2022-05-26, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Rivsår på bröstet hade han, vilket Lydia läste upp under rättegången, varpå åklagaren sa att det har hon inte nämnt tidigare, Lydia svara att det har hon läst i obduktionspappret..

Hon blev tillsagd att inte titta/läsa från advokatens dator

Och vad svarade advokaten då? Berätta allt Mumsbulle. Hon berättade att där fanns inget på hennes skärm att läsa!
2022-05-26, 15:48
Medlem
Citat:
Kul att omnämnas, tackar tackar!
Lydia hävdade ju att Emil redigerat filmerna, han satte scenen..

Från andra sidan då eller?
Hör du inte hur dumt det låter, ditt pinsamma försvar av en mycket farlig "kvinna"

INGEN VITTNADE TILL LYDIAS FÖRDEL

Vadå från andra sidan? Gör dig nu inte dummare än vad du redan är. Du kan säkert fråga vilken regisör du vill, man filmar det man vill göra, så som man planerar. Därmed sagt, han filmar det han vill, han säger det han vill eftersom Han vet att han filmar. Han inte ens bemöter det Lydia säger att han har sagt om Jossan, att hon har slagit honom enligt Emil.
Ja, jag vet inte varför försvaret inte kallade några vittnen, det finns många som hade velat ställa upp kan jag säga.
Jag anser inte försvaret var bra, men det är min åsikt.
2022-05-26, 15:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Och vad svarade advokaten då? Berätta allt Mumsbulle. Hon berättade att där fanns inget på hennes skärm att läsa!
Vad får du ut av din "vänskap" med Lydia?
Vad driver dig att ljuga in absurdum för hennes skull? Ligga?

Varför har du inte hjälpt henne från allt destruktivt?
En vän som låter bli att hjälpa eller stoppa när vännen tar så fatalt livsfarliga beslut, ingenting har gått riktigt bra.
Du visste om misshandlande av tidigare män
Du visste om psykisk ohälsa och borderline
Du visste om självmordsförsök
Du visste om hennes alkoholism

Eller var det bara kul sålänge det fanns alkohol och att hon var lätt på foten?

Varför gjorde du ingenting?
2022-05-26, 15:57
Avslutad
Citat:
Vadå från andra sidan? Gör dig nu inte dummare än vad du redan är. Du kan säkert fråga vilken regisör du vill, man filmar det man vill göra, så som man planerar. Därmed sagt, han filmar det han vill, han säger det han vill eftersom Han vet att han filmar. Han inte ens bemöter det Lydia säger att han har sagt om Jossan, att hon har slagit honom enligt Emil.
Ja, jag vet inte varför försvaret inte kallade några vittnen, det finns många som hade velat ställa upp kan jag säga.
Jag anser inte försvaret var bra, men det är min åsikt.
🤣🤣🤣 hon bytte till och med försvarare, som i sin tur bytte strategi, men vad ska man göra med en så uppenbart vandrande skyldig katastrof?
2022-05-26, 16:16
Medlem
Citat:
Vad får du ut av din "vänskap" med Lydia?
Vad driver dig att ljuga in absurdum för hennes skull? Ligga?

Varför har du inte hjälpt henne från allt destruktivt?
En vän som låter bli att hjälpa eller stoppa när vännen tar så fatalt livsfarliga beslut, ingenting har gått riktigt bra.
Du visste om misshandlande av tidigare män
Du visste om psykisk ohälsa och borderline
Du visste om självmordsförsök
Du visste om hennes alkoholism

Eller var det bara kul sålänge det fanns alkohol och att hon var lätt på foten?

Varför gjorde du ingenting?

Stackars dina vänner säger jag bara. Du är tydligen bara vän med personer om du får något ut av dom. Ja det är inte vad jag kallar vänskap kan jag ju säga.

Du vet ingenting om vad jag har gjort och inte gjort. Och det är för övrigt inget jag tänker berätta här för den delen.
Och jo, jag har vetat om allt det och mer. Och återigen, det finns väldigt mycket skitsnack i tråden, som du gladeligen tycker om att föra vidare ser jag, helt utan belägg.
2022-05-26, 18:25
Moderator
OYs avatar
På förekommen anledning påminner jag om regel 1.08.

Citat:
1.08. Personangrepp
Grova personangrepp, trakasserier, hot eller förtäckta hot riktade mot andra användare är förbjudet.

Observera ordet användare i regeltexten.

Det finns ett förtydligande för regel 1.08.

/Mod

2022-05-26, 18:30
Medlem
Citat:
Ja men nu är det ju som så att skador syns efteråt, även i en obduktion, även fast skadorna är gamla. Och som sagt, hade Lydia slagit den mannen så hade det synts.
Det finns för övrigt inga bevis på att hon skulle ha slagit sönder dörrar. Ja Emil säger det ja. Men om man åter kollar på rättegången som Mumsbulle gärna jämför med, så säger Amber väldigt mycket som inte stämmer heller. Inte ens hennes bilder stämmer, filmerna stämmer heller inte.
BrandsläckarLydia visar genom bla fupen att hon är kapabel till mer än vad dom flesta människorna är.. Och mer därtill eftersom hon laddade ett gevär och avrättade den hon bodde med...
Bara en eskalering av hennes liv och leverne som slutade med 18 års fängelse. Tack och lov är hon inlåst nu!
2022-05-26, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
BrandsläckarLydia visar genom bla fupen att hon är kapabel till mer än vad dom flesta människorna är.. Och mer därtill eftersom hon laddade ett gevär och avrättade den hon bodde med...
Bara en eskalering av hennes liv och leverne som slutade med 18 års fängelse. Tack och lov är hon inlåst nu!

Ja som vanligt vet du inte vad du pratar om när du skriver som du gör "brandsläckarlydia".
På vad (förutom själva mordet nu), visar hon att hon är kapabel till mer än vad andra är?
Du vet inte vad du pratar om kan jag säga, lugnt och tryggt.
Återigen, du har själv skrivit att du inte känner personen, du har bara hört vilket då är hörsägen och inget annat. Sladder från personer som tycker illa om en är inget värt, det vet du va?
2022-05-26, 19:44
Medlem
Citat:
Ja som vanligt vet du inte vad du pratar om när du skriver som du gör "brandsläckarlydia".
På vad (förutom själva mordet nu), visar hon att hon är kapabel till mer än vad andra är?
Du vet inte vad du pratar om kan jag säga, lugnt och tryggt.
Återigen, du har själv skrivit att du inte känner personen, du har bara hört vilket då är hörsägen och inget annat. Sladder från personer som tycker illa om en är inget värt, det vet du va?
Det stämmer inte det du tror. Jag har mött människor som just då var utsatta för hennes galenskap och vidlyftighet Som hon betedde sig kan man inte kan förklara/försvara med ord!!!!
Vidrigt beteende
Varför avfärdar du alla som inte tycker som dig som skitsnack och skvaller?
Många i tråden har vittnat om hennes Inteokej leverne... Ändå fortsätter du att försvara allt som hon gjort mot andra människor
Menar du att ALLA som blivit lidande /upplevt hennes vidlyftiga utnyttjande otrogna eller på annat sätt blivit drabbade av denna kvinna ljuger?
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-05-26 kl. 20:13.
2022-05-26, 20:55
Medlem
Citat:
Det stämmer inte det du tror. Jag har mött människor som just då var utsatta för hennes galenskap och vidlyftighet Som hon betedde sig kan man inte kan förklara/försvara med ord!!!!
Vidrigt beteende
Varför avfärdar du alla som inte tycker som dig som skitsnack och skvaller?
Många i tråden har vittnat om hennes Inteokej leverne... Ändå fortsätter du att försvara allt som hon gjort mot andra människor
Menar du att ALLA som blivit lidande /upplevt hennes vidlyftiga utnyttjande otrogna eller på annat sätt blivit drabbade av denna kvinna ljuger?

Jag har inte läst om en enda som har beskrivit i ord vad den har blivit utsatt för av henne. Det har hela tiden varit "jag känner, jag har hört m.m". Det är inget annat än skvaller och skitsnack. Men absolut, det finns säkert de som har blivit brända av henne när hon har brytit med en person. Men är det verkligen något att klaga över? Uppbrott finns det gott om i detta samhälle, och inget att bli sur över.
Som sagt, jag har inte hört någon klaga över något hon har gjort den personen som klagar.
Men sen är det som så också, det är inte bara jag som påstår att det är skitsnack, det finns många i tråden som säger det.
Så kom med bevis på det ni anklagar!
2022-05-26, 21:53
Medlem
Citat:
Jag har inte läst om en enda som har beskrivit i ord vad den har blivit utsatt för av henne. Det har hela tiden varit "jag känner, jag har hört m.m". Det är inget annat än skvaller och skitsnack. Men absolut, det finns säkert de som har blivit brända av henne när hon har brytit med en person. Men är det verkligen något att klaga över? Uppbrott finns det gott om i detta samhälle, och inget att bli sur över.
Som sagt, jag har inte hört någon klaga över något hon har gjort den personen som klagar.
Men sen är det som så också, det är inte bara jag som påstår att det är skitsnack, det finns många i tråden som säger det.
Så kom med bevis på det ni anklagar!
Du är såååå manipulerad och påverkad..
Du kan leva i din rosa bubbla och fortsätta normalisera mördar Lydia.
Du har fortfarande inte kunnat tala om ifall hon har haft ett jobb och försörjt sig själv.
Bara det säger väl allt

Det blir väl härligt när hon får skriva sin bok och i sin psykiska ohälsa får förklara hur illa hon blivit behandlad. Ett offer
En mördares liv och bekännelser...
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-05-26 kl. 21:59.
2022-05-26, 22:08
Medlem
Citat:
Du är såååå manipulerad och påverkad..
Du kan leva i din rosa bubbla och fortsätta normalisera mördar Lydia.
Du har fortfarande inte kunnat tala om ifall hon har haft ett jobb och försörjt sig själv.
Bara det säger väl allt

Det blir väl härligt när hon får skriva sin bok och i sin psykiska ohälsa får förklara hur illa hon blivit behandlad. Ett offer
En mördares liv och bekännelser...

Återigen kommer du bara med en massa påståenden, utan några bevis över huvud taget. Alltså bara ännu mer av ditt skitsnack.
Ja jag trodde i min enfald att du kunde vara smart nog att se själv vilka jobb hon har haft. Men icke sa nicke, så jag får väl hjälpa dig lite på traven. Skattemyndigheten, där kan du få hjälp med det du söker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in