Citat:
Ursprungligen postat av
Heribald.Snygge
Detta med att Hans somnade fick mig att tänka på en tidigare säsong där det var en skum typ med (som liksom Hans bar huvudbonad inomhus) som i ett program fick ett okontrollerbart behov av att sova mitt på dagen när de var tillsammans. Hon tyckte då att det var bättre för henne att passa på och gå och köpa pizza under tiden och pratade med honom och han beskrev mycket exakt vad för pizza han ville ha och jag undrar om han inte t.o.m. sa nåt om hur den skulle ändras för att bli i hans smak.
När hon kom tillbaka med pizzorna och väckte honom så blev han skitförvånad eftersom han inte hade nåt minne av att de hade prata om några pizzor.
Haha minns detta paret, tyckte så illa om den killen. Han fick även något vredesutbrott för att tjejen inte tog tag i disken direkt när han lagat maten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Heribald.Snygge
Den sämsta matchningen som har gjorts var nog ändå golfaren/golvläggaren för några år sedan. De var 50+ och hade väl båda utflugna barn från tidigare relationer. Hennes största passion var att golfa och ett osvikligt krav var att mannen skulle gilla golf lika mycket som hon. Hon var dessutom akademiker.
Hon matchades med en golvläggare som väl aldrig ens läst en bok och än mindre nånsin golfat i sitt liv.
Experterna tyckte att de hade nåt att lära av varandra och att utvecklingspotentialen var stor osv.
Hon blev naturligtvis skitsur. Han också, för hon matchade inte heller hans kriterier på en enda punkt. De verkade båda vettiga och sympatiska var och en på sitt sätt, men passade ju inte alls ihop. De flyttade aldrig ihop, fast de låtsades att de bodde tillsammans i hennes lägenhet för produktionens skull, men avbröt efter ett tag.
Det var ju även hon som blev rasande för att han flyttade in med sina grejer packade i en Ikea-kasse