2022-05-24, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patrixx
Ja visst är han. Bra komiker har ofta god intuition. Dom såg humorn i "jymdspektaklet" och på senare år har i alla fall Inde insett varför - det är hittepå.

Och även om det inte är något som engagerar mig då jag tycker det är viktigare att belysa medie- och vetenskapsbedrägeriet, så tror jag Jonas kan ha rätt vad gäller damtennisen. Det finns exempelvis bilder på en ung pojke som ser ut som Steffi Graf.

Tack för bra feedback /Patrik

Kan du länka bilderna? Hade varit tacknämligt!

/en trogen lyssnare
Citera
2022-05-25, 00:02
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ja visst är han. k
det vi försöker få dig att fatta är , inte att naturlagarna är fel, utan att du har en felaktig förståelse av nämnda lagar.
Citera
2022-05-25, 15:46
Medlem
patrixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamemeritus
Kan du länka bilderna? Hade varit tacknämligt!

/en trogen lyssnare
Finns på Indes Twitter. Och jag vet inte. Hon kan ha varit en pojkflicka men med tanke på all annan skit så är det inte otänkbart.
https://twitter.com/alaskajew/status/1528795125383561218?t=pWB916pEzz_VJ12In0LvEg&s=19
Citera
2022-05-26, 23:45
Medlem
Kackotopis avatar
Avsnittet med Lady Michèle Renouf var riktigt intressant att lyssna på! Hatten av till avsnittet med Jonas Inde också, även om jag får intrycket av att han inte mår speciellt bra, vad vet jag, hursomhelst najs att höra folk prata fritt.
Citera
2022-05-26, 23:46
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Finns på Indes Twitter. Och jag vet inte. Hon kan ha varit en pojkflicka men med tanke på all annan skit så är det inte otänkbart.
https://twitter.com/alaskajew/status/1528795125383561218?t=pWB916pEzz_VJ12In0LvEg&s=19

Kommer det något nytt med Simon Shack snart?
Citera
2022-05-27, 17:58
Medlem
patrixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Kommer det något nytt med Simon Shack snart?

Tackar som frågar. Ja det är dags att ha med Simon. Han är ju en stor anledning till att den här podden existerar och jag vill kalla honom det 21a århundradets viktigaste forskare då han oförtröttligt rivit ner de illusioner som varit förhärskande under 1900-talet - 9/11, Atombomber, NASA, Terrorism m.m.. Och det han ägnat det senaste åren åt - Tychosmodellen har lett till den viktigaste vetenskapliga upptäckten på 400 år - Jordens PVP-bana.

För de som är intresserade kan jag rekommendera Lawful Rebels YouTube och Bitchute för de videos som censurerats från Youtube https://youtu.be/vU7Uo4JBePM Jag och Simon har varit med där flera gånger.
Citera
2022-05-27, 23:44
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Tackar som frågar. Ja det är dags att ha med Simon. Han är ju en stor anledning till att den här podden existerar och jag vill kalla honom det 21a århundradets viktigaste forskare då han oförtröttligt rivit ner de illusioner som varit förhärskande under 1900-talet - 9/11, Atombomber, NASA, Terrorism m.m.. Och det han ägnat det senaste åren åt - Tychosmodellen har lett till den viktigaste vetenskapliga upptäckten på 400 år - Jordens PVP-bana.

För de som är intresserade kan jag rekommendera Lawful Rebels YouTube och Bitchute för de videos som censurerats från Youtube https://youtu.be/vU7Uo4JBePM Jag och Simon har varit med där flera gånger.
Och du, Patrik, är utan tvekan den största komikern i ert lilla samfund.
Citera
2022-05-28, 06:37
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:

Ok, nu vet jag med säkerhet att Radio Cui Bono är en konstinstallation. Konst ska ju väcka känslor och det har ni lyckats med. Grattis till ett lyckat projekt. Ser fram emot kommande installationer.
Citera
2022-05-28, 10:54
Medlem
patrixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Och du, Patrik, är utan tvekan den största komikern i ert lilla samfund.

Det jag tycker är komiskt är att lögner som hemliga klubbar sått och vårdat i generationer och som är förutsättningen för deras existens nu är ute ur lådan. Vem som helst med normal begåvning kan läsa Simons bok och förstå att det inte finns en chans att Jorden kretsar kring Solen, eller på Cluesforum konstatera att NASA är en stor bluff, att 9/11 var scenmagi, att inget virus visats existera mm
Citera
2022-05-28, 11:40
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Och det han ägnat det senaste åren åt - Tychosmodellen har lett till den viktigaste vetenskapliga upptäckten på 400 år - Jordens PVP-bana.

Vilket stöd för den fiktiva "PVP-banan" finns i form av verkliga obeservationer?

Glöm frågan, det finns lika mycket stöd för Simons "upptäckter" som det finns för tomtens existens...

Det är nämligen konstaterat att er simulator "Tychosium" medger lika exakta observationer som när man använder ett barns solsystemsmobil.
Citera
2022-05-28, 11:42
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Det jag tycker är komiskt är att lögner som hemliga klubbar sått och vårdat i generationer och som är förutsättningen för deras existens nu är ute ur lådan. Vem som helst med normal begåvning kan läsa Simons bok och förstå att det inte finns en chans att Jorden kretsar kring Solen, eller på Cluesforum konstatera att NASA är en stor bluff, att 9/11 var scenmagi, att inget virus visats existera mm

Problemet är ju bara att de enda som påstår att Simon är en av världshistoriens största vetenskapsmän helt saknar normal begåvning, han själv inräknad...
Citera
2022-05-28, 13:22
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Nu blir jag besviken på dig, Patrik. Du drog det där skämtet redan igår. Plus några hundra gånger tidigare. Det är dags att du utökar dina två minuter av dråpliga inavlade påståenden.

Varför lät ni inte Jonas Inde prata färdigt när han kom in på sina bekantas upplevelser av 9/11? I panik bröt ni in och tystade honom med uppmaningen att han omgående måste titta på en handfull videosnuttar för korrigering. Det är ett typiskt beteende för några som inte vill/kan krysta fram en egen fräsch tanke.

En fråga till. Med emfas föraktar ni akademiker och deras titlar. (Det gör till stor del även jag men till större delen av andra anledningar än era.) Förutom en. Doktor Stefan Lanka. Ni missar inte ett tillfälla att nämna honom och ständigt med hans extremt imponerande titel som om det per automatik gör honom oantastlig för minsta kritik. Ifrågasätta en självaste Doktor? Så absurt! Givetvis följt av ert patenterade föraktfullt kissnödiga bastuklubbsskrattande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in