2022-05-27, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det kan ha vært AE som var i den røde BMW-en i Ås.
Hvorfor er flere av dere opptatt av at AE ha vært død før hun forsvant fra huset i Sv4?

Fordi hun var dø.
Citera
2022-05-27, 17:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Stille før stormen, får vi håpe.
Da misforsto jeg deg. Når jeg snakker om at jeg tror MGM tenker på fasade, så mener jeg innad i familien. Men også der vil det slå sprekker, om ikke hørbart, så vil det allikevel prege familien i generasjoner.

"Gud var en vredaktig og nidkjær gud, som straffet fedrenes ondskap på barnene i tredje og fjerde ledd."
Creepy å dra det sitatet, fra Amalie Srams "Hellemyrsfolket", rett opp av hatten...
Jeg syntes det var litt spesielt og fant det interessant da jeg søkte på sitatet, og fant en "bokelsker", som hadde nettopp dette sitatet blant sine favoritt-sitater.

"Gud var en vredaktig og nidkjær gud, som straffet fedrenes ondskap på barnene i tredje og fjerde ledd."

Hvordan har sitatet med saken å gjøre?

Dette er bibelske ord, hentet fra 2. Mosebok.
Citera
2022-05-27, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
På hvilken måte mener du det angår saken?
Jeg synes agvvv hadde mange gode innlegg. Hen skrev dette for nesten 3 år siden og forklarer mye mer om sine tanker rundt det. Mine tanker rundt det er at moren i familien er kastet under bussen. Mange slekters ledd kan nyte godt av det. De som lurer på hva agvvv tenkte rundt det, kan finne det lett. Jeg kan ikke snakke for agvvv.
Citera
2022-05-27, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Jeg synes agvvv hadde mange gode innlegg. Hen skrev dette for nesten 3 år siden og forklarer mye mer om sine tanker rundt det. Mine tanker rundt det er at moren i familien er kastet under bussen. Mange slekters ledd kan nyte godt av det. De som lurer på hva agvvv tenkte rundt det, kan finne det lett. Jeg kan ikke snakke for agvvv.
Nyte?

Det står jo at det er barna i tredje og fjerde ledd, som straffes for det fedrene har gjort...

Hvor ser du tegn til nytelse i sitatet?
Citera
2022-05-27, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det kan ha vært AE som var i den røde BMW-en i Ås.
Hvorfor er flere av dere opptatt av at AE ha vært død før hun forsvant fra huset i Sv4?

Fordi det er funnet bevis på det i SV4.
Da blir det rimelig søkt å drøfte en hypotese om at hun satt i en sjelden og rød BMW i Ås.
Edit: vi er nødt til å diskutere fakta, ikke fiksjon.
Citera
2022-05-27, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mainacht
Da blir det rimelig søkt å drøfte en hypotese om at hun satt i en sjelden og rød BMW i Ås.
Løgn! Det finnes ingen slike bevis.
Citera
2022-05-27, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Løgn! Det finnes ingen slike bevis.

Hvilke bevis finnes det på at hun levde da hun ble borte da?
Citera
2022-05-27, 18:06
Avslutad
Citat:
Hvilke bevis finnes det på at hun levde da hun ble borte da?
Næmen, så flink du var til å snu spørsmålet!
Det finnes hverken bevis for om hun lever eller er død.

Man antar at hun er død, men ingen vet hvor og når hun evt døde. Det er derfor oppsiktsvekkende at du påstår at du har faktaopplysninger om at AEH døde i S4.
Senast redigerad av Havhest 2022-05-27 kl. 18:08.
Citera
2022-05-27, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er helt unødvendig å gjenta dette i det uendelige hvis du ikke har nye opplysninger.

Du går på repeat dag ut og dag inn uten å ha noe som helst å bidra med.

Hvorfor er det unødvendig? Fordi du veit hvilken bil å hvilken dame det var snakk om?? Du sitter ikke med fasiten i denne saken, å alle muligheter er åpne, en så lenge. Mange mener, men ingen veit. Du vil ikke høre om denne bmw, hva med futurum mennene?? Er de også ikke aktuelle, nei vel. Merkelig at disse tre observasjoner ser mystisk ut, å ingen melder seg. Futurum mennene passer vel like dårlig inn i denne hypotesen som Ås bilen. Bilen kan være aktuell, selv om det ikke passer inn i alles tanker.
Citera
2022-05-27, 18:12
Medlem
Citat:

Hvor finnes fakta opplysninger om at AE døde i S4? La oss diskutere fakta, bring it on.
Citera
2022-05-27, 18:30
Medlem
Citat:
Og mannen har i tillegg studert teologi.

Ser ikke ut som om det hjalp på særlig mye. Tenker da på at han er siktet for drap eller medvirkning til drap på sin egen kone.
Citera
2022-05-27, 18:57
Medlem
Enneagrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Ser ikke ut som om det hjalp på særlig mye. Tenker da på at han er siktet for drap eller medvirkning til drap på sin egen kone.

Ikke helt uvanlig med æresdrap i noen religioner. Hvis han har drept henne, så kan det jo hende han selv mener at æren og rettferdigheten er gjenopprettet. Hun hadde tross alt snakket fortrolig med en annen mann…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in