Citat:
Ursprungligen postat av
Teddyrosevelt
Men hallå där fröken korkad.
Har du hört talas om Pureto distributionskurvan (som dateras bak ända till Matteus Evangeliet i andra testamentet)? Det är väl inte konstigt att hon tjänar mer än 99.9% av alla i Samhället när hon har den mediala makten hon besitter? Har du 1miljon följare är det inte svårt att få 10k till har du däremot 500 följare är det svårt att få 10.000 men du förstår väl inte såna basala kosmiska grundlagar.
Hon rider på sin mammas efternamn som lyckades sälja in en jävla serie för inte fan är Bianca Ingrosso någon sorts skönhetsideal som alla män trånar efter utan hon är på sin höjd en stark 7a möjligen 8 nu när hon opererat sig som in i helvete och bröllopssminkar sig varje gång hon plåtas.
Min skattesats är förövrigt inte en "giltlighetsgrund" för huruvida jag ska få yttra mig kritisk mot idiotiska saker i vårat imperfekta samhälle, ditt jävla mähä.
Å här har vi en som slänger sej med fina ord ska jag säga.
Smak är ytterst personligt. och jag beklagar att du är helt i avsaknad av denna.
Vidare så kanske jag är korkad och ett mähä, men jag kan både se och höra fortfarande.
Hon klarar sej bra förutan sin morsa, och varför har hon så många följare? Inte fan är det för Pernillas
skull, Och du må komma dragandes med gamla sagositat "bibeln" den tror jag lika mycket på som ett utslitet bildäck.
Hälsar Mähä`t