Citat:
Ursprungligen postat av
Menea
Kan inte riktigt hålla med om det.. jag känner många ryssar som är underbara människor. Älskar Moskva!
Absolut. Finns många ryssar med sunda värderingar. Var nyss i mitt gamla hemland (Finland) och på radion så var det snack hur flera utav ryssarnas "kultur-elit" har vänt ryggen till krigen. Bla ryssarnas motsvarighet till "Bruce Springsteen" (kommer inte ihåg hans namn). Han vägrade nyligen en konsert där "Z" symbolen skulle propageras under konserten, blev förhör för honom och bandet. Grejen är att han snart skall hålla en konsert i Moskva, det troliga är att myndigheterna inställer det hela. Han skall vara stor i landet, och inte det enda bandet som ser igenom Putins "snack".
Citat:
Ursprungligen postat av
lapon
Lavrov bemöter ryktena om Putins dåliga hälsa: "Jag tror inte att folk vid sunt förnuft kan se några som helst tecken på sjukdom eller nedstämdhet hos denna människa".
Alltså: "Kejsaren är inte naken !"
- -
Ptjah.., man väntar ju inte så länge med en cancer operation.., och ännu mindre om man är en statsledare. Misstänker (dessvärre) att det mesta är bara propaganda om hans hälsa. Troligast har han en "normalare" 70 årings hälsa..