Citat:
Ursprungligen postat av
ibraibrahimovic
Jag och kvinnan lever inte ihop och vi har inte träffats så överdrivet länge, det var därför jag skrev detta inlägget!
Såklart har jag sagt ifrån om ungen velat äta middag fem minuter efter han precis HAR ätit middag, att det inte är så bra för honom och att han får vänta helt enkelt.
Hon säger givetvis också ifrån men det är inte alltid det går in, blir gråt, sura miner och skit och hon står på sig när hon är med mig, hur de är när de är själva kan jag inte svara på, därav inlägget!
Svårt att säga. Förmodligen viker hon ner sig ännu mer. Men det finns en anledning till varför den första karln stack.
Och jag tycker i ärlighetens namn att man ska diskutera igenom livet, vad det går ut på, människors värde, vad syftet är att leva och varför man ska skaffa barn. För ditt agerande kommer att landa i det. Och har du inte diskuterat igenom det så kommer det att skära sig. Båda måste vara på samma plan.
I ditt fall så är du kåt och desperat och väljer en redan upptagen kvinna, i den mån att hon är upptagen med barn redan, och du kommer få det svårt att synkronisera ihop era tankar och livsfilosofier då barnet redan är skapat.
Antingen så har du en kvinna som är lyhörd och intellektuell och tar det här snacket med dig i efterhand eller så fattar du galoppen och drar så fort du kan.
Det är det enda rådet jag kan ge dig.