Citat:
Ursprungligen postat av
BästeHrMongolid
Har du ens läst mina 3 senaste inlägg?

Eh jodå.
Ett försök av dig att svara på en fråga utan att svara antar jag 😂
Jag är iof inte emot tesla mest att jag undrar varför du känner att du måste försvara tesla oavsett vad, detta visar egentligen enbart att du inte tror på aktien.
Man ser inte detta beteende i bolag som är stabila under lång tid.
Nu kommer väl ditt svar bli detsamma dvs inget vettigt svar, så får önska dig lycka till i din tesla investering tyvärr tror jag att det kan ta tid.