En typisk ensamstående mamma som inte klarar av att sätta gränser till sitt barn.
Det är väldigt vanligt.
Söner till ensamstående mödrar växer oftare upp och blir kriminella och annat dåligt eftersom de inte får tydliga gränser satta från en fadersgestalt.
TS säger även emot sig själv i en och samma mening när han säger:
Citat:
Handlar inte om jag INTE gillar att han äter som han gör, menar bara att det inte kan vara allt för bra för hans hälsa att redan i så pass ung ålder ha problem med kroppen på grund av hans vikt,
...Alltså gillar du inte att han äter som han gör. Och det är en sund inställning, ingen mår bra av att äta massa skräpmat. Och just nu äter ungen till sig massa hälsoproblem (vi har bara sett början med andningen och knäna). Forsätter det så är det en hjärtattack vid 45 år och förtidig död.
Men hans mamma klarar alltså inte av att sätta gränser och erbjuda hälsosam mat till sitt barn. Stora varningsklockor.
Hur du ska lösa din sits TS vet jag inte, för att dejta en singelmamma finns inte i min värld. Finns liksom ingen lösning på ekvationen om man har ett uns av självrespekt.
Jag menar du ska "dra på dig" någon annans unge och lägga massa tid och energi på den. Singelmamman är säkert jätteglad att någon annan kan hjälpa henne med SITT barn (och någon annan okänd mans).
Det är som att dra på sig ett extrajobb men inte få någon lön för det. Du blir utnyttjad.
Nej du. Låt singelmammorna stå sitt kast. Fattar inte hur man kan leva med sig själv när man uppfostrar någon annans unge. Men alla är vi väl olika. Samtidigt vet jag att det finns en uppsjö av desperata män som finner sig i situationen att uppforstra någon annans barn, för det är det enda sättet de har för att få en tjej.
Finns en anledning till att kvinnor med barn sjunker i dejtingvärde
som en sten milt uttryckt, jämfört med kvinnor utan barn.