2022-05-26, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Mulig jeg uttrykker meg noe klønete. Det jeg vil frem til er ikke at TH og medhjelper/e ikke skal ha sørget for at hun ligger på et sted hun er så og si nær umulig å finne, altså hun er godt skjult. Det jeg forsøker få frem er at jeg tror valg av åsted mulig har falt på et sted som trigget noe i spesielt en av dem. Dette gjorde da at man da planla godt for å få dette «ønsket om» oppfyllt.

Enten det eller så er GM så opptatt av å skjule spor at hun er blitt til støv.
Citera
2022-05-26, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Vær også åpen for at politiet kan ta feil.
Noen mistenkte at TH hadde slettet anrop fra loggen på mobiltelefonen sin. Det viste seg at han ikke hadde slettet anrop fra loggen.

Men han løy da han sa at han ikke hadde gjort de anropene. Og innrømmet senere at det hadde han. Forslag til hvorfor?
Citera
2022-05-26, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Enten det eller så er GM så opptatt av å skjule spor at hun er blitt til støv.

Kan også være. Men jeg tror det hadde vært et litt for kjedelig moment i dreieboken.
Citera
2022-05-26, 02:41
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Gillar!

även om TH har störningar i den känslomässiga bilden, är mycket av detta groteska mord förmodligen gjort av känslor...
Citera
2022-05-26, 02:43
Medlem
Citat:
Kan også være. Men jeg tror det hadde vært et litt for kjedelig moment i dreieboken.

La oss si at TH og AE har snakket om døden og hva de vil.
Kanskje har AE ønsket kremasjon og TH har gitt henne det litt før tiden.
Citera
2022-05-26, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
även om TH har störningar i den känslomässiga bilden, är mycket av detta groteska mord förmodligen gjort av känslor...

Enig! Og er man styrt av de i alt i dette, så kan man også være styrt av disse når valget falt på åsted for hennes levninger.
Citera
2022-05-26, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
La oss si at TH og AE har snakket om døden og hva de vil.
Kanskje har AE ønsket kremasjon og TH har gitt henne det litt før tiden.

Kanskje det. Neh! Tror heller, med tanke på hva han ser ut til å ha ønsket for sin kone, at han hadde gjort alt i sin makt for at hun ikke skulle få det ønsket oppfylt heller eventuelt.
Senast redigerad av Kokadu 2022-05-26 kl. 02:49. Anledning: Rette
Citera
2022-05-26, 02:51
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Enig! Og er man styrt av de i alt i dette, så kan man også være styrt av disse når valget falt på åsted for hennes levninger.

brottsplats och sätt, jag tror på kremering då detta kommer att ta bort många spår, men om jag har rätt är frågan var, finns det en mindre förbränningsugn som tillhör en industribyggnad eller liknande så är chansen stor att åskan är begravd någonstans, är det en större förbränningsanläggning, så sköter de åskan själv...
Citera
2022-05-26, 02:53
Medlem
Citat:
brottsplats och sätt, jag tror på kremering då detta kommer att ta bort många spår, men om jag har rätt är frågan var, finns det en mindre förbränningsugn som tillhör en industribyggnad eller liknande så är chansen stor att åskan är begravd någonstans, är det en större förbränningsanläggning, så sköter de åskan själv...

Jeg tror ikke hun er brent. Og jeg tror valget av åsted kommer til å felle TH når levningene blir funnet. Selv om meningen nok var noe helt annet.
Citera
2022-05-26, 03:00
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jeg tror ikke hun er brent. Og jeg tror valget av åsted kommer til å felle TH når levningene blir funnet. Selv om meningen nok var noe helt annet.

ja om hon är begravd så är det något som definitivt kan fälla TH, ingen tvekan om det...
men jag tror också att känslan av makt är den viktigaste känslan som TH känner, det är något han längtar efter och ju mer han kände makt desto farligare blev det för AEF...
Citera
2022-05-26, 03:08
Medlem
Citat:
ja om hon är begravd så är det något som definitivt kan fälla TH, ingen tvekan om det...
men jag tror också att känslan av makt är den viktigaste känslan som TH känner, det är något han längtar efter och ju mer han kände makt desto farligare blev det för AEF...

Jeg tror at følelser har erstattet hverandre og sikkert til tider overlappet hverandre. Jeg tror det var mest forakt for henne igjen når planleggingen av dette startet. Den kan komme nettopp når du har all makt over noen. Ingen motstand, ingen tilfredstillelse. Overflødig.
Senast redigerad av Kokadu 2022-05-26 kl. 03:11. Anledning: Tillegg
Citera
2022-05-26, 03:11
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jeg tror at følelser har erstattet hverandre og sikkert til tider overlappet hverandre. Jeg tror det var mest forakt for henne igjen når planleggingen av dette startet. Den kan komme nettopp når du har all makt over noen. Ingen motstand, ingen tilfredstillelse. Overflødig.

ja inte minst när man har all makt och upptäcker att den makten kan gå förlorad, då kommer föraktet snabbt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in