Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-03, 14:18
Avstängd
dodcoviddods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Rättssäkerheten skärs av för män i avhumaniseringens spår.
Feminismen vann när vi gått så långt, men det som stör mig mest är att ingen fortfarande reagerar.

Man låter det ske, fast det förr eller senare drabbar någon de själva känner och då är det för sent.
Det finns ingen hjälp att få.

Det är lite naivt att tro att avhumanisering av män leder till kvinnlig frihet, avhumaniseringen av män är steget efter, inte före, avhumaniseringen av kvinnor.

Kvinnor ska inte ha barn, de ska satsa på karriär och konkurrera med männen. Men rent statistiskt så har majoriteten av oss jobb vi går till, inga karriärer och jobben verkar inte bli fler. Vilken press sätter det på unga kvinnor? En omöjlig stress att fler och fler checkar ut och börjar med hormonbehandling. Det verkar vara lättare att byta till könet som anses "vara ett svin och slipper krav, då man inte kan ha krav på svin, de är svin" än att behöva vara en kvinna en hel livstid. Ärligt talat, vem vill vara kvinna när man hört en feminist beskriva livet för en kvinna? Inte jag.

Vad gör män som vill förgripa sig på barn? De blir trankvinnor så klart, kvinnor kan, som alla vet, inte våldta och saknar sexdrift. Barn kan inte våldta och saknar sexdrift, barn är alltså jämlika med kvinnor, i äkta hegeliansk dialektik. Kvinnor har vi redan etabelrat är exakt lika männen, inga skillnader alls. Därför är barn jämlika med vuxna och måste därför ha vuxensex med vuxna människor i jämställdhetens namn.

Innan du ger dig på mig för "mina åsikter" så ska du tänka på att allt jag skriver här går att bekräfta med en enkel googlesökning.

T.ex. sex med barn är jämställdhet.

Okej, sista länken är lite gammal, vi provar igen. Disney vill att dina barn ska ha jämställt sex med vuxna transvestiter. Jag skulle inte kalla dem mentalt vuxna, men transornas kroppar är definitivt könsmogna, vilket barns (det står i själva ordet, barn) inte är mogna på nåt plan.

Vad gör man när man ska jämställa det omjämställbara? Man drar ner alla till den minsta gemensamma nämnaren, de dekadenta vuxnas sjuka syn på sex ska tvingas på barn så att det blir jämställt. De perverterade vuxna kan av nån outgrundlig anledning inte avstå sex med barn i rättvisans namn, det är viktigt för dem att ha sex med dina barn i rättvisans namn.

Men varför måste de ha sex med dina barn? För att den lyckliga horan är en myt. Skulle en mentalt frisk kvinna bli hora eller porrskådis? Nej. Skulle mentalt friska människor lida av könseufori? Nej. Kan man övertyga barn att tomten finns, kan man övertyga barn att deras könsorgan hänger eller sitter i fel kropp. Vad kan stackars barnen göra? De vet inte skillnad på oändliga t.ex. barncanceroperationer och långdragen återkommande könsstympning. "Könsbekräftande vård" sker inte felfritt och verkligen inte över en operation. "Könsbekräftande vård" är en experimentell "behandlings"-metod (marxister kan varken skilja på man och kvinna, rätt och fel, eller behandling och stympning) och regeln, snarare än undantaget är: "felfull" och kräver livslång korrigerande "stympning" vård).

De där jävla afrikanerna alltså, de könsstympar sina döttrar så att de inte kan njuta av sex, men kan fortfarande föda barn. Vi i väst är moraliskt överlägsna på så vis att vi hjärntvättar våra barn vilja bli könsstympade och steriliserade.

Kommer du ihåg förr i tiden, det som fortfarande pågår, när (nu) du frivilligt måste ta "gratis" vacciner som tagits fram med en stor mängd hjälp från frivilligt aborterade foster? Förstår du nu varför "en kvinnas rätt att bestämma över sin egen kropp" är så viktigt? Hur mycket pengar har Pfizer tjänat på våra aborterade foster och vaccinera som stora delar av vår framtid dog dog på abortbordet för att skapa? Det är samma barn som vi nu måste ersätta med massinvandring. Hur mycket vinstgenerande forskning kan göra på bortskurna fortplantningsorgan? Massor!

Men, man är väl själv dekadent. Kvinnor ska satsa på karriär och ha minst ett par aborter under sin livstid för att bevisa en gång för alla att de är självständiga som inte behöver män, förutom till allt, hela tiden.

Jag vill ha fri tillgång till fitta varje gång jag går på krogen och för det är jag villig att offra det svenska folkhemmets framtid. Det är fredagkväll, dags att skapa ännu ett foster för Pfizer att utveckla vaccinet för apkoppor med och snart stängs krogarna igen i nästa generation lockdowns, nu ännu hårdare! Ut med er ikväll, sup, slåss, knulla utan kådis, ring idiotiska samtal till chefer och gamla ex, livet är för kort för att inte ägna varenda vaken sekund åt köttets lustar.

Innan du svarar, snälla, jag vet att jag är "helt och hållet sjuk i huvudet, svamlar och är förvirrad och är verklighetsfrånvänd" och har redan avfärdat mig själv som kvinnohatare. Men, det påverkar inte det jag skrev på något sätt, varken på ett Aladeent, ett Aladeent eller ett Aladeent sätt. 2+2 är alltid två, än sen om du hörde det inifrån dårhuset?
Citera
2022-06-03, 14:19
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Äh, fan vad löjlig du är! Tror du halva mänskligheten är en och samma person?

Vissa kommer att slåss, andra kommer att skrika, andra kommer att frysa av skräck. Det din logik leder till är att de som skriker men inte har grannar som hör och de som fryser till av skräck blir fritt villebråd. Nej tack. Bättre om man låter det vara olagligt att knulla någon som inte vill.
De som "fryser" stryker med i naturen.
Om de inte är väl kamouflerade.

Och du, hur ska man veta att man knullar nån som inte vill om de inte säger något?
Citera
2022-06-03, 14:21
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Man har försökt att råna mig två gånger.
Ingen av dem lär försöka igen.

Båda togs av haffa på plats.
Jamen vad bra! Bit- och rivmärken användes som bevis i rättegången antar jag.
Citera
2022-06-03, 14:22
Citat:

Och du, hur ska man veta att man knullar nån som inte vill om de inte säger något?
Nä precis! Hur ska man veta att nån inte vill bli av med klocka och plånbok om de inte säger nåt?
Citera
2022-06-03, 14:30
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodcoviddod
Det är lite naivt att tro att avhumanisering av män leder till kvinnlig frihet, avhumaniseringen av män är steget efter, inte före, avhumaniseringen av kvinnor.

Kvinnor ska inte ha barn, de ska satsa på karriär och konkurrera med männen. Men rent statistiskt så har majoriteten av oss jobb vi går till, inga karriärer och jobben verkar inte bli fler. Vilken press sätter det på unga kvinnor? En omöjlig stress att fler och fler checkar ut och börjar med hormonbehandling. Det verkar vara lättare att byta till könet som anses "vara ett svin och slipper krav, då man inte kan ha krav på svin, de är svin" än att behöva vara en kvinna en hel livstid. Ärligt talat, vem vill vara kvinna när man hört en feminist beskriva livet för en kvinna? Inte jag.

Vad gör män som vill förgripa sig på barn? De blir trankvinnor så klart, kvinnor kan, som alla vet, inte våldta och saknar sexdrift. Barn kan inte våldta och saknar sexdrift, barn är alltså jämlika med kvinnor, i äkta hegeliansk dialektik. Kvinnor har vi redan etabelrat är exakt lika männen, inga skillnader alls. Därför är barn jämlika med vuxna och måste därför ha vuxensex med vuxna människor i jämställdhetens namn.

Innan du ger dig på mig för "mina åsikter" så ska du tänka på att allt jag skriver här går att bekräfta med en enkel googlesökning.

T.ex. sex med barn är jämställdhet.

Okej, sista länken är lite gammal, vi provar igen. Disney vill att dina barn ska ha jämställt sex med vuxna transvestiter. Jag skulle inte kalla dem mentalt vuxna, men transornas kroppar är definitivt könsmogna, vilket barns (det står i själva ordet, barn) inte är mogna på nåt plan.

Vad gör man när man ska jämställa det omjämställbara? Man drar ner alla till den minsta gemensamma nämnaren, de dekadenta vuxnas sjuka syn på sex ska tvingas på barn så att det blir jämställt. De perverterade vuxna kan av nån outgrundlig anledning inte avstå sex med barn i rättvisans namn, det är viktigt för dem att ha sex med dina barn i rättvisans namn.

Men varför måste de ha sex med dina barn? För att den lyckliga horan är en myt. Skulle en mentalt frisk kvinna bli hora eller porrskådis? Nej. Skulle mentalt friska människor lida av könseufori? Nej. Kan man övertyga barn att tomten finns, kan man övertyga barn att deras könsorgan hänger eller sitter i fel kropp. Vad kan stackars barnen göra? De vet inte skillnad på oändliga t.ex. barncanceroperationer och långdragen återkommande könsstympning. "Könsbekräftande vård" sker inte felfritt och verkligen inte över en operation. "Könsbekräftande vård" är en experimentell "behandlings"-metod (marxister kan varken skilja på man och kvinna, rätt och fel, eller behandling och stympning) och regeln, snarare än undantaget är: "felfull" och kräver livslång korrigerande "stympning" vård).

De där jävla afrikanerna alltså, de könsstympar sina döttrar så att de inte kan njuta av sex, men kan fortfarande föda barn. Vi i väst är moraliskt överlägsna på så vis att vi hjärntvättar våra barn vilja bli könsstympade och steriliserade.

Kommer du ihåg förr i tiden, det som fortfarande pågår, när (nu) du frivilligt måste ta "gratis" vacciner som tagits fram med en stor mängd hjälp från frivilligt aborterade foster? Förstår du nu varför "en kvinnas rätt att bestämma över sin egen kropp" är så viktigt? Hur mycket pengar har Pfizer tjänat på våra aborterade foster och vaccinera som stora delar av vår framtid dog dog på abortbordet för att skapa? Det är samma barn som vi nu måste ersätta med massinvandring. Hur mycket vinstgenerande forskning kan göra på bortskurna fortplantningsorgan? Massor!

Men, man är väl själv dekadent. Kvinnor ska satsa på karriär och ha minst ett par aborter under sin livstid för att bevisa en gång för alla att de är självständiga som inte behöver män, förutom till allt, hela tiden.

Jag vill ha fri tillgång till fitta varje gång jag går på krogen och för det är jag villig att offra det svenska folkhemmets framtid. Det är fredagkväll, dags att skapa ännu ett foster för Pfizer att utveckla vaccinet för apkoppor med och snart stängs krogarna igen i nästa generation lockdowns, nu ännu hårdare! Ut med er ikväll, sup, slåss, knulla utan kådis, ring idiotiska samtal till chefer och gamla ex, livet är för kort för att inte ägna varenda vaken sekund åt köttets lustar.

Innan du svarar, snälla, jag vet att jag är "helt och hållet sjuk i huvudet, svamlar och är förvirrad och är verklighetsfrånvänd" och har redan avfärdat mig själv som kvinnohatare. Men, det påverkar inte det jag skrev på något sätt, varken på ett Aladeent, ett Aladeent eller ett Aladeent sätt. 2+2 är alltid två, än sen om du hörde det inifrån dårhuset?
Intressant (men väldigt långt inlägg).
Jag håller med om ganska mycket där, men inte allt.
Sluta sänk dig själv. Säg att du provtänkte lite på egen hand, så är du redan en hästlängd före flera av "punditarna" och papegojorna här.

Det blir lite för långt för att plocka ut enskilda poänger att adressera eller reagera på, så jag har ett tips bara.

Skriv kortare inlägg, ha en trevlig helg och glöm inte hälla upp en "megapint".
Citera
2022-06-03, 14:31
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nu vet du i alla fall långt ifrån alla jurister var mot samtyckeslagen.

Även om du bara vill räkna de jurister som jobbar på advokatbyrå som jurister.
De är inte heller någon monolit.
Dessutom är de flesta som blir jurister idag kvinnor och många av dem drömmer om att ÄNTLIGEN få sparka män på pungen.
Citera
2022-06-03, 14:40
Citat:
De är inte heller någon monolit.
Dessutom är de flesta som blir jurister idag kvinnor och många av dem drömmer om att ÄNTLIGEN få sparka män på pungen.
Medans alla manliga jurister är förbannade för att de inte längre får sätta på såna som inte samtycker eller vaddå? Det är så du tänker att jurister tänker?
Citera
2022-06-03, 16:03
Avstängd
dodcoviddods avatar
Citat:
Intressant (men väldigt långt inlägg).
Jag håller med om ganska mycket där, men inte allt.
Sluta sänk dig själv. Säg att du provtänkte lite på egen hand, så är du redan en hästlängd före flera av "punditarna" och papegojorna här.

Det blir lite för långt för att plocka ut enskilda poänger att adressera eller reagera på, så jag har ett tips bara.

Skriv kortare inlägg, ha en trevlig helg och glöm inte hälla upp en "megapint".
Skål *öl-smiley*
Citera
2022-06-03, 16:48
Medlem
Citat:

Okej. Så du vill ha lite mer "djungelns lag" där den som inte kan freda sig helt enkelt får gilla läget? Kan man inte fightas emot och vara smart nog att lämna något permanent märke, alternativt få permanenta märken lämnade på sig, så ska man heller inte kunna slå tillbaka rättsligt i efterhand?

Låter som en riktig dystopi.
Citera
2022-06-03, 16:53
Medlem
Citat:
Trams!
Flera av dina poänger har jag redan skärmat av, så det du är ute efter är om "gärningsmannen" vet vad hon "egentligen" vill när hon inte gör något som helst motstånd.

Det är ingen överlevnadsstrategi att göra motstånd. Det är den primära reaktionen och ska inte övas bort eller förträngas.

Det var inte så vi överlevde och blev topp apa, apexpredator och kronan i den här skapelsen.
Det du är ute efter är att helt bli av med kvinnans egen agens.
"Nån annan" ska alltid skydda henne och "onda människor" ska egentligen inte få finnas.

Men de finns och du har också ett ansvar för att de inte får fortsätta med vad de gör.
Hjälp till, så vi får dem i fängelse i stället.

Onda människor får finnas så länge de inte gör onda handlingar. Sätter du på någon som inte vill bli påsatt så ska du sättas i finkan.

Människan ska vara fri att leva sitt liv som de vill så länge de inte trampar på andra människors frihet, till exempel individens frihet att inte bli påsatt mot sin vilja.

Tycker att 'hon gör inte tillräckligt stort motstånd' är att sätta ribban lite väl lågt.
Citera
2022-06-04, 11:47
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Jag tror väldigt många män är fullt medvetna om att de ibland går över kvinnors gränser....då det kommer till sex.
Och att då en samtyckeslag känns jävligt läskigt.
De är alltså rädda för att bli påkomna.
Sen har du garanterat även en klick män, som tycker att deras manipulerande, tvång, knulla-utan-att fråga...dra-över någon, dominera, utnyttja "lägen" etc etc etc är samtyckande sex....liksom så långt deras förmåga känna med andras sexualitet sträcker sig...
Ja, jag kan ju bara prata för mig själv. Men har svårt att tro att det skulle vara någon större mängd män som resonerar som du säger. Naturligtvis finns de. Konstigt vore annars, men jag tror de är i kraftig minoritet.

Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vilken teknisk bevisföring menar du ska finnas i ett våldtäktsfall där GM säger att det var frivilligt sex och BO säger att det var en våldtäkt?

Fingeravtryck?
DNA?
Spermaspår?

Du kan få teknisk bevisning i from av dokumentation av skador efter våld ex.
Men! våldtäkt är nu något som kan begås helt utan våld.
Så är det. Det är svårt att få fram teknisk bevisning för våldtäkt.

Tycker du att en acceptabel lösning på problemet är att skippa kravet på teknisk bevisning?
Senast redigerad av SvenHelsing 2022-06-04 kl. 11:52.
Citera
2022-06-04, 13:47
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Ja, jag kan ju bara prata för mig själv. Men har svårt att tro att det skulle vara någon större mängd män som resonerar som du säger. Naturligtvis finns de. Konstigt vore annars, men jag tror de är i kraftig minoritet.

Så är det. Det är svårt att få fram teknisk bevisning för våldtäkt.

Tycker du att en acceptabel lösning på problemet är att skippa kravet på teknisk bevisning?
Vi har fri bevisvärdering i Sverige. Det finns inga regler om att det måste vara en viss typ av bevisning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in