2022-05-27, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanKermit1
Ja, jag måste ha legat under en sten under en lång tid😁. Numera är det romerna som ligger bakom allvarliga våldsbrott med dödlig utgång. Samt gråhåriga tanter med papiljotter och pudel och handväska.

Nä förlåt, inte läge att skoja i ett sånt allvarligt fall.
Så sjukt tragiskt allt.

Fruktansvärt hemskt. Man får skoja lite för att inte helt gå under, men jag håller med om att det inte är så lämpligt. Jag tycker sjukt synd om de efterlevande och faktiskt om gärningsmannen också. Det är alldeles för svårt att få till tvångsvård i Sverige. Regelverket måste ändras!
Citera
2022-05-27, 19:51
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Förlåter sonen och går vidare. Finns det något annat sätt? Ett barn klarade sig. Max finns kvar. Vad gör man om inte försöker att hålla i det som finns kvar och sonen Magnus är kroniskt sjuk. Han kan inte klandras. Inget blir bättre av att bygga upp ett hat mot honom.

Ett rimligt och hälsosamt alternativ för övrig familj är att sluta förebrå sig själva. Detta genom att klippa alla band och skaffa skyddade identiteter. Om det här vrickade samhället återigen får den olämpliga surrealistiska idén att släppa ut den här människan så tvingas han anstränga sig om han ska försöka hitta och förpesta tillvaron för sina överlevande släktingar.
Citera
2022-05-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonnyCrockett12
https://imgur.com/a/RtFY62o

Charles Mansons yngre brorsa. Allting fullkomligt skriker PSYKFALL om snubben.
Nu har jag inte läst på flera timmar i tråden men det måste väl vara hans födelsedatum som står bakom? Många tror ju Jesus är född denna dag så han tror nog han är en inkarnation och får göra som han vill.
Citera
2022-05-27, 20:09
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Tänk om det var så att han fick reda på något kring arvet från föräldrarna, ex. att dom gjort honom arvslös. Det gör att han åker i ilska ned och begår dådet och sen sticker.

En tanke.

Man kan inte göra sina barn arvslösa i Sverige.
Citera
2022-05-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Instämmer till fullo. Psykiatrireformen har skördat två nya offer. Eller tre, med gärningsmannen. Ovärdigt ett någorlunda upplyst land som Sverige.

O ansvarig för denna reform är - FanFar - Anna Lindhs man.

Han släppte dårarne loss o så blev anna lindh mördad av en dåre - betalt - kvitterat.
DET ÄR SOCIALDEMOKRATI

Men efter mordet på Anna Lindh borde man tänkt om o låst in en massa farliga dårar o
haft betydligt hårdare utskrivningsprövning
Citera
2022-05-27, 20:23
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ppal
Ett arv från medeltiden.. hur sannolikt tycker du själv att det låter egentligen? Självklart är allt snack om ett arv bara vanföreställningar.

Jag skrev denna, och läste strax efteråt att det varit bråk kring arvet. Det är alltså inte långsökt. Ägg.
Citera
2022-05-27, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Eh, testamente?
Citera
2022-05-27, 20:24
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:

Dom kan testamentera bort hälften av hans laglott till syrran,, det i sig kunde gjort honom förbannad. Läs även mitt inlägg innan.
Citera
2022-05-27, 20:26
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Låt detta bli en varningsklocka för alla cannabisrökare! denna kille hade kanske varit normal idag
Jo att det är vanligt att utveckla schizofreni iom cannabis är välkänt, men i kombination med andra psykofarmaka som Benzo är det helt livsfarligt 👎🏻
Citera
Medlem
Citat:
Detta arv kom tydligen från mördarens morfar.
Citera
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonnyCrockett12
https://imgur.com/a/RtFY62o

Charles Mansons yngre brorsa. Allting fullkomligt skriker PSYKFALL om snubben.
When life imitates art, bara hakkorset i pannan som fattas.
Citera
2022-05-27, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Jag skrev denna, och läste strax efteråt att det varit bråk kring arvet. Det är alltså inte långsökt. Ägg.
Var läste du det? Länk till någon media?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in