2022-06-03, 21:18
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Tycker jag också. Den verkar vara för bra för att vara sann. Det hänger inte alls ihop.

I detta fallet finns det hur mycket vilseledningar som helst. Hälften hade kunnat vara nog.

det är precis vad det är, det passar bara inte ihop...
Citera
2022-06-03, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
en droppe blod hade inte varit intressant så därför vet vi som kan tänka själva att det måste finnas mer än så, men förståeligt att inkompetenta människor som inte förstår någonting inte heller kan tänka här...
Ok, så du har funnet på at det er mye blod uten at du vet noe om mengden?
Citera
2022-06-03, 21:20
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Ok, så du har funnet på at det er mye blod uten at du vet noe om mengden?

då kan du läsa boken eller se tv2 programmet då för jag bryr mig inte om att leka med någon som har så uppenbara svårigheter med det mesta
Citera
2022-06-03, 21:23
Medlem
Citat:
då kan du läsa boken eller se tv2 programmet då för jag bryr mig inte om att leka med någon som har så uppenbara svårigheter med det mesta
Har jeg vanskeligheter?
Det er nytt for meg at mengden blod er kjent, at vi vet at det er mye og ikke lite.

Jeg vil gjerne vite hvor det kommer fra - så kommer du med at jeg har vanskeligheter i stedet for å gi meg et skikkelig svar.

Jeg begynner å tro at blodmengden også er noe du har funnet på.
Citera
2022-06-03, 21:26
Medlem
Citat:
Jeg vil gjerne vite hvor det kommer fra - så kommer du med at jeg har vanskeligheter i stedet for å gi meg et skikkelig svar.

Det kommer fra boka.
Citera
2022-06-03, 21:27
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Har jeg vanskeligheter?
Det er nytt for meg at mengden blod er kjent, at vi vet at det er mye og ikke lite.

Jeg begynner å tro at blodmengden også er noe du har funnet på.

nu visar du dig dummare än du är, ingen har hittills vad jag har sett nämnt den exakta mängden men du får se programmet så vi kanske slipper dina idiotiska frågor som faktiskt bara har ett syfte och det är att förstöra tråden
Citera
2022-06-03, 21:28
Medlem
Citat:
Det kommer fra boka.
Kan du sitere for meg?
Jeg har ikke lest den, jeg har tatt for gitt at det som står der har blitt kjent i andre kanaler.
Citera
2022-06-03, 21:32
Medlem
Citat:
nu visar du dig dummare än du är, ingen har hittills vad jag har sett nämnt den exakta mängden men du får se programmet så vi kanske slipper dina idiotiska frågor som faktiskt bara har ett syfte och det är att förstöra tråden
Jeg har sett programmet og lest det meste men ikke fått med meg noe om mengden blod.

Det er du som spesifiserer mengden til mye, du understreker det med å si at det ikke var snakk om dråper.

Da lurer jeg på hva du vet som jeg har gått glipp av.

Når du i stedet for å oppdatere meg starter med spydigheter tolker jeg det til at du har funnet på bevis - enda en gang.

Da er det ikke jeg som har en agenda og ødelegger tråden - men du!
Du fyller den med fakta som ikke stemmer, du og et par til

Edit: Her kan du lese hva du selv har skrevet:
Citat:
"att du inte förstår någonting har vi alla kommit på, problemet med historien är att det verkar osannolikt, vi pratar inte om en droppe blod men mycket blod..."
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Da tolker jeg det til at det bare var noe du fant på, eller?
Senast redigerad av norrrrrmannn1 2022-06-03 kl. 21:38.
Citera
2022-06-03, 21:44
Medlem
Citat:
Kan du sitere for meg?
Jeg har ikke lest den, jeg har tatt for gitt at det som står der har blitt kjent i andre kanaler.

När Jonas torkade golvet slog han sönder taklampan med skaftet på golvmoppen. Glasskärvorna träffade honom i ryggen så att han började blöda.

Jag tror att eftersom det inte är specifiserat hur mycket eller lite blod det var är det bara påhitt.
Senast redigerad av Braskamin58 2022-06-03 kl. 21:48.
Citera
2022-06-03, 21:47
Medlem
Citat:
När Jonas torkade golvet slog han sönder taklampan med skaftet på golvmoppen. Glasskärvorna träffade honom i ryggen så att han började blöda.
Det er slik jeg kjenner det og slik det er beskrevet flere steder.

Problemet nå er at det påstås at det var mye blod og ikke dråper - at mengden er definert.

Jeg ser nå av svarene til nøtteskrika at det bare var innbilt "kompetangse" og ikke noe å bry seg om.
Citera
2022-06-03, 21:51
Medlem
Citat:
Kan du sitere for meg?
Alt er ikke i andre kanaler. Anbefaler lydbok.
Citera
2022-06-03, 21:51
Medlem
Citat:
Jeg har sett programmet og lest det meste men ikke fått med meg noe om mengden blod.

Det er du som spesifiserer mengden til mye, du understreker det med å si at det ikke var snakk om dråper.

Da lurer jeg på hva du vet som jeg har gått glipp av.

Jeg skrev i går om dette, et lite utdrag:

Fra TV2-dokumentaren:

“Glasskår treffer sønnen i ryggen som begynner å blø. Han bruker 1,5 time på rydde opp, men reiser hjem før det er ferdig. At det har skjedd blodvask i huset bare noen timer før AEH skaper støy i etterforskningen...”

Hva skal til for at et sår på ryggen blør på en sånn måte at man må til med blodvask?
Dersom man får overfladisk kutt fra glasskår i øvre del av rygg vil vel blodet renne nedover ryggen og det vil ta mye tid før blodet faktisk når gulvet? Og man vil vel innen den tid finne et håndkle eller annet for å stoppe blødningen fra kutt?

I det scenario at blodet ikke renner, men spruter fra ryggen, hva slags kutt snakker vi om da?

Det må være ganske dypt og alvorlig kutt i så fall, noe som gjør at man må på legevakten? Er det derfor han reiser fra stedet midt i vasken av sitt eget blod? Er besøk på legevakten den kvelden ville styrket troverdigheten til historien, så rart at dette ikke blir nevnt av TV2 dersom det var tilfelle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in