Det har varit lite dött här ett tag så jag delar med mig till mina Flashbackbröder!
Jag var i Berlin 4-8 maj. Åkte dit med en polare för att dricka öl, kolla på fotboll och besöka Artemis. Det var bara planerat att besöka Artemis på fredagen men det visade sig bli ett besök på söndagen också.
På fredagen käkade vi ordentlig brunch innan Artemis då vi har läst här om kvaliteten på maten. Tog S-bahn till Westkreuz och spatserade sedan den korta vägen till Artemis där mången horkarl innan oss vandrat. Trots att det var första besöket för oss båda så kändes det direkt chill att komma innanför portarna. Betalade 90 euro i inträde och fick en badrock men hade tagit med egna tofflor.
Det tog inte lång stund innan det blev uppenbart vilket trevligt ställe man hamnat på. Upp för trappen och innan omklädningsrummet står det 2 damer med tuttarna i full prakt och hälsade välkomna! Det kändes att det här kommer bli en bra dag! Klockan var kanske 12:30 när vi anlände, inte speciellt mkt gäster än men en hel del damer, kanske 10-15 st. Vi ville undvika köttmarknaden i baren så tog omvägen via neredelen för att gå ut på uteplatsen. Vi hade kanonväder hela helgen med sol och värme. Lade oss vid poolen och njöt av att vara på Artemis. Med jämna mellanrum kom det sharks och försökte sälja. Jag hade inga problem med att artigt växla några ord och sedan säga tack men nej tack.
Var vid det här laget rejält törstig så tog mig mod att gå till baren och beställa ett par öl. Jävla kontrast att gå från solig uteplats till rökig mörk bar. Det satt ett gäng tjejer där inne och en handfull gäster. Spanade in några damer med potential men det var inte dags än att gå upp på rummet. Avstyrde några sharks och hälsade på de övriga. Efter ett par bärs och sol vid poolen kände jag att det var dags för ett besök på rummet.
Gick in till baren och satte mig, sökte ögonkontakt med tidigare rekad dam. En blond kvinna med underbara bröst (är mkt svag för stora naturliga bröst). Pratade en stund för att sedan gå upp på ett rum. Kom överens om 30 min, bj utan kondom och avslut i munnen. Tänker inte ge någon utförlig recension om sexet för det är så individuellt vad man gillar och vilken kemi man har med tjejen men det var mkt trevligt med kompetent blåsjobb och akrobatiskt sex. Kalaset gick på 140 euro, tror hon heter Tatiana från Rumänien.
Resten av eftermiddagen spenderades på utomhusdelen med pool, jacuzzi, bastu och öl. Jag och min polare njöt till fullo av atmosfären och friheten. Det var den absolut största behållningen från Artemis. Vi var inte där med målet att knulla så många brudar som möjligt även om nakna brudar och möjligheten till sex förhöjer spa-upplevelsen x100. Trevligt att snacka med lite folk, chilla, bada, ta en öl. Det känns som om det är mer öppet folk som går på FKK. Speciellt de svenskar man träffade där. Har man gått över tröskeln som svensk att gå på FKK så finns det inte så många andra tabun. Det är ju dödsstraff på prostitution i Sverige.
Det började närma sig kväll och vi hade sedan innan bestämt att vi skulle gå och käka ute. Vi hade inget intresse av att stanna på kvällen när "festfolket" kommer. För mig är FKK inte fest, det är chill och spa. Blev sugen på en dam till innan hemgång så gick runt lite och spanade utan att hitta någon som föll mig i smaken. Hade kikat in porrbion där nere innan och tyckte att det var lite spännande så satte mig där en stund o kollade på porr. In kommer en brud helt i min smak med tunga tuttar och en go röv. Jag tittade på henne sedan på kuken och hon fattade galoppen. Blev direkt en avsugning vilket var det enda jag var intresserad av egentligen men hon gjorde ett så pass bra jobb att jag ville sätta på henne. På med den röda kondomen och sen börja. Blev lite ridande samt stående doggy över soffan. Det kom några gäster och satte sig för att bevittna spektaklet. Helt klart en nice upplevelse att knulla inför publik i porrbion

Det blev avslut i munnen och ytterligare 140 euro fattigare. Ingen aning om vad tjejen heter eller var hon kom ifrån då vi bara utbytte några korta fraser om vad som skulle ske.
Vi gick därifrån helnöjda och ventilerade våra upplevelser över en god schnitzel. FKK föll mig verkligen i smaken men som sagt för mig är det inte själva sexet som lockar utan hela grejen med kulturen och friheten. Blir definitivt återbesök och förhoppningsvis testa lite andra klubbar

Det blev som sagt ett besök till på söndagen då vi båda kände att det var absoluta höjdpunkten med Berlin. Upplevelserna va ungefär de samma om än mindre folk på söndagen.