2022-05-30, 20:54
Medlem
dialektikers avatar
Han kanske bara somnade? Varför ska man överanalysera det? Men de kände att de fick dålig connection oavsett om han somnat eller inte. Fast nu verkade ju Bodil lite besviken?

Eftersom alla nu får det till att Hans was the bad guy, så kanske det är vissas mål att se ut som att det är den som blir ratad.
Så därför passade det att lägga så mycket vikt vid och analysera att Hans somnade?
Terapeutens analys och Bodil ledsen för det.

Hans:
"Jag hade tänkt att slänga ut nyckeln, men så vaknade jag vid 05.30"(Han kan faktiskt ha somnat helt ofrivilligt.)
Terapeuten bara "att han somnade berodde på att han flydde situationen utan att vara medveten om det".
Okeeej.

Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Hans skallform baktill är mycket intressant. eller hur Dialektiker...
Jag har inte tänkt på Hans skallform.

Har aldrig skrattat så högt åt GVFÖ som när Martin hittade ett par kalsonger och undrade om det var Jonas. Och så var det inte det.
(Han är rätt skön Martin ändå. Men verkar inte direkt giftasmogen.)
Senast redigerad av dialektiker 2022-05-30 kl. 21:33.
Citera
2022-05-30, 20:55
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Om jag hade rätt ser vi när uppföljningsprogrammet kommer. Om det nu var så att han stack när TV-kamerorna slocknade hade jag rätt, annars fel.

Någon som vet när uppföljningen kommer?
Närmre än du tror....
Citera
2022-05-30, 20:57
Medlem
Ville inte den homosexuelle Jonas vara med i uppföljningsprogrammet tro? (Enligt Ratsit och tidigare öppen Instagram så har han en ny sambo på annan ort)

Nu dök han upp, jobbade på snabbt iaf!
Citera
2022-05-30, 20:59
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Ville inte den homosexuelle Jonas vara med i uppföljningsprogrammet tro? (Enligt Ratsit och tidigare öppen Instagram så har han en ny sambo på annan ort)
Han matcha på Grindr med någon ny stjärna verkar ha bosatt sig på nån slags farm för fjäderfä som sin förebild
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-30 kl. 21:20.
Citera
2022-05-30, 21:10
Medlem
Tittar på extraprogrammet nu, och jag förstår inte riktigt Jonas argument med "escape-knapp". Vill han inte ha en relation för att han föredrar att vara ensam, eller vad handlar det om? Eller är han för kräsen?
Citera
2022-05-30, 21:12
Avslutad
Hans:
- Ser på barnprogram
- Använder ordet fett
- Har svanktatuering
Citera
2022-05-30, 21:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag har inte tänkt på Hans skallform.
Verkar som att jag var sist på bollen (skallen) återigen, den onde 2-äggs-tvillingbrodern nedan han visst före nu är allt som det brukar igen!

Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Det ska dock sägas att Axel ser bättre ut än Hans i grunden. Axel har en bättre skallform än Hans.

Citat:
Har aldrig skrattat så högt åt GVFÖ som när Martin hittade ett par kalsonger och undrade om det var Jonas. Och så var det inte det.
(Han är rätt skön Martin ändå. Men verkar inte direkt giftasmogen.)

Förmodligen var det Hans kalsonger, snart kommer han nog ut ska du se, jag är alltså inte säker på att Hans låg och sov när Bodil ville in, vad gjorde Martin vid tidpunkten för försvinnandet? (av kalsongerna)
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-30 kl. 21:24.
Citera
2022-05-30, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Tittar på extraprogrammet nu, och jag förstår inte riktigt Jonas argument med "escape-knapp". Vill han inte ha en relation för att han föredrar att vara ensam, eller vad handlar det om? Eller är han för kräsen?

Han är onekligen komplicerad. För han såg ut att må skit när han var ihop med Louise men ändå gav han det ett nytt försök.

Kan tänka mig att han är svag för grupptryck också.
Citera
2022-05-30, 21:21
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Hans:
Ser på barnprogram

Det där var jättekonstigt.
Okej, att man kan nostalgititta på barnprogram. Men med sin dejt, sådär?
Citera
2022-05-30, 21:24
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

Förmodligen var det Hans kalsonger, snart kommer han nog ut ska du se

Han sa att de måste vara ifrån Midsommarafton va?(tyckte jag att jag hörde. Alltså att de ens övervägde att kämpa. Han hade ju varit notoriskt otrogen mot Jonas?
Han har gjort bra reklam för sig i tv.)
Citera
2022-05-30, 21:26
Medlem
Citat:
Det där var jättekonstigt.
Okej, att man kan nostalgititta på barnprogram. Men med sin dejt, sådär?

Urskumt beteende och så avtändande…. En vuxen man på 45 bast! Avtändande så i h-vete….
Gällande Louise och Jonas. Så verkade ju han vara den struliga som trycker på sin ” escape” knapp…. De männen finns också…. Har själv både råkat ut för den typen samt den förvuxna ”Mansbebisen” som tittar på tecknat…..
Citera
2022-05-30, 21:29
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Han är onekligen komplicerad. För han såg ut att må skit när han var ihop med Louise men ändå gav han det ett nytt försök.

Kan tänka mig att han är svag för grupptryck också.

Ja, väldigt deppigt sken.
Jämför med hur glad han var i början/innan.
Så entusiastisk över att hon också var På spåret-frälst.
Inte en gång tittade de tillsammans.
Jag tycker de hade ett "bekymmersamt sken" hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in