Citat:
Ursprungligen postat av
Barzanii7
Ja och G10 verkar allt annat än rädda om man ska vara ärlig…! Dom har ju inte vikt en tum 😅 Jag är skeptisk till G20 och även till familj och ”vänner” till B@ran…! Inget har hänt hittills på länge och allt prat till polis och domstol tyder på att man inte är så tuff eller kriminell skulle jag säga…. Jag liksom alla andra trodde nog först att det skulle explodera i stan efter mordet men det visar bara att det är mkt prat och att dessa grupperingar inte är så starka (förutom G10 då)..
Hehe ja jag såg att han sagt att dom jobbade ihop… Det är skitsnack, @po ser man på köpis dagligen då han går omkring och pratar i sin telefon och B@ran såg jag aldrig där i princip, nån gång såklart men aldrig att han jobbade…!
Kan själv konstatera att man inte ser mycket av grupperingen g10 heller för den delen. Jag känner till både g10 och g20 sedan innan. Har som en gammal hederlig laddkund köpt av dom flesta när alla var vänner. Av det jag vet har de tre karaktärerna från g10 flytt staden. Går väl inte lika bra att planera allt nu när tuffingarna har värre saker att tänka på. Ryktena talar för saftiga prissummor. Att fly från konsekvenserna när man gett sig in i leken, jadu… om ni frågar mig som själv inte ens är kriminell, det om något är pinsamt. Men det är väl inte på samma gång chockerade, speciellt när det gäller A.A. Lillkillen har ju en historik som en stadhoppare. Hörde att han blev portad från hela Uppsala när han gjorde fulingar där. Dom större orkade inte med han till slut och skicka ut han. Minns för ca 3 år sedan, då florerade det en screenshot på sociala medier med A.A och man gjorde narr av att han hade sprungit till Gävle. Uppfattade de som att det var grabbar från Uppsala som gjorde den screenen.
Jaja, blir intressant att se vilken stad dom åker nu till. Vi kan väl stryka Uppsala från listan, vilken stad tror ni? 🤣
Så enligt mina beräkningar blir det nog lite svårt med en hämndaktion när G10 gått upp i rök. Vad G20 gör, det har jag ingen aning om. Vet bara att väldigt många från G15 som har basen i Sätra är allierade med G20. Antingen har man lagt av (svårt att tro), eller så är profilen bara låg och äckligt oförutsägbar.