Citat:
Ursprungligen postat av
annica, sthlm
Jag läste och såg en film där hushållsmaskiner lastades upp i lastbilar för att säljas i Belarus. Jag tror även att det som enkelt får plats i en ryggsäck också läggs i sådan- exemplevis; mobiltelefoner, glidmedel och russin...
Okej vilken media var det? Västerländsk antar jag? Mycket i västerländsk media vill enbart Försöka visa det dåliga Ryssland även om det inte stämmer alla gånger. Ungefär som igår.. ”Putin skriver ny lag att ta bort åldergräns” Direkt blev det diskussioner om hur sjukt det är och att barn ska få kriga.
Sen läser du andra medier som inte är västerländsk. ”Putin har skrivit på en nu lag att ta bort den övre åldersgränsen”.
Okej? Så varför skriver då inte västerländska media samma sak? Nope det måste skrivas på ett sätt som får det att låta värre.
Så nej jag litar inte ett skit på rykten i västerländsk media det är sååå mycket propaganda för att hjärntvätta läsarna.
Sen tror jag faktiskt inte Ukrainska soldater är mycket bättre dom har också stulit saker om dom fått tillfälle men det visas såklart inte.