Citat:
Ursprungligen postat av
rrpiper
Rubeln har inte låsts till guld vad jag vet och jag vet inte vad det har med FRB att göra som reglerar de privata bankernas reserver i förhållande till inlåning. Lägst nivå fortsätter.

Där kom den, när du inte vet vad du ska svara så låtsas du att du vet inte och spelar dum.
Om valutan låsts till guld så kan man inte med inflation urholka dess köpkraft som man gör här i väst.
Men vem har trots det fått reallöneökning här i väst? Jo politiker, det är så vårt system fungerar.
Man tar från de fattigaste och ger till de rika.
Ett koncept man tillämpar på resten av världen.
Du kanske tycker det är normalt och hållbart att norska fiskeskepp åker och får fisken rensad i kina för att det är billigare?
Väst har inget att erbjuda Ukraina för väst är på planerad nedgång, och det tack vare ett skuldmättat banksystem som göder de rika.
Det är tack vare väst som Ukraina är fattigt.
Vi kommer ihåg bidens sons härjningar med burisma och viruslabben samtidigt som igor kolomyoski sponsrade både hunter och zelensky.
Big guy 10% biden gav ju ett lån till Ukraina om de sparkade åklagaren som skulle utreda.
Det är simpel logik precis som att man tex inte fortsätta att rösta på sossarna om de är desamma som skapar problemen.
Lägst nivå på dig din lilla desinformatör.
Fortsätt skriv så jag kan få dig att se dålig ut, det är det här jag tycker är roligt med flashback.