2022-06-03, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Slump eller inte, jag skrev att de påminner om varandra i sin gränslösa mördar sexualitet.

Finns ingen incel som begått något brott här.
du sade ju att han var oskuld
Citera
2022-06-03, 12:25
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Just den där historien med en prostituerad ute i skogen en kall förvinterdag på Öberget är bland det mest anmärkningsvärda han sagt, se sidan 6:

https://granskningornskoldsvik.com/wp-content/uploads/2021/06/Malin-LindstrA%C2%B6m-TINGSRA_TTEN-2.pdf

Herre Jösses Allan. Hur 17 kunde han släppas fri? Med den störningen har han ju kunnat göra mycket mer ont sedan dess.
Citera
2022-06-03, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UtanLeg
du sade ju att han var oskuld

Jo förvisso. Tänkte mer incel som definition vuxen man som lever celibatsingel av någon anledning.

Ser inte OH som incel när detta skedde. Enligt det som framkommit bodde OH hemma med mamman och syskonparet, ”hunsades runt av mamman” med bla mattider och datorbegränsningar, körde runt på moppe mm. Beskrevs även som omogen av vissa.

Men mycket möjligt han är incel idag.
Citera
2022-06-03, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Känner på mig att denne man är en gamer, torde vara intressant att se hans spelhistorik, avatarnamn, och nuvarande datatrafik. Ligger nog mer skumt bakom denne man.

Han är gamer. Har hört att han spelar rätt mycket, typ det enda han gör förutom att jobba.
Citera
2022-06-03, 13:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mli93
Han är gamer. Har hört att han spelar rätt mycket, typ det enda han gör förutom att jobba.
Vad mer vet du om honom?
Citera
2022-06-03, 13:20
Avslutad
Citat:
Verkar ha varit någon form av husrannsakan i hans lägenhet idag. Silvrig skåpbil med uniformerade poliser.
Du har inte någon bild på Olof? Har du vetat om vad han hållit hemligt i alla år?
Citera
2022-06-03, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad mer vet du om honom?

Det enda jag vet är att han är väldigt mysko. Slutar inte prata även om man försöker avsluta en konversation. Jobbade med honom för några år sen och bodde väldigt nära honom. Önskar att jag kunde berätta mer, men har tyvärr inte mycket att berätta.
Citera
2022-06-03, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du har inte någon bild på Olof? Har du vetat om vad han hållit hemligt i alla år?

Jag hade en bild men jag har tyvärr inte kvar den. Jag har vetat om det sen jag skulle börja jobba på samma jobb, vilket var 2013. Vi gick samma väg till och från jobbet och det var många gånger jag väntade en stund innan jag började gå hem så jag skulle slippa gå samtidigt som honom. Riktigt obehaglig typ.
Citera
2022-06-03, 13:39
Medlem
Citat:
Det enda jag vet är att han är väldigt mysko. Slutar inte prata även om man försöker avsluta en konversation. Jobbade med honom för några år sen och bodde väldigt nära honom. Önskar att jag kunde berätta mer, men har tyvärr inte mycket att berätta.

Har du sett eller hört om han har varit ihop med någon eller annat som indikerar på en partner (eller flera)?
Citera
2022-06-03, 13:44
Avslutad
Citat:
Tack för informationen iallafall.
Att han är creepy och udda, förstår jag..
Är han närgången, tex står för nära ens personal space?
Hygien och klädsel, skötte han sånt?
Om han inte slutade prata, berättade han om sig själv eller var det mer om tex extrapriser på ica?
På vilket sätt uttrycker han sig, talar? Röstläge?
Citera
2022-06-03, 13:46
Avslutad
Citat:
Jag hade en bild men jag har tyvärr inte kvar den. Jag har vetat om det sen jag skulle börja jobba på samma jobb, vilket var 2013. Vi gick samma väg till och från jobbet och det var många gånger jag väntade en stund innan jag började gå hem så jag skulle slippa gå samtidigt som honom. Riktigt obehaglig typ.
Du har inte kontakt med någon från stället som kan ha någon bild? Umgicks Olof med någon från arbetet? Hade han någonsin besök?
Citera
2022-06-03, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Har du sett eller hört om han har varit ihop med någon eller annat som indikerar på en partner (eller flera)?

Helt övertygad om att han inte haft någon partner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in