Citat:
Ursprungligen postat av
zorigo
Likes och disikes på en YouTube-video säger väldigt lite. Räcker att länken spridits i en endaste grupp med oliktänkande så har du ordnat 25000 dislikes...
Det säger tvärtom lika mycket som när Google tog bort denna möjlighet att få dissa videos. I Annie Lööfs fall är hon hatad och det kan jag förstå. Hon påminner alldeles för mycket om Fredrik Reinfeldt. Annie Lööf har säkert fått betalt för att förgöra Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
AbortRetryIgnore
Varför är hon ogillad? Kanske för att många ser henne som en uppkomling från landet som lyckats med många saker som andra inte har. Hon är rödhårig, hade toppbetyg, blev partiledare för C, kom in i riksdagen, bröt med Alliansen, sparkade ut Alexander Bard ur partiet, är medlem i Trilaterala kommissionen, varit på Bilderberggruppens möte och ändå hunnit med att bli morsa. Många kanske jämför sig med henne och tycker att hon hunnit mycket längre och blir då avundsjuka eller något.
Toppbetyg?? I vadå??
Citat:
Ursprungligen postat av
zorigo
Även jag vill ha realistisk invandringspolitik och att kriminella invandrare utvisas. Däremot vill jag inte ha människor med fascistiska tendenser i maktställning då jag inte litar på att de kommer respektera demokratiska värderingar och spelregler. Samma gäller med gamla kommunister eller religiösa extremister. Alla som har en hjärtefråga som får övertrumfa precis allt annat, inklusive rättsstatens och demokratins principer, är farliga.
Det är Annie Lööf som uppvisar fascistiska tendenser. Det enda liberala hon står för är vidöppna gränser så att Sverige svämmas över och vad jag vet tog hon aldrig avstånd från Corona-tyranni. Hon är som alla andra, tar inga initiativ som folket faktiskt tjänar på. "Extremister". Hon är själv extremist och dagens Sverige är extremt. Hon är precis lika farlig som du varnar hennes motståndare för att vara. Hon är satan, inte motståndarna och några "demokratiska principer" är inget hon följer. Hennes sort tar sig alltid mandat de aldrig fått några och det är inget demokratiskt i det.
Det du sysslar med är skitprat som om du vore politiker och det kanske du också är en.