2022-05-29, 12:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Jag drog iväg en jävla beställning från VS rean. Allt på bluray.

I Start Counting (1969)
Thriller: A Cruel Picture (1973)
The Corruption of Chris Miller (1973)
The Undertaker (1988)
Satan's Blood (1978)

Camille Keaton in Italy - Box
- Madeleine: Anatomy of a Nightmare (1974)
- Tragic Ceremony (1972)
- Sex of the Witch (1973)

Forgotten Gialli: Volume Three - Box
- Autopsy (1975)
- The Murder Mansion (1972)
- Crazy Desires of a Murderer (1977)

Ganska exakt två lax.

Och du köpte dem på wowhd?
Citera
2022-05-29, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S

Ifrån VS-REAn står det ju så antar det var ifrån www.vinegarsyndrome.com

Nån som har koll på tidsskillnaden och exakt när REAn slutar?
Citera
2022-05-29, 12:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Ifrån VS-REAn står det ju så antar det var ifrån www.vinegarsyndrome.com

Nån som har koll på tidsskillnaden och exakt när REAn slutar?

Jag vet, det vore bra om du kunde förstå nyanserna i text. Tror rean slutar imorgon, vilken tid vet jag inte.
Citera
2022-05-30, 20:07
Medlem
Citat:
Jag vet, det vore bra om du kunde förstå nyanserna i text. Tror rean slutar imorgon, vilken tid vet jag inte.

Nyanser på detta gråa forum?
Jag har inte följt dina inlägg här så jag missade att du kanske mer ville skoja lite
med gamle SadEyes när du nämnde WowHD.

Nightmare Weekend har börjat ticka ner i antal och är snart slutsåld med slipcover som jag fattar det. Den och några till ska jag ha.
Kollade trailern på Dont Answer The Phone.
Såg lovande ut.
Citera
2022-05-30, 20:13
Medlem
SadEyess avatar
Citat:

Vissa av filmerna borde jag kanske ha gjort.
Citera
2022-05-30, 20:24
Medlem
TheJackets avatar
Platoon Leader

På Blu-Ray. Den enda filmen Chuck Norris's brorsa regisserat där inte Chuck är med.

Lite av en "hidden gem" när det kommer till filmer om Vietnamkriget.
Citera
2022-05-30, 22:51
Avslutad
Citat:
Nyanser på detta gråa forum?
Jag har inte följt dina inlägg här så jag missade att du kanske mer ville skoja lite
med gamle SadEyes när du nämnde WowHD.

Nightmare Weekend har börjat ticka ner i antal och är snart slutsåld med slipcover som jag fattar det. Den och några till ska jag ha.
Kollade trailern på Dont Answer The Phone.
Såg lovande ut.

Nightmare weekend är rätt kass. Men det kanske är dess charm å andra sidan. Personligen valde jag de versioner av filmerna som var billigast. Omslaget känns avlägset.sekundärt, plus att vissa av Standard-omslagen ör snyggare tycker JAG.
Citera
2022-05-31, 12:02
Medlem
Citat:
Nightmare weekend är rätt kass. Men det kanske är dess charm å andra sidan. Personligen valde jag de versioner av filmerna som var billigast. Omslaget känns avlägset.sekundärt, plus att vissa av Standard-omslagen ör snyggare tycker JAG.

Jag kollade nästan halva Nightmare Weekend på Youtube för ett tag sen och gillade den så är rätt säker på jag blir nöjd med den.
Rätt B lär den vara men kändes som det var på ett skönt sätt och jag gillar ju filmer med en stark 80-talskänsla.

Man får ju den vanliga filmen med sitt vanliga omslag inuti slipcoveret också om man köper med sånt.
Jättebra om man inte ens vill ha slipcovers.
Blir ju mycket billigare och lättare.
Själv däremot gillar jag sånt.

De 4 filmerna jag beställde i fredags morse när REAn började har jag listat ett par sidor bakåt här.
Sent inatt la jag till ytterligare två beställningar.

Beställning 1:

Frat House
The Hearse
I Like To Watch/Sorority Sweethearts
Public Affairs
Physical Attraction/Classical Romance

Beställning 2:

All-American Murder
Dont Answer The Phone
Nightmare Weekend
The Telephone Book

Delade upp det jag skulle lägga till på 2 beställningar pga att jag ville betala det ena via Paypal och det andra med kort.
När jag försökte göra beställning nr 2 så kom jag bara till "Thank you for your order" meddelandet ifrån förra beställningen och kunde inte slutföra.
Det här var ifrån mobilen.
Sedan testade jag att beställa från deras app(och fortfarande från mobilen eftersom klockan var nästan 4 och jag inte orkade starta upp min laptop).
Ifrån appen kunde jag beställa men där kom inte porr-filmerna upp alls så fick skippa Deep Roots/Starlet Nights som jag också tänkte beställt annars.
Som tur är var den filmen(filmerna) den minst viktiga av allt jag beställde så det var ok.
Citera
2022-05-31, 12:38
Avslutad
Citat:
Jag kollade nästan halva Nightmare Weekend på Youtube för ett tag sen och gillade den så är rätt säker på jag blir nöjd med den.
Rätt B lär den vara men kändes som det var på ett skönt sätt och jag gillar ju filmer med en stark 80-talskänsla.

Man får ju den vanliga filmen med sitt vanliga omslag inuti slipcoveret också om man köper med sånt.
Jättebra om man inte ens vill ha slipcovers.
Blir ju mycket billigare och lättare.
Själv däremot gillar jag sånt.

De 4 filmerna jag beställde i fredags morse när REAn började har jag listat ett par sidor bakåt här.
Sent inatt la jag till ytterligare två beställningar.

Beställning 1:

Frat House
The Hearse
I Like To Watch/Sorority Sweethearts
Public Affairs
Physical Attraction/Classical Romance

Beställning 2:

All-American Murder
Dont Answer The Phone
Nightmare Weekend
The Telephone Book

Delade upp det jag skulle lägga till på 2 beställningar pga att jag ville betala det ena via Paypal och det andra med kort.
När jag försökte göra beställning nr 2 så kom jag bara till "Thank you for your order" meddelandet ifrån förra beställningen och kunde inte slutföra.
Det här var ifrån mobilen.
Sedan testade jag att beställa från deras app(och fortfarande från mobilen eftersom klockan var nästan 4 och jag inte orkade starta upp min laptop).
Ifrån appen kunde jag beställa men där kom inte porr-filmerna upp alls så fick skippa Deep Roots/Starlet Nights som jag också tänkte beställt annars.
Som tur är var den filmen(filmerna) den minst viktiga av allt jag beställde så det var ok.

Själv har jag sett av dina beställningar The Hearse på Youtube. Det var för några år sedan, innan jag visste om Vinegar Syndrome. Tyckte filmen var högst medioker, minns främst en ung Christopher McDonald. Nu i efterhand när jag har ett hum om Vinegar Syndromes titlar så undrar jag hur de väljer filmer egentligen. På förhand hade jag inte trott att The Hearse var en kandidat för dem. Filmen är säkert bättre på skiva dock än lågupplöst strömmande, plus säkert en del roliga extramaterial.
Citera
2022-05-31, 20:40
Medlem
Jag väntar mig inget mästerverk av The Hearse.
Dont Answer The Phone verkade bra ifrån trailern.

När VS sida öppnar igen på Fredag kör dom Partners Label Month.
Knäppt att dom kör en hel månad när man inte kan köpa deras egna filmer på sidan utan bara sånt från deras partner labels.
Citera
2022-05-31, 21:22
Avslutad
Citat:
Jag väntar mig inget mästerverk av The Hearse.
Dont Answer The Phone verkade bra ifrån trailern.

När VS sida öppnar igen på Fredag kör dom Partners Label Month.
Knäppt att dom kör en hel månad när man inte kan köpa deras egna filmer på sidan utan bara sånt från deras partner labels.

Vinegar Syndrome är en förbannad hipstersajt. Myten om dem själva som de lyckats bygga är häpnadsväckande. Idioter som jag har de uppenbarligen lyckats lura med sin magi för jag köper av dem.

Uppenbarligen är det inte filmerna i sig som lockar just mig i alla fall, utan det är en diffus helhetsbild som jag vill vara en del av.

Överprisade skitfilmer med förvisso intressanta extramaterial är tydligen en vinnande kombo. Får se om företaget lyckas fortsätta expandera eller om hypen dör ut eller ersätts av ett snarlikt företag.
Citera
2022-05-31, 21:40
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Tjänar man på att handla direkt från Vinegar Syndrome, mot att köpa deras filmer från WowHD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in