2022-01-19, 12:47
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Visst är det olika. Vanligare på privata evenemang än på clubbarna. Så är det.
Sen hur vanligt det är sett till hela populationen - ja säg det.
På privata evenemang är det helt klart vanligare, ja, och i hela populationen... Tja, hur många har varit med om mer än traditionell parsex? Antagligen är det fler än vad de flesta tror då det i den allmänna, stora populationen fortfarande ses som något skamligt, men hur många som kommit till DP av något slag blir nog bara vilda gissningar (varför jag dristar mig till att gissa och säga mellan 5 och 10 procent).
Citera
2022-01-20, 19:22
Medlem
I dom relationer som jag vart i så har det vart mycket leksaker involverat. Så det har blivigt dubbling av alla dess slag. Tjejerna har fått sådant kåtslag så det skvätt ordentligt om fittan, och anala och vaginala orgasmer har avlöst varandra. Ett par stycken har det t.o.m. blivit dubbel i analen. Men det har vart med analkulor och analbeads som inte tar så stor plats, ihop med dildo eller kuk.
Citera
2022-01-20, 21:21
Medlem
Chronophobs avatar
Har gjort det med leksaker på flera tjejer. Jag gillar mest dubbelt i fittan så det spänner som fan. Men har provat en i analen med. De flesta tjejer jag introducerat detta med har uppskattat det, med få undantag.
Citera
2022-01-20, 22:52
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
I dom relationer som jag vart i så har det vart mycket leksaker involverat. Så det har blivigt dubbling av alla dess slag. Tjejerna har fått sådant kåtslag så det skvätt ordentligt om fittan, och anala och vaginala orgasmer har avlöst varandra. Ett par stycken har det t.o.m. blivit dubbel i analen. Men det har vart med analkulor och analbeads som inte tar så stor plats, ihop med dildo eller kuk.
Kulor ihop med kuk? Hur går det till?
Citera
2022-01-21, 13:28
Medlem
Birdman-74s avatar
Citat:

Bra fråga! Det undrar jag med. Väldigt nyfiken!
Citera
2022-01-21, 13:56
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdman-74
Bra fråga! Det undrar jag med. Väldigt nyfiken!
Vilda fantasi så går det (i byxan). Trams, med andra ord.
Citera
2022-01-23, 13:14
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Det är nog rätt ovanligt. Jag är gillar att suga kuk och skulle gärna ha en kuk i fittan medan jag gjorde det, men jag hör nog inte till normen.

Det skulle vara intressant att se en statistisk illustration på hur antalet PM ökar i din brevlåda efter ett sådant uttalande.
Citera
2022-01-23, 17:45
Medlem
Citat:
Analkulor på snöre eller anal beads kräver inte mycket plats i analöppningen. Så det är inte som två kukar eller dildos i analen.
Citera
2022-01-23, 21:02
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Analkulor på snöre eller anal beads kräver inte mycket plats i analöppningen. Så det är inte som två kukar eller dildos i analen.
Tror det, den dag jag ser det....
Citera
2022-01-29, 23:19
Avslutad
Citat:
Tror det, den dag jag ser det....
Men fan vad trög, har du inte sett porr med tjejen som får analkulor, buttplugs mm och kuk i fittan. Underbart, på alla sätt.
Citera
2022-01-30, 09:59
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkemisten
Men fan vad trög, har du inte sett porr med tjejen som får analkulor, buttplugs mm och kuk i fittan. Underbart, på alla sätt.
Som man ropar får man svar sägs det och det gäller väl för det man skriver också.
Du kanske inte är medveten om att det står "dubbelt i analen" och det är det jag m.fl undrar hur f-n du/ni fått till om du/ni/dem samtidigt använt kulor medan kuken är i analen.
Att dubbla med kulor eller dildo i analen och samtidigt kuken i fittan är "vardagsmat" ;-)
Citera
2022-01-31, 10:47
Medlem
PhG.s avatar
Många av de tjejer som jag träffat har fantasier eller önskan om att köra dubbelt och då är det bara att leverera. Har fått till en hel del bra dp (även kört två i samma hål). Dp har funkat bra även om det varit första gången för tjejen, sen har det varit de gånger då det gått mindre bra men funkat än då, speciellt om det varit en väldigt stor kuk i fittan på tjejen (ja, nu snackar vi Flashback storlek här, en sån som varje manlig FB användare har med andra ord).

Är 50+ så man får se till att stretcha efteråt då det känns i låren, men det är säkert bara nyttigt, som ett gympass fast roligare. Har kört dp på tjejer från 18 och uppåt.

Har märkt att då jag pratar med tjejer om vad de vill göra i sexväg så står flera killar på en gång oftast överst på listan, följt av analt, dp. Testa andra tjejer kommer rätt långt ner bland önskemålen.

My two cents on the subject.
Andra kan säkert ha helt andra erfarenheter så jag säger inte att jag har rätt.
Senast redigerad av PhG. 2022-01-31 kl. 10:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in