2022-06-03, 17:40
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.AcEle
Även fast dessa personer han har knivhuggit kanske inte är ”guds bästa barn” heller är jag glad att han åtminstone inte hann mörda någon efter sin frigivning.

Nu skall du få brinna i helvetet Abbe, och helvetet menar jag har fängelse i Spanien.

Exakt, skönt att han får börja med en lång häktning.
Kan bli 2+ år om vi har tur.

Och med hans feminina drag så
hoppas vi någon väljer ut han att
bli hans bitch …👌💯🇪🇸🪳🪳🪳
Citera
2022-06-03, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlowTheClaymores
Svenska regler gäller då för straffverkställigheten med förtida villkorlig frigiving osv. Däremot ändras inte strafftiden. Får han 30 års fängelse kan inte Sverige säga att han bara skall ha t ex 15 års fängelse bara för att han skulle fått det i svensk domstol.
Är det alltid så? Fick inte trippelmördaren Annika Östberg ett kortare straff när hon flyttades rill Sverige, innan hon hyllades av vår perversa media och blev sommarpratare på radion? Jag kan ha fel, om hennes livstidsstraff hade ändrats, men hennes sommarprat får mig fortfarande att önska undergång åt alla inblandade apor. Varför skulle inte Abbe få samma belöning, när han kommer "hem" igen?
Citera
2022-06-03, 17:58
Medlem
Fikabordsrasistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
4 år i rad har det varit värmerekord i Spanien o dom har ingen ac på sina fängelser. Good luck, bitte well
Han kan väl begära att avtjäna straffet i ”hemlandet Sverige” enligt reglerna?
Citera
2022-06-03, 18:28
Medlem
Hoppas mongot får sitta i Spanien. Sverige lär väl böna för att få han utlämnad så att "stackaren" kan härja runt här om inte allt för lång tid.
Citera
2022-06-03, 18:29
Medlem
Nu vet de var han finns.
Citera
2022-06-03, 18:31
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K0SKESH
Har anhöriga till Annie (och alla övriga han skadat) lite tur så får han 15-20 år och det kanske blir ett plåster på såret för allt elände denna parasit åsamkat. Tänker på lilla 3 åriga flickan som såg sin mor död pga att en parasit drogat ner henne i badkaret.
Även om han får 7 år i Spanien så är det bara bra. Deras fängelsen är vidriga och 1 månad känns som ett år. Blir han raped? Troligen inte, men han lär skapa problem för sig i vart fall. Tatuerad i ansiktet och fejkmuskulös + A-Ö kombinationer + droger och bola. Smutset förtjänar att få skit efter att ha mördat en Kvinna, ärrat hennes barn, begått 100-tals andra brott helt spritt överallt. Åker på mordförsök i Spanien, och kort därefter ytterligare ett mordförsök. Motiv är oklart men uppsåt och likgiltighet är solklart.

Bra skrivet,

Det är en vinst för världen att detta avskum sitter inne. Snacka om att sprida skit vart man än befinner sig som parasiten Abbe gör.
Citera
2022-06-03, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Är det alltid så? Fick inte trippelmördaren Annika Östberg ett kortare straff när hon flyttades rill Sverige, innan hon hyllades av vår perversa media och blev sommarpratare på radion? Jag kan ha fel, om hennes livstidsstraff hade ändrats, men hennes sommarprat får mig fortfarande att önska undergång åt alla inblandade apor. Varför skulle inte Abbe få samma belöning, när han kommer "hem" igen?

Knappast jämförbart eftersom det inte gäller en överföring från ett EU-land. I Kalifornien hade hon också möjlighet till "parole" även om det nekades. Svenska livstidsdömda har samma möljighet och då genom att man ändrar det till ett tidsbestämt straff. Man ändrade inte på att hon fått livstids fängelse utan på verkställigheten av straffet.
Citera
2022-06-03, 19:08
Medlem
Det här var det bästa som kunde hända svenska skattebetalare! Hoppas han får sitta riktigt länge och förhoppningsvis kaxar med fel vato. Skål
Citera
2022-06-03, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunnybitch
Så Abbe Blattelito i farten igen. Andra mordförsöket i Spanien han misstänks för. Denna gången var det riktigt nära.

https://www.diariosur.es/sucesos/detenido-influencer-apunalamiento-estepona-20220602143312-nt_amp.html
Den rubriken var klockrent helfel! Det där lösset, och hela hans släkt borde aldrig ha släppts in på civiliserat område. Hoppas spanjorerna tar kål på fanskapet!
Citera
2022-06-03, 19:31
Medlem
Spanska fängelser verkar ju verkligen inte vara någon större semester. Här berättar en kille, hur han fick kondomer av fängelset när han satt i Spanien. Karma Abbe

https://youtu.be/JzJbDKYZTYU
Citera
2022-06-03, 19:41
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Jag har släkt i Spanien och en av dem har från tid till annan varit lärare åt intagna där. Hon berättar - med emfas - att spanska fängelser INTE är en plats en människa vill hamna på......
Låter ju ganska bra isf, hoppas "Blatte" får smaka på tvål i bägge sina hål ...
Citera
2022-06-03, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlowTheClaymores
Knappast jämförbart eftersom det inte gäller en överföring från ett EU-land. I Kalifornien hade hon också möjlighet till "parole" även om det nekades. Svenska livstidsdömda har samma möljighet och då genom att man ändrar det till ett tidsbestämt straff. Man ändrade inte på att hon fått livstids fängelse utan på verkställigheten av straffet.
Så på ren svenska, så benådades hon alltså i Sverige? Det behövdes väl, för att kunna hylla henne ordentligt och ära henne med ett eget radioprogram.

Jag anser inte att Abbe skall få samma chans till att bli nationalhjälte. Jag anser att han skall drabbas av ett mycket hårt straff i spanska fängelser och hoppas att spanjorerna garvar åt den svenska begäran att få flyga hem honom. Faktum är att jag tror att spansk rättvisa förstår hur Sverige fungerar och att de därför motsätter sig utvisning. I det landet vill man straffa och inte hylla brottslingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in