2022-05-30, 00:19
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benjilover
På Bianca Ingrosso story på mors dag skrev Bianca så här till Pernilla Wahlgren:
Men störst av allt. Tack för att du gjorde mig känd. Tack för att du lärt mig vikten av att vara känd och skillnanden på att vara okänd och faktiskt KÄND! Tacksam! Är Pernilla en bra mamma för hon har gjort Bianca känd? Är det därför hon är en bra mamma? Ja, Bianca hon gjorde dig känd och där avslöjar du att du fick en talkshow på grund av din mamma och att kändisskap är det viktigaste i ditt liv. Hur kan det vara det bästa Pernilla har gjort i hennes liv? Bianca du är bara för pinsam och du förtjänar inte en talksshow, om man jämför med alla andra människor som är utbildar sig och kämpar.

Var tvungen att gå in och kolla för att se om du drev... Sjukaste jag har läst. "Tack för att du gjorde mig känd?" Sååå sjukt!
Citera
2022-05-30, 00:45
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
På Bianca Ingrosso story på mors dag skrev Bianca så här till Pernilla Wahlgren:
Men störst av allt. Tack för att du gjorde mig känd. Tack
för att du lärt mig vikten av att vara känd och skillnanden på att vara okänd och faktiskt KÄND! Tacksam!
___

*ping*
Citat:
Ursprungligen postat av baraenlurker123
Samtidigt kan vi nog alla enas om att hon faktiskt är self-made,
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Jo

Så till och med Bianca själv har precis gått ut med att det var mamman som gjorde henne känd. Alltså inte self-made.
Citera
2022-05-30, 06:43
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Men hallå där fröken korkad.

Har du hört talas om Pureto distributionskurvan (som dateras bak ända till Matteus Evangeliet i andra testamentet)? Det är väl inte konstigt att hon tjänar mer än 99.9% av alla i Samhället när hon har den mediala makten hon besitter? Har du 1miljon följare är det inte svårt att få 10k till har du däremot 500 följare är det svårt att få 10.000 men du förstår väl inte såna basala kosmiska grundlagar.

Hon rider på sin mammas efternamn som lyckades sälja in en jävla serie för inte fan är Bianca Ingrosso någon sorts skönhetsideal som alla män trånar efter utan hon är på sin höjd en stark 7a möjligen 8 nu när hon opererat sig som in i helvete och bröllopssminkar sig varje gång hon plåtas.

Min skattesats är förövrigt inte en "giltlighetsgrund" för huruvida jag ska få yttra mig kritisk mot idiotiska saker i vårat imperfekta samhälle, ditt jävla mähä.

Å här har vi en som slänger sej med fina ord ska jag säga.
Smak är ytterst personligt. och jag beklagar att du är helt i avsaknad av denna.
Vidare så kanske jag är korkad och ett mähä, men jag kan både se och höra fortfarande.
Hon klarar sej bra förutan sin morsa, och varför har hon så många följare? Inte fan är det för Pernillas
skull, Och du må komma dragandes med gamla sagositat "bibeln" den tror jag lika mycket på som ett utslitet bildäck.
Hälsar Mähä`t
Citera
2022-05-30, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Å här har vi en som slänger sej med fina ord ska jag säga.
Smak är ytterst personligt. och jag beklagar att du är helt i avsaknad av denna.
Vidare så kanske jag är korkad och ett mähä, men jag kan både se och höra fortfarande.
Hon klarar sej bra förutan sin morsa, och varför har hon så många följare? Inte fan är det för Pernillas
skull, Och du må komma dragandes med gamla sagositat "bibeln" den tror jag lika mycket på som ett utslitet bildäck.
Hälsar Mähä`t

Men du är ju konsekvent iq befriad. Hade Bianca hetat Jönsson och vuxit upp i nacka skulle hon inte haft sin plattform. Hon blev känd genom sin mamma och efternamn. Hur du inte begriper det är allvarsamt, sök hjälp ditt jävla handikapp.

Jag är av den bestämda åsikten att hennes välgärning till mänskligheten genom bilder och en tramsig serie på tv, som har belönat henne med hundratals miljoner, inte är rättvist.
Citera
2022-05-30, 08:07
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Men du är ju konsekvent iq befriad. Hade Bianca hetat Jönsson och vuxit upp i nacka skulle hon inte haft sin plattform. Hon blev känd genom sin mamma och efternamn. Hur du inte begriper det är allvarsamt, sök hjälp ditt jävla handikapp.

Jag är av den bestämda åsikten att hennes välgärning till mänskligheten genom bilder och en tramsig serie på tv, som har belönat henne med hundratals miljoner, inte är rättvist.

Lilla Teddy Peddy, jag bryr mej väääääldigt lite om vad just du har för uppfattning om mej.
men ok. har du tid för ett besök så kanske du kan hjälpa mej med mitt "handikapp" Du är bara avundsjuk på en framgångsrik kvinna som inte faller såssar och annan skit i smaken
Citera
2022-05-30, 11:08
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Bianca är visst en self made girl, även fast hennes mamma har spillt ett par droppar kändisskap över henne så är har hon fortfarande skapat sin egen framgång. Jag är inte det minsta förvånad över att det sticker i ögonen hos vissa individer som jämför sina egna misslyckanden i livet med en ung och mycket vacker tjej som dessutom är generös och snäll rakt igenom.

Öppna ögonen och se hur världen ser ut, de flesta jag känner tycker att Bianca är värd precis all lycka och välstånd. Hon är inte som en del överklassbrats en dryg person som ser ner på andra utan tvärtom ett föredöme för andra unga tjejer som också startar små tjejföretag med framgång.

Det som retar de avundsjuka mest är såklart Biancas utseende, snyggare och petite tjej får man leta efter vilket möjligen motsäger att Emilio skulle vara pappan på riktigt. Pernilla får väl stå till svars innan hon dör
Citera
2022-05-30, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Bianca är visst en self made girl, även fast hennes mamma har spillt ett par droppar kändisskap över henne så är har hon fortfarande skapat sin egen framgång. Jag är inte det minsta förvånad över att det sticker i ögonen hos vissa individer som jämför sina egna misslyckanden i livet med en ung och mycket vacker tjej som dessutom är generös och snäll rakt igenom.

Öppna ögonen och se hur världen ser ut, de flesta jag känner tycker att Bianca är värd precis all lycka och välstånd. Hon är inte som en del överklassbrats en dryg person som ser ner på andra utan tvärtom ett föredöme för andra unga tjejer som också startar små tjejföretag med framgång.

Det som retar de avundsjuka mest är såklart Biancas utseende, snyggare och petite tjej får man leta efter vilket möjligen motsäger att Emilio skulle vara pappan på riktigt. Pernilla får väl stå till svars innan hon dör

Hon har ju erkänt själv att hon inte är self made. Hon hade inte varit så framgångsrik om hon inte hade haft pernilla wahlgren som mamma.
Citera
2022-05-30, 18:37
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Hon har ju erkänt själv att hon inte är self made. Hon hade inte varit så framgångsrik om hon inte hade haft pernilla wahlgren som mamma.

Bianca behöver inte "erkänna" någonting alls, däremot verkar du ha ett stort behov av att uttrycka din avsky mot henne.

Flertalet svenskar respekterar en ung vacker tjej som lyckats bra i livet utan pengar från föräldrarna.
Citera
2022-05-30, 18:55
Medlem
Citat:

Pernilla har inte "spillt ett par droppar kändisskap" över Bianca, hon har banat hela vägen. Allting började med Arga snickaren som hade med Pernilla Wahlgren i ett avsnitt och kanal 5 såg sin chans att skapa en tittarsucce' pga familjens bråk och Wahlgrens värld skapades. Det är tack vare serien som Bianca har blivit så känd och kunnat skapa sig ett miljonimperium! Utan mamma Pernilla hade hon inte varit där hon är idag, bara att konstatera hur du än vänder och vrider på det. Hon får nu en egen Talk show men det har inte med talang att göra utan verkligheten är att hon är extrem likeable (som någon skrev) och drar tittare/publik.
Bianca ser bra ut, synd bara att hela ansiktet är fullt med filllers och inte är hennes rätta jag....
Citera
2022-05-30, 18:58
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Måste bara flika in att det Bianca har gjort för behåreklamerna är helt världsklass. Såg henne på stan och det är riktigt snygga tuttar, äkta vara inget silikon där inte

https://www.resume.se/marknadsforing/kampanj/bianca-ingrosso-blir-ansiktet-utat-for-underkladesvarumarket-i-host/
Senast redigerad av WTFSTHLM 2022-05-30 kl. 19:00.
Citera
2022-05-30, 19:04
Medlem
Citat:
Måste bara flika in att det Bianca har gjort för behåreklamerna är helt världsklass. Såg henne på stan och det är riktigt snygga tuttar, äkta vara inget silikon där inte

https://www.resume.se/marknadsforing/kampanj/bianca-ingrosso-blir-ansiktet-utat-for-underkladesvarumarket-i-host/
Behåreklamerna är riktigt bra men du har tyvärr fel, är implantat....
Citera
2022-05-30, 19:05
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Behåreklamerna är riktigt bra men du har tyvärr fel, är implantat....

Håhåhej du ser inte ut som det, var har du fått det ifrån då din lilla petimäter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in