2022-05-24, 13:27
Medlem
Polis2010s avatar
Aftonbladets ekonomireporter skriver om Klarna: Det svenska tech-undret är inte över, men rejält stukat som efter en brutal festnatt där vissa beteenden mår bäst av att glömmas så fort som möjligt.
Så småningom kommer det att kunna skrattas åt galenskapen.
Andreas Cervenka
Lustigt att han skriver om det i en artikel idag. Jag tar det som ett erkännande att OnTopic verkligen har hänt. Tack Cervenka.
Citera
2022-05-24, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ok, så du tror att någon som är tillräckligt packad för att göka sittandes i baren i centrala Stockholm, kan lite diskret, så folk inte märker det, få av sig halva jeansen på 10 sek? Nja...betvivlar. Det kan inte stämma. Endera har hon haft någon form av kjol eller så är det påhitt.

Varför tror du hon var packad? Kanske lite berusad, kanske helt nykter .

Kanske tål hon bättre alkohol än dig som blir förlamad

Kanske tycker hon om att ha offentlig sex. En böjning.

Kanske var hon medlem i sexklubben där i Dalarna och beslöt sig för att skriva om den.

Sedan är det ofta dunkelt ljus i barer.
Senast redigerad av Martlet 2022-05-24 kl. 13:37.
Citera
2022-05-24, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommyguns
Pinsam inbillad överlägsenhet du har.

Fast det är inte inbillat, det är ju bara ett faktum att jag är överlägsen de flesta i denna tråd rent intellektuellt. Ni är korkade och köper allt som viskas i era öron, jag analyserar saker först och går inte på vad Hänt Extra 2.0 säger.
Citera
2022-05-24, 14:12
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Aftonbladets ekonomireporter skriver om Klarna: Det svenska tech-undret är inte över, men rejält stukat som efter en brutal festnatt där vissa beteenden mår bäst av att glömmas så fort som möjligt.
Så småningom kommer det att kunna skrattas åt galenskapen.
Andreas Cervenka
Lustigt att han skriver om det i en artikel idag. Jag tar det som ett erkännande att OnTopic verkligen har hänt. Tack Cervenka.

Koppling annat än efter en brutal festnatt?
Citera
2022-05-24, 14:18
Medlem
Polis2010s avatar
Citat:
Citat från Aftonbladets störste reporter:
som efter en brutal festnatt där vissa beteenden mår bäst av att glömmas så fort som möjligt.
Så småningom kommer det att kunna skrattas åt galenskapen. Slut citat.
Ser du ingen koppling.
Citera
2022-05-24, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Fast det är inte inbillat, det är ju bara ett faktum att jag är överlägsen de flesta i denna tråd rent intellektuellt. Ni är korkade och köper allt som viskas i era öron, jag analyserar saker först och går inte på vad Hänt Extra 2.0 säger.

Att det finns mängder av människor på Flashback med väldigt låg intellektuell förmåga bevisas av huvuddelen av inläggen här.

Men du havererar själv intellektuellt om du tror att du själv är så högstående intellektuellt.

Att du har analyserat att absolut ingenting har hänt är lika osannolikt som att Lena Mellin varit inblandad.

Något har utan tvekan hänt. Det mest troliga är att detta något har gått hett till.
Och att det är de mest rimliga är troliga deltagare
Exakt vad som hänt kan man ha en del dubier om.
Citera
2022-05-24, 14:54
Medlem
Citat:

Nej, Flashbackanvändare som greppar efter halmstrån bara. De hoppas innerligt att det ska vara sant så att det kan få deras hemmasittande, bidragstagande liv lite mer händelserika innan de går tillbaka till att skylla alla sina tillkortakommanden på invandrare.

Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Att det finns mängder av människor på Flashback med väldigt låg intellektuell förmåga bevisas av huvuddelen av inläggen här.

Men du havererar själv intellektuellt om du tror att du själv är så högstående intellektuellt.

Att du har analyserat att absolut ingenting har hänt är lika osannolikt som att Lena Mellin varit inblandad.

Något har utan tvekan hänt. Det mest troliga är att detta något har gått hett till.

Varför har något utan tvekan hänt?
Citera
2022-05-24, 14:57
Medlem
Myschs avatar
Jag vet vilka två det är som har gjort detta, då en väldigt god vän till mig var bartender den kvällen.

Och nej, ni som sitter och runkar till fantasin att det var Lena Mellin kan sluta nu, för det var det inte.
Citera
2022-05-24, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman

Det mest rimliga är att det skapade ryktet är ett prank och ett sätt att skapa uppmärksamhet.

OM det nu vore sant skulle i alla fall EN ENDA bild eller video läckt vid det här laget. Människor är väldigt snabba upp med mobilerna när störda saker sker. En av dessa hade garanterat spridit material till fel person, men vi har inte sett något bevis överhuvudtaget.

Man är urbota dum i huvudet om man har inställningen att något BÖR ha skett utan minsta bevis.

Detta är bara ett för dem roligt sätt att skapa ett sjukt rykte som nu kommer pågå i åratal pga Flashbackares låga IQ samt avsaknad av liv.
Senast redigerad av torkskap1 2022-05-24 kl. 15:09.
Citera
2022-05-24, 15:12
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Jag vet vilka två det är som har gjort detta, då en väldigt god vän till mig var bartender den kvällen.

Och nej, ni som sitter och runkar till fantasin att det var Lena Mellin kan sluta nu, för det var det inte.

Antingen spottar du ut vad du vet eller så sväljer du!
Jag vet inte hur magstarkt din information är så jag föreslår att du spottar.
Citera
2022-05-24, 15:14
Medlem
Citat:

Då kan du ju bara berätta? Du har ju redan sagt att en av bartendrarna snackat, om det var det du ville dölja? Annars finns ju inget. Eller har du ingen aning utan ville bara känna dog speciell..?
Citera
2022-05-24, 15:27
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:

Då kan du ju berätta om det är några man borde känna igen, eller om de jobbar i det dolda?

Dolda = chefer och liknande skit
Borde känna igen = skriver trams på Aftonbladet.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in