2022-05-30, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Håhåhej du ser inte ut som det, var har du fått det ifrån då din lilla petimäter?

Lade märke till detta för drygt ett år sedan. Jag tror att hon och Alice Stenlöf gjorde det relativt samtidigt.
Väldigt uppenbart ifall man följt henne länge och är någorlunda uppmärksam…
Ändå lagom storlek och diskret enligt mig… ;-)
Citera
2022-05-30, 20:06
Medlem
Citat:
Bianca är visst en self made girl, även fast hennes mamma har spillt ett par droppar kändisskap över henne så är har hon fortfarande skapat sin egen framgång. Jag är inte det minsta förvånad över att det sticker i ögonen hos vissa individer som jämför sina egna misslyckanden i livet med en ung och mycket vacker tjej som dessutom är generös och snäll rakt igenom.

Öppna ögonen och se hur världen ser ut, de flesta jag känner tycker att Bianca är värd precis all lycka och välstånd. Hon är inte som en del överklassbrats en dryg person som ser ner på andra utan tvärtom ett föredöme för andra unga tjejer som också startar små tjejföretag med framgång.

Det som retar de avundsjuka mest är såklart Biancas utseende, bo snyggare och petite tjej får man leta efter vilket möjligen motsäger att Emilio skulle vara pappan på riktigt. Pernilla får väl stå till svars innan hon dör

”Ett föredöme för andra unga tjejer som också startar små tjejföretag med framgång”
Citera
2022-05-30, 21:01
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benjilover
Jag är inte avundsjuk. Bara ledsen över hur samhället är uppbyggt, där en som jobbar med smink i fyra år kan tjäna 200 miljoner, medan en lärare som jobbar i 40 år tjänar 17 miljoner totalt.

Word
Citera
2022-05-30, 22:26
Medlem
tantrs avatar
Snygg tjej! absolut!

Men om man tror att hon är "self made" är man nog rätt bra korkad.
Hon föddes in i en kändisfamilj.

Utan denna familj hade vi aldrig sett hennes face i tv, eller förmodligen aldrig hört talas om henne från första början.

Vad är oddsen att en vanlig svensson familj dessutom genererar två barn som blir rikskändisar utan att redan komma från en känd familj?

Att påstå att hon är "self made"...
Citera
2022-05-30, 22:43
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Bianca är visst en self made girl, även fast hennes mamma har spillt ett par droppar kändisskap över henne så är har hon fortfarande skapat sin egen framgång. Jag är inte det minsta förvånad över att det sticker i ögonen hos vissa individer som jämför sina egna misslyckanden i livet med en ung och mycket vacker tjej som dessutom är generös och snäll rakt igenom.

Öppna ögonen och se hur världen ser ut, de flesta jag känner tycker att Bianca är värd precis all lycka och välstånd. Hon är inte som en del överklassbrats en dryg person som ser ner på andra utan tvärtom ett föredöme för andra unga tjejer som också startar små tjejföretag med framgång.

Det som retar de avundsjuka mest är såklart Biancas utseende, snyggare och petite tjej får man leta efter vilket möjligen motsäger att Emilio skulle vara pappan på riktigt. Pernilla får väl stå till svars innan hon dör
Så jävla banalt bemötande av kritiken som framförs mot en för samhället helt värdelös individ, efter jag har läst denna text som i väsentlighet hade kunnat summeras som "ahmen durå?!?!?1?!?" önskar jag att de kommer på ett sätt att resa i tiden så att jag kan slippa läsa denna diarréhög med skit som du lyckats förklä som ord på något konstigt sätt.

Bianca är endast känd för att hennes mor är det, utan henne hade hon varit en i mängden av alla 7/10 brudar som hänger på Stureplan och mer än gärna suger kuken på den första kille som kan köpa in ett helrör till bordet. Hela hennes framgång består i att låna ut sitt ansikte till diverse företag för att marknadsföra sina produkter, hon skapar inget värde och det skulle inte förvåna mig om hennes dekadenta livstil inspirerar mängder av unga kvinnor att bete sig som våp med vakuum i skallen då de fått för sig att det är så man lyckas som kvinna här i världen.

Jag önskar inte Bianca något ont, men att framställa det som att personer som är kritiska till vad det innebär att samhället lyfter fram dessa menlösa och i värsta fall rent av destruktiva "förebilder" som avundsjuka och att framställa det som att Bianca är någon sorts savant när hennes enda merit är att fittan just hon klämdes ut i från är känd är nog det mest efterblivna jag jag läst i år.
Citera
2022-05-30, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantr
Snygg tjej! absolut!

Men om man tror att hon är "self made" är man nog rätt bra korkad.
Hon föddes in i en kändisfamilj.

Utan denna familj hade vi aldrig sett hennes face i tv, eller förmodligen aldrig hört talas om henne från första början.

Vad är oddsen att en vanlig svensson familj dessutom genererar två barn som blir rikskändisar utan att redan komma från en känd familj?

Att påstå att hon är "self made"...
Fast hur många kändisbarn når sådana här framgångar? Bianca hade aldrig blivit så framgångsrik som hon blivit om hon inte hade besuttit ett driv och en talang som är få förunnad. Hon har lagt ner en hel del arbete på att komma dit hon är i dag, och hon är bra på det hon gör.

Visst hade hon bra grundförutsättningar för att lyckas, men det har ju egentligen alla som lyckas. I grund och botten handlar det alltid bara om tur.
Citera
2022-05-31, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Fast hur många kändisbarn når sådana här framgångar? Bianca hade aldrig blivit så framgångsrik som hon blivit om hon inte hade besuttit ett driv och en talang som är få förunnad. Hon har lagt ner en hel del arbete på att komma dit hon är i dag, och hon är bra på det hon gör.

Visst hade hon bra grundförutsättningar för att lyckas, men det har ju egentligen alla som lyckas. I grund och botten handlar det alltid bara om tur.

Talang? Bra på det hon gör? Vad är det? Någon som har talang i hennes familj, det är Benjamin Ingrosso. Skulle vi ta Bianca meriter är att hon är knäpp och säljer ett sminkmärke för hon är ytlig. Skulle vi ta Benjamins meriter kan vi hålla på en timme. Han har så fruktansvärt talangfull.

With over 500 million streams, 12x platinum and 13x gold singles and three #1 albums 24 years old benjamin ingrosso is the hottest male artist in Sweden right now.

Ja, han har också vunnit många priser genom åren. Vunnit lilla melodifestivalen, stora melodifestivalen och let's dance. Han har också vunnit årets manliga liveartist 2018, 2019 och 2021 på rockbjörnen vilket är ett pris som röstas fram av fansen och det är de som bestämmer, WOW att vinna det priset tre gånger!! Håkan hellström har vunnit det mest gånger, 8. Kan Benji slå Håkan snart? Han vinner ju typ priset varje år. Han vann även 2021 årets låt på rockbjörnen med allt det vackra som han har skrivit med hans morbror Niclas Wahlgren. Han har vann för mindre än en månad sen årets artist på grammis och vann årets hetero på qx galan där han Zlatan även var nominerad. Förra året vann han årets personlighet på qx galan och det är qx läsarna som bestämmer priset. Antagligen tycker bögar om Benjamin!, Ja han är så fin! Förra året hade han det mest streamade albumet av en svensk artist och hans sommarprat blev det mest lyssnande poddavsnittet förra året. Det hade redan efter mindre än en månad 1,6 miljoner lyssnare. Det är 16 % av Sveriges befolkning, Mäktigt. Han har även 4,4 miljoner lyssnare per månad

Får inte glömma hans succe program Benjamins som har blivit en VÄLDIGT stor succe Sverige över. Folk tycker Benjamin är så himla härlig. Hans syns även mycket i Wahlgrens Värld. Han har över 30 låtar som har varit top 50 i Sverige. WOW WOW WOW!!!!!! Vem är som han? Med det utseendet? WOW WOW WOW WOW WOW WOW!!!!!!!!!!!! Han är värd det bästa i livet. Babe Benji jag älskar dig!!!

NEJ NEJ, Jag glömde förra sommaren, ALLSÅNG SCENEN ÄR DIN!!!. Det bästa som någonsin har hänt i Sveriges Television. Ingen har någonsin sett nåt så bra, det var legentariskt. Lite som när Michael Jackson uppträdde med Billie Jean första gången.

Och vi kan bara prata om Benjamins medverkan i Så mycket bättre. Han var absolut bäst i hela det programmet. BÄST BÄST BÄST!!!! Och det tycker de flesta... Plura var den tråkigaste. Fy för honom, Kalla inte Benjamin självgod Plura, du är självgod. När Benjamin blir intevjuad i en talkshow är det en njutning, han är så naturlig som person så att man bara ler inombords. Fan vad jag älskar honom och han är såå framgångssrik i Sverige, tyvärr inte utomlands. Han förtjänar verkligen att bli känd över hela världen och tänk att han har blivit så känd i lilla Sverige, tänk bara då hur känd han kan bli i hela världen. Jag tror att Benjamin Ingrosso är nya Michael Jackson och kommer ta världen med storm.

Benjamin är också tre år yngre än Bianca!! Tänk vad han är om tre år? På världssturne?
Citera
2022-05-31, 00:06
Medlem
Jag har även inte skrivit att Benjamin Ingrosso var bara 9 när han släppte sin debutsingel som blev andra placering på singellistan och att han samma år var med i diggiloo turnen som yngsta artist någonsin!!! Benjamin har även varit med i 8 musikaler och han har gästat typ alla svenska tv program?? Han är för framgångsrik i Sverige!!! BAM. Jämför det med Bianca!! Knäpp i wahlgrens värld. haha. GO BENJI!!
Citera
2022-05-31, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Så jävla banalt bemötande av kritiken som framförs mot en för samhället helt värdelös individ, efter jag har läst denna text som i väsentlighet hade kunnat summeras som "ahmen durå?!?!?1?!?" önskar jag att de kommer på ett sätt att resa i tiden så att jag kan slippa läsa denna diarréhög med skit som du lyckats förklä som ord på något konstigt sätt.

Bianca är endast känd för att hennes mor är det, utan henne hade hon varit en i mängden av alla 7/10 brudar som hänger på Stureplan och mer än gärna suger kuken på den första kille som kan köpa in ett helrör till bordet. Hela hennes framgång består i att låna ut sitt ansikte till diverse företag för att marknadsföra sina produkter, hon skapar inget värde och det skulle inte förvåna mig om hennes dekadenta livstil inspirerar mängder av unga kvinnor att bete sig som våp med vakuum i skallen då de fått för sig att det är så man lyckas som kvinna här i världen.

Jag önskar inte Bianca något ont, men att framställa det som att personer som är kritiska till vad det innebär att samhället lyfter fram dessa menlösa och i värsta fall rent av destruktiva "förebilder" som avundsjuka och att framställa det som att Bianca är någon sorts savant när hennes enda merit är att fittan just hon klämdes ut i från är känd är nog det mest efterblivna jag jag läst i år.

Väldigt bra skrivet!! Så sant!
Citera
2022-05-31, 06:27
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi

Du läser inte mycket va?
Citera
2022-05-31, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Nu handlar inte den här tråden om mig men nej, man behöver inte vara "kassörska på netto" för att ifrågasätta och kritisera ytliga spån till bloggare. Varför skulle man vara det?
Folk i den här tråden har de mest simpla "argument". Får mig att tro att ni tillhör samma förtappade generation och befinner er på samma låga mentala nivå som Bianca, därav försvaret.

För övrigt så respekterar jag en "kassörska på netto" betydligt mer än en bortskämd kändisdotter som inte har någon koll på verkligheten överhuvudtaget och bara rider på sin familjs namn, vilket skapats genom andra familjemedlemmars prestationer.

Jag instämmer
Citera
2022-05-31, 10:38
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Du läser inte mycket va?
Föga förvånande att en spruthjärna direkt kommer till försvar, hon kommer inte läsa detta och ligga med dig vet du va?
Senast redigerad av Glossi 2022-05-31 kl. 10:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in