Citat:
Rättssäkerheten skärs av för män i avhumaniseringens spår.
Feminismen vann när vi gått så långt, men det som stör mig mest är att ingen fortfarande reagerar.
Man låter det ske, fast det förr eller senare drabbar någon de själva känner och då är det för sent.
Det finns ingen hjälp att få.
Feminismen vann när vi gått så långt, men det som stör mig mest är att ingen fortfarande reagerar.
Man låter det ske, fast det förr eller senare drabbar någon de själva känner och då är det för sent.
Det finns ingen hjälp att få.
Det är lite naivt att tro att avhumanisering av män leder till kvinnlig frihet, avhumaniseringen av män är steget efter, inte före, avhumaniseringen av kvinnor.
Kvinnor ska inte ha barn, de ska satsa på karriär och konkurrera med männen. Men rent statistiskt så har majoriteten av oss jobb vi går till, inga karriärer och jobben verkar inte bli fler. Vilken press sätter det på unga kvinnor? En omöjlig stress att fler och fler checkar ut och börjar med hormonbehandling. Det verkar vara lättare att byta till könet som anses "vara ett svin och slipper krav, då man inte kan ha krav på svin, de är svin" än att behöva vara en kvinna en hel livstid. Ärligt talat, vem vill vara kvinna när man hört en feminist beskriva livet för en kvinna? Inte jag.
Vad gör män som vill förgripa sig på barn? De blir trankvinnor så klart, kvinnor kan, som alla vet, inte våldta och saknar sexdrift. Barn kan inte våldta och saknar sexdrift, barn är alltså jämlika med kvinnor, i äkta hegeliansk dialektik. Kvinnor har vi redan etabelrat är exakt lika männen, inga skillnader alls. Därför är barn jämlika med vuxna och måste därför ha vuxensex med vuxna människor i jämställdhetens namn.
Innan du ger dig på mig för "mina åsikter" så ska du tänka på att allt jag skriver här går att bekräfta med en enkel googlesökning.
T.ex. sex med barn är jämställdhet.
Okej, sista länken är lite gammal, vi provar igen. Disney vill att dina barn ska ha jämställt sex med vuxna transvestiter. Jag skulle inte kalla dem mentalt vuxna, men transornas kroppar är definitivt könsmogna, vilket barns (det står i själva ordet, barn) inte är mogna på nåt plan.
Vad gör man när man ska jämställa det omjämställbara? Man drar ner alla till den minsta gemensamma nämnaren, de dekadenta vuxnas sjuka syn på sex ska tvingas på barn så att det blir jämställt. De perverterade vuxna kan av nån outgrundlig anledning inte avstå sex med barn i rättvisans namn, det är viktigt för dem att ha sex med dina barn i rättvisans namn.
Men varför måste de ha sex med dina barn? För att den lyckliga horan är en myt. Skulle en mentalt frisk kvinna bli hora eller porrskådis? Nej. Skulle mentalt friska människor lida av könseufori? Nej. Kan man övertyga barn att tomten finns, kan man övertyga barn att deras könsorgan hänger eller sitter i fel kropp. Vad kan stackars barnen göra? De vet inte skillnad på oändliga t.ex. barncanceroperationer och långdragen återkommande könsstympning. "Könsbekräftande vård" sker inte felfritt och verkligen inte över en operation. "Könsbekräftande vård" är en experimentell "behandlings"-metod (marxister kan varken skilja på man och kvinna, rätt och fel, eller behandling och stympning) och regeln, snarare än undantaget är: "felfull" och kräver livslång korrigerande "stympning" vård).
De där jävla afrikanerna alltså, de könsstympar sina döttrar så att de inte kan njuta av sex, men kan fortfarande föda barn. Vi i väst är moraliskt överlägsna på så vis att vi hjärntvättar våra barn vilja bli könsstympade och steriliserade.
Kommer du ihåg förr i tiden, det som fortfarande pågår, när (nu) du frivilligt måste ta "gratis" vacciner som tagits fram med en stor mängd hjälp från frivilligt aborterade foster? Förstår du nu varför "en kvinnas rätt att bestämma över sin egen kropp" är så viktigt? Hur mycket pengar har Pfizer tjänat på våra aborterade foster och vaccinera som stora delar av vår framtid dog dog på abortbordet för att skapa? Det är samma barn som vi nu måste ersätta med massinvandring. Hur mycket vinstgenerande forskning kan göra på bortskurna fortplantningsorgan? Massor!
Men, man är väl själv dekadent. Kvinnor ska satsa på karriär och ha minst ett par aborter under sin livstid för att bevisa en gång för alla att de är självständiga som inte behöver män, förutom till allt, hela tiden.
Jag vill ha fri tillgång till fitta varje gång jag går på krogen och för det är jag villig att offra det svenska folkhemmets framtid. Det är fredagkväll, dags att skapa ännu ett foster för Pfizer att utveckla vaccinet för apkoppor med och snart stängs krogarna igen i nästa generation lockdowns, nu ännu hårdare! Ut med er ikväll, sup, slåss, knulla utan kådis, ring idiotiska samtal till chefer och gamla ex, livet är för kort för att inte ägna varenda vaken sekund åt köttets lustar.
Innan du svarar, snälla, jag vet att jag är "helt och hållet sjuk i huvudet, svamlar och är förvirrad och är verklighetsfrånvänd" och har redan avfärdat mig själv som kvinnohatare. Men, det påverkar inte det jag skrev på något sätt, varken på ett Aladeent, ett Aladeent eller ett Aladeent sätt. 2+2 är alltid två, än sen om du hörde det inifrån dårhuset?