Citat:
Ursprungligen postat av
patrixx
Det jag tycker är komiskt är att lögner som hemliga klubbar sått och vårdat i generationer och som är förutsättningen för deras existens nu är ute ur lådan. Vem som helst med normal begåvning kan läsa Simons bok och förstå att det inte finns en chans att Jorden kretsar kring Solen, eller på Cluesforum konstatera att NASA är en stor bluff, att 9/11 var scenmagi, att inget virus visats existera mm
Nu blir jag besviken på dig, Patrik. Du drog det där skämtet redan igår. Plus några hundra gånger tidigare. Det är dags att du utökar dina två minuter av dråpliga inavlade påståenden.
Varför lät ni inte Jonas Inde prata färdigt när han kom in på sina bekantas upplevelser av 9/11? I panik bröt ni in och tystade honom med uppmaningen att han omgående måste titta på en handfull videosnuttar för korrigering. Det är ett typiskt beteende för några som inte vill/kan krysta fram en egen fräsch tanke.
En fråga till. Med emfas föraktar ni akademiker och deras titlar. (Det gör till stor del även jag men till större delen av andra anledningar än era.) Förutom en.
Doktor Stefan Lanka. Ni missar inte ett tillfälla att nämna honom och ständigt med hans extremt imponerande titel som om det per automatik gör honom oantastlig för minsta kritik. Ifrågasätta en självaste Doktor? Så absurt! Givetvis följt av ert patenterade föraktfullt kissnödiga bastuklubbsskrattande.