Citat:
Ursprungligen postat av
SylviaPlath
Absolut, det är en STÖRNING. Det finns INGENTING i den här tråden som indikerar att MGM skulle ha en psykopatkaraktär. Du är för okunnig, så håll klaffen.
Citat:
Ursprungligen postat av
SylviaPlath
På tal om efterbliven, läs lite Wikipedia så får du lära dig.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Psykopati
Finns ingenting som tyder på att han knivhuggit 2 pers varav ett barn för att killen rökt gräs iheller.
En psykisk störning är en form av mental sjukdom/psykisk sjukdom. Du kan lajja med ditt wikipedia hur mycket du vill, ingen bryr sig. Sluta sitta och dubbelposta istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
colombo123
Sluta med att döma en person p.g.a utseendet. Du är inte kapabel till det ingen är det. Fånigt. Finns ingen forskning på att ett visst utseende är = diagnos . Jag jobbat inom psykiatrin i 5 år flera ställen i landet. Att vissa återfaller så här är väldigt udda. När man väl har blivit utskriven. Det är nog inte många 0.x% . Det är väldigt tungt för läkare när sådant här händer, eller att någon tar livet av sig som man skriver ut.
Det kan jag i och försig köpa. Forskning finns dock men mycket möjligt resultaten är olika. Knappast bara jag som reagerat på hans utseende. Psykiskt sjuk är han iallafall onekligen, och det hade jag gissat på rätt fort om jag stött på honom på gatan troligen.
Anhöriga är det nog väldigt tungt för också, till en 5 åring som blitt knivmördad tex.