2022-05-27, 15:27
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Byxdress är kostym för damer, tvådelad. Kavajen kan ha olika längd.
Nej, normalt inte tvådelad. Ingen kavaj, men som en tjusig overall.
Citera
2022-05-27, 15:28
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo
Jag skiter väl för fan i Aagård och Mattisson, har aldrig hört talas om henne tidigare, hade de velat knulla varandra offentligt hade jag brytt mej föga om det.

Problemet är vuxna? män som sitter drar sin jävla skit tillräckligt många gånger tills de tror på skiten själva.

Jag har info från en som jobbar där, de förnekar inte att AB var där, inte heller att något faktiskt hände, men inte alls på det urspårade sätt det skrivits om. Jag tror mer på det än den jävla skvallerkärringen Nyléns jävla dynga.

Enda vettiga personen här, stå på dig!
Citera
2022-05-27, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Äldre vuxna människor fotar inte som ungdomar, det var inte heller så väldigt många som hann se denna sexakt, men ring Aschberg han kanske tog upp mobilen, vem vet.

Händelsen är ivf 100% sann och de i tråden outade personerna M Aagå*d och L Mattiss*n är sexaktörerna. (Hon är rätt erfaren av sex inför kamera, sex inför andra människor sedan tidigare.)

Var finns det filmer på Mattiss*n? Och vilka andra händelser känner du till?
Citera
2022-05-27, 16:44
Medlem
Citat:
Jag skiter väl för fan i Aagård och Mattisson, har aldrig hört talas om henne tidigare, hade de velat knulla varandra offentligt hade jag brytt mej föga om det.

Problemet är vuxna? män som sitter drar sin jävla skit tillräckligt många gånger tills de tror på skiten själva.

Jag har info från en som jobbar där, de förnekar inte att AB var där, inte heller att något faktiskt hände, men inte alls på det urspårade sätt det skrivits om. Jag tror mer på det än den jävla skvallerkärringen Nyléns jävla dynga.
Om du känner folk som jobbade den aktuella kvällen kan du kanske höra om det stämmer att Aschberg runkade?
Citera
2022-05-27, 17:03
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Om du känner folk som jobbade den aktuella kvällen kan du kanske höra om det stämmer att Aschberg runkade?
Ja, det gör inte det. Punkt!
Citera
2022-05-27, 17:06
Medlem
Citat:

Ville L*sa och fick L*sa kuk?
Citera
2022-05-27, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Byxdress är kostym för damer, tvådelad. Kavajen kan ha olika längd.

Nej, en byxdress är en jumpsuit och inget annat.
Citera
2022-05-27, 18:54
Medlem
Citat:
Är du helt säker? Jag skulle nog säga 50/50.
Citera
2022-05-27, 19:43
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Är du helt säker? Jag skulle nog säga 50/50.

Även om Aschberg arrangerade SM i lavemang och annan skit på sin tid i tv3, tror jag inte att ens han är så dum att han med sitt kändisskap sätter sig och handtrallar mitt i en bar...
Citera
2022-05-27, 21:01
Medlem
Citat:
Även om Aschberg arrangerade SM i lavemang och annan skit på sin tid i tv3, tror jag inte att ens han är så dum att han med sitt kändisskap sätter sig och handtrallar mitt i en bar...
Jag tror ändå att han runkade tills motsatsen är bevisad.
Citera
2022-05-28, 00:23
Medlem
peterZiipens avatar
Något som talar för att detta (kanske) ägt rum är väl att Lisa Mattisson precis har hängt med ett sexkollektiv i ett års tid. Hela grejen med att ha sex i publika sammanhang kanske successivt normaliserades med tiden. Ingen Ebba von Sydow vi har att göra med.

https://www.expressen.se/premium/nyh...ed-amatorporr/

https://www.youtube.com/watch?v=RIN9...nnel=Expressen

Hon fick även sin dotter när hon var 16 år, om det nu säger nånting om nånting.
Citera
2022-05-28, 05:44
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:

Jag tror att av just den orsaken du anför med lavemangjippo så tycker aschberg att det är både skönt och roligt för andra i hans närhet när han runkar loss till Aagårds och Mattissons liveshow

Jag tror också att de är exakt så här äckliga på aftonbladet, helt utan känsla för vad som är socialt acceptabelt. Detta vet exakt alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in