Citat:
Ursprungligen postat av
Sockerhals
Ursäkta att jag lägger mej i, men schizofreni-genen finns i ryggraden latent. (Ärftlig gen.) Minns inte hur många procent i Sverige som bär på genen. Minst var tredje har jag för mej. (Med reservation) Utlöses av trauman eller haschis. Oftast hasch. Så var det för mitt syskon. Alla klarar inte hasch. Börjar med en psykos ,sedan dras det vidare. De flesta som har genen bär runt på den utan att bli sjuka. Därför är jag väldigt emot laglig cannabis. Man vet inte om man har genen och tål cannabis förrän man provat. Är det värt risken? Nej! Då är det försent. Jag vet många i min lilla stad som fastnat i haschpsykoser. Varna era barn! Det jag läst om schizzo var för 40 år sen. Har inte uppdaterat mej.
Ps: Man råkar jävligt illa ut om man hamnar i sjukvårdens klor som missbrukare, eller fd missbrukare. Omänsklig behandling och syn på dessa stackars människor. D.S
Hela detdär inlägget för att tillslut själv konstatera att du sitter på 40 år gammal info. Fint.
Detta är en psykopat av rang, ingen mängd cannabisrökande åstadkommer detta, tror man nåt annat är man bara efterbliven.
Stryker runt massa sånna här typer i samhället, oftast mycket duktiga på att dölja det. I detta fallet anser jag att hans blick gives it away nästan för enkelt, syns direkt på honom. Riktigt stirrar.