På Aftonbladet står det: ”På platsen hade en kvinna knivhuggits svårt. Ett barn hade också fått livshotande skador.” Och i en under rubrik i Expressen sår det: ”Uppgifter: Kvinna knivhuggen”. Kan det tyda på att barnet har mördats på något annat sätt?
Sån jävla bullshit att E kan få dig att cpa ur senare i livet så att du knivar din fru och barn. I dina fantasier möjligtvis.
Vilka andra knarkmyter har du gått på? Att man kastar sig från hus om man tar syra?
Fast han har ju inte fel. Jag är själv relativt skadad(däribland lätt empatistörd) efter drogeskapader i tjugoårsåldern, nej jag var inte sådan före fast det är klart en del beror säkert på livet i allmänhet men övertygad om att droger förändrar hjärnan även på sikt och jag misstänker att forskning på ämnet stödjer denna känsla.
Senast redigerad av Periodic 2022-05-26 kl. 20:11.
Han dödar båda. Får totalt panik och packar väskan för att dra till Arlanda och sticka tillbaka till Thailand (där han tydligen bott tidigare). Beställer en taxi, är helt i chock och tvättar inte av sig blodet, när taxin kommer för att köra han till flygplatsen så inser chaffisen att något är galet och larmar polisen. Max får än mer panik och tar frugans BMW.
Det skulle iaf sätta en förklaring på vad fan taxin gjorde där.
Min teori: GM tog en taxi till adressen för han skulle hämta sin bil som lämnades kvar igår efter familjefesten
Eftersom det är en röd dag kanske det var en liten tillställning med släkt/vänner.
(Har själv varit på en sådan idag, hörde även sirenerna när jag var på väg hem.)
Om det blivit total-kaos så kanske någon av släkt/vänner är de som vittnat.
Kanske de även var i behov av stöd från präst/präster.
Så tänker jag angående att präster setts gå ut från bostaden.
Polisen söker vittnen.
De vill se om någon uppmärksammat något avvikande i området eller en person som på något sätt sticker ut/fångat ens uppmärksamhet.
De säger att kvinnan är knivhuggen och barnet blivit SKADAT. (Avlidna)
Uppfattar det som att barnen eventuellt kan ha blivit misshandlat till döds?
Senast redigerad av missnyfiken91 2022-05-26 kl. 20:06.
Ledsen, måste tryckt på citera flera, ska försöka fixa det.
Svaret är dessutom inte sarkastiskt utan i förtvivlan över vad "misshandlad till döds" är i mina tankar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!