2022-05-25, 17:17
Medlem
Hoppas jag har fel, även jag hejar för Alex och håller med om att han är en underdog som borde lyckas. Dessutom gör han oavsett vad man tycker om honom mycket mer samhällsnytta som nykter och drogfri.

Är det dock så att han tagit återfall så är min teori att han fått benso/lyrica/ADHD medicin på kåken (vet inte hur de fungerar med just lyrica men benso och adhd-medicin är ju tillåtet) och att bruket eventuellt eskalerat där - Eller att han släpptes, fortfarande gick på medicinen och i och med det börjat ”överdosera”/missbruka den.

Jag tycker inte han ser allt för slajfad ut och stora pupiller kan man få av medicinerna/drogerna jag nämnde ovan.

Ser han inte mer habbad ut med en lite ”hängig” och lite vindögd blick? Dock har jag även för mig att han skelar lite även som nykter, vad vet jag.

Endast spekulationer, hoppas inte att du tagit återfall trots allt! Kämpa på
Citera
2022-05-25, 19:53
Medlem
MrsLibras avatar
För någon timma sedan la de båda upp på sina instastorys att de sett alla oroliga kommentarer. Att de bara behöver tid för att landa i det vanliga. Att allt är bra, och att det kommer ny video nästa vecka.

Tror de försöker rädda upp det hela och dölja hans återfall. Han har fan inte suttit flera år. De behöver inte landa så länge. Planen var ju att ha en video ute redan igår. Är nog lite kris nu..
Citera
2022-05-25, 21:35
Medlem
thinkagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
För någon timma sedan la de båda upp på sina instastorys att de sett alla oroliga kommentarer. Att de bara behöver tid för att landa i det vanliga. Att allt är bra, och att det kommer ny video nästa vecka.

Tror de försöker rädda upp det hela och dölja hans återfall. Han har fan inte suttit flera år. De behöver inte landa så länge. Planen var ju att ha en video ute redan igår. Är nog lite kris nu..

100%
Citera
2022-05-25, 22:15
Medlem
gronagubbens avatar
Alex vikt nedgång bero på att han har ej tagit steroider på 4 mån.Han har ej fått återfall. samt det tar tid att göra en vlogg .Visst han skulle kunna bjuda på en live på instagram men har valt bort detta då han vill ha en fet payday av youtube när han släpper nästa vlogg .ryktet säger också att Alva har bränt massvis med pengar och Alex har lackat ordentligt på henne.
Citera
2022-05-25, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Alex vikt nedgång bero på att han har ej tagit steroider på 4 mån.Han har ej fått återfall. samt det tar tid att göra en vlogg .Visst han skulle kunna bjuda på en live på instagram men har valt bort detta då han vill ha en fet payday av youtube när han släpper nästa vlogg .ryktet säger också att Alva har bränt massvis med pengar och Alex har lackat ordentligt på henne.
Det skulle inte förvåna mig ett dugg om han lacka på henne. Hade jag oxå gjort. Var väl ca 20 lax på kläder, samt näsjobb mm. Gemensamt konto innebär även GEMENSAMMA beslut om vart pengarna ska läggas på. Finns vlogg på youtube när hon handlar loss.
Citera
2022-05-26, 07:06
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

var då?
Citera
2022-05-26, 10:28
Medlem
saprofyt.s avatar
Fel.
Citera
2022-05-26, 10:31
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
var då?

på instagram, storys.. Alvihalvi och alexcessay444
Citera
2022-05-27, 09:27
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saralundin
Det skulle inte förvåna mig ett dugg om han lacka på henne. Hade jag oxå gjort. Var väl ca 20 lax på kläder, samt näsjobb mm. Gemensamt konto innebär även GEMENSAMMA beslut om vart pengarna ska läggas på. Finns vlogg på youtube när hon handlar loss.
Haha nej. Den videon genererade mer pengar till dem än vad hon shoppade för.
Citera
2022-05-27, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saralundin

Fast båda två verkar ju inte vara speciellt noga med att fatta gemensamma beslut angående ekonomin. Alex har ju sagt i nån video att han kan swisha nån av hans polare 15 000 bara sådär utan att prata med Alva först. Tycker det är att kasta sten i glashus i såna fall om han nu lackat ur på henne för att hon la 20 lax på kläder till honom. Alex älskar ju dessutom såna dyra märkeskläder + att dem tjänade nog in dem pengarna som hon spenderade på vloggen sen.
Citera
2022-05-27, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Haha nej. Den videon genererade mer pengar till dem än vad hon shoppade för.

Vad drog den in pengar på?
Citera
2022-05-27, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Vad drog den in pengar på?
Reklam och views.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto