Citat:
Ursprungligen postat av
D_V_S
Nightmare weekend är rätt kass. Men det kanske är dess charm å andra sidan. Personligen valde jag de versioner av filmerna som var billigast. Omslaget känns avlägset.sekundärt, plus att vissa av Standard-omslagen ör snyggare tycker JAG.
Jag kollade nästan halva Nightmare Weekend på Youtube för ett tag sen och gillade den så är rätt säker på jag blir nöjd med den.
Rätt B lär den vara men kändes som det var på ett skönt sätt och jag gillar ju filmer med en stark 80-talskänsla.
Man får ju den vanliga filmen med sitt vanliga omslag inuti slipcoveret också om man köper med sånt.
Jättebra om man inte ens vill ha slipcovers.
Blir ju mycket billigare och lättare.
Själv däremot gillar jag sånt.
De 4 filmerna jag beställde i fredags morse när REAn började har jag listat ett par sidor bakåt här.
Sent inatt la jag till ytterligare två beställningar.
Beställning 1:
Frat House
The Hearse
I Like To Watch/Sorority Sweethearts
Public Affairs
Physical Attraction/Classical Romance
Beställning 2:
All-American Murder
Dont Answer The Phone
Nightmare Weekend
The Telephone Book
Delade upp det jag skulle lägga till på 2 beställningar pga att jag ville betala det ena via Paypal och det andra med kort.
När jag försökte göra beställning nr 2 så kom jag bara till "Thank you for your order" meddelandet ifrån förra beställningen och kunde inte slutföra.
Det här var ifrån mobilen.
Sedan testade jag att beställa från deras app(och fortfarande från mobilen eftersom klockan var nästan 4 och jag inte orkade starta upp min laptop).
Ifrån appen kunde jag beställa men där kom inte porr-filmerna upp alls så fick skippa Deep Roots/Starlet Nights som jag också tänkte beställt annars.
Som tur är var den filmen(filmerna) den minst viktiga av allt jag beställde så det var ok.