2022-06-03, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Det er litt vanskelig å holde orden på når folk sitter her daglig og innbiller seg kompetanse og finner på bevis.

Jeg forstod sitatet som om LH07 hadde innbilt seg en lampemodell med stang.

"enig og lampen har ikke tunge nok glasskår til å kutte ryggen. Selve enheten faller ikke ned samtidig. Stanga vil ikke gi tyngdekraft mot ryggen. Da må han sklidd og falt med ryggen oppå glasskårene på badegulvet. Historien er ikke spesielt troverdig nei. Har politiet funnet blodspor i hans seng."

Hvordan skal moppeskaftet ikke gi tyngdekraft mot ryggen og hva har det på ryggen å gjøre?
Hvordan havnet moppeskaftet på ryggen hans og hvordan spiller tyngdekraften inn?

Vi driter da i om du misforstod. Det vi reagerer på er at du aldri blir ferdig selv om du har fått det inn med teskje.
Citera
2022-06-03, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja hur håller man ett mopphandtag?
om du böjer dig kommer skaftet vila mot sidan av din rygg, var det något mer då??
Kobler ikke helt "Stanga vil ikke gi tyngdekraft mot ryggen." helt med det du skriver.
Slo han seg selv til blods med moppeskaftstanga ved å lene seg med stanga mot ryggen?
Aldri lent meg med et moppeskaft med ryggen og skjønner ikke hvordan det skal skape en blødning.

Tror mer på at han har knertet en kuppel med baksiden av skaftet og fått det ned på ryggen som var bar.

Og så tror jeg at LH07 hadde innbilt seg en lampetype med stang og at alt etter det er patetisk fossroing.
Citera
2022-06-03, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Vi driter da i om du misforstod. Det vi reagerer på er at du aldri blir ferdig selv om du har fått det inn med teskje.
Kan du fortelle meg hvem du inkluderer når du sier "vi"?
Hvem er dere?
Citera
2022-06-03, 20:58
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Kobler ikke helt "Stanga vil ikke gi tyngdekraft mot ryggen." helt med det du skriver.
Slo han seg selv til blods med moppeskaftstanga ved å lene seg med stanga mot ryggen?
Aldri lent meg med et moppeskaft med ryggen og skjønner ikke hvordan det skal skape en blødning.

Tror mer på at han har knertet en kuppel med baksiden av skaftet og fått det ned på ryggen som var bar.

Og så tror jeg at LH07 hadde innbilt seg en lampetype med stang og at alt etter det er patetisk fossroing.

nu har du själv påstått att han slog i lampkupolen med moppskaftet och du förstår det fortfarande inte,
måste det göras så svårt då mongo bongo...
Citera
2022-06-03, 21:03
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann

det är precis det som är problemet...
Citera
2022-06-03, 21:04
Medlem
Citat:
ja hur håller man ett mopphandtag?
om du böjer dig kommer skaftet vila mot sidan av din rygg, var det något mer då??

Det kan vara så att när TEH höll på att torka upp vattnet och efter det att han sköljde ur moppen i hinken och sedan när han hade pressat ur vattnet ur moppen och sedan skulle lyfta ur moppen från pressen då råkade han att lyfta moppen alldeles för högt upp och råkade på så sätt krossa lampan.
Citera
2022-06-03, 21:05
Medlem
Citat:
nu har du själv påstått att han slog i lampkupolen med moppskaftet och du förstår det fortfarande inte,
måste det göras så svårt då mongo bongo...
Jeg forstår absolutt ikke hva DERE mener når DERE sier at stangen ikke har tyngdekraft nok til å påføre sår.

Kan DU forklare hva DERE mener med det.

Uavhengig av om det er et moppeskaft eller en innbilt lampestang?

Hva har stangens tyngdekraft med dette å gjøre når skaden oppstod når han lente seg med ryggen?

Kan DERE komme til enighet?
Citera
2022-06-03, 21:07
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det kan vara så att när TEH höll på att torka upp vattnet och efter det att han sköljde ur moppen i hinken och sedan när han hade pressat ur vattnet ur moppen och sedan skulle lyfta ur moppen från pressen då råkade han att lyfta moppen alldeles för högt upp och råkade på så sätt krossa lampan.

ja men hur ska man lyckas skära sig så mycket på ryggen att det fanns tillräckligt med blod för att involvera blodtvätt?
den här historien verkar konstruerad....
Citera
2022-06-03, 21:10
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jeg forstår absolutt ikke hva DERE mener når DERE sier at stangen ikke har tyngdekraft nok til å påføre sår.

Kan DU forklare hva DERE mener med det.

Uavhengig av om det er et moppeskaft eller en innbilt lampestang?

Hva har stangens tyngdekraft med dette å gjøre når skaden oppstod når han lente seg med ryggen?

Kan DERE komme til enighet?

att du inte förstår någonting har vi alla kommit på, problemet med historien är att det verkar osannolikt, vi pratar inte om en droppe blod men mycket blod...
Citera
2022-06-03, 21:11
Medlem
Citat:
ja men hur ska man lyckas skära sig så mycket på ryggen att det fanns tillräckligt med blod för att involvera blodtvätt?
den här historien verkar konstruerad....

Tycker jag också. Den verkar vara för bra för att vara sann. Det hänger inte alls ihop.

I detta fallet finns det hur mycket vilseledningar som helst. Hälften hade kunnat vara nog.
Senast redigerad av Braskamin58 2022-06-03 kl. 21:16.
Citera
2022-06-03, 21:12
Medlem
Citat:
att du inte förstår någonting har vi alla kommit på, problemet med historien är att det verkar osannolikt, vi pratar inte om en droppe blod men mycket blod...
Har du en link til det?
Jeg har så langt ikke fått med meg noe som helst om mengden blod, kan du oppdatere meg?
Citera
2022-06-03, 21:17
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Har du en link til det?
Jeg har så langt ikke fått med meg noe som helst om mengden blod, kan du oppdatere meg?

en droppe blod hade inte varit intressant så därför vet vi som kan tänka själva att det måste finnas mer än så, men förståeligt att inkompetenta människor som inte förstår någonting inte heller kan tänka här...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in