2022-05-25, 18:19
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Första april är inte idag och trots det blir Jurgen Klopp prisad som säsongens tränare. Panelen och förbundet döljer inte ens att de är medlemmar i Liverpoolmaffian!

Klopp är mitt femteval för detta pris bakom Conte, Tuchel, Howe och Pep. Förresten visst var det samma maffia som använde skadorna som den främsta ursäkten till det uteblivna ligaguldet 20-21, men när Pep har otur med skador och vinner ligan överlägset trots allt så gälls det ej.

YOU SCOUSE BASTARDS!
Citera
2022-05-25, 20:31
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Första april är inte idag och trots det blir Jurgen Klopp prisad som säsongens tränare. Panelen och förbundet döljer inte ens att de är medlemmar i Liverpoolmaffian!

Klopp är mitt femteval för detta pris bakom Conte, Tuchel, Howe och Pep. Förresten visst var det samma maffia som använde skadorna som den främsta ursäkten till det uteblivna ligaguldet 20-21, men när Pep har otur med skador och vinner ligan överlägset trots allt så gälls det ej.

YOU SCOUSE BASTARDS!

Det måste ju vara någon slags lägsta punkt i ens supporterskap när man kastar dynga på ett lag i inlägg efter inlägg, och det lagets supportrar inte ens bryr sig. Man försöker trigga igång en gyttjebrottning men ingen bryr sig om den gormande lille Chelsea-supportern.

Du är som en Brommapojkarna-supporter som försöker elda igång en hätsk rivaliserande stämning med aikare som bara gäspar.

Lägg på att du behöver dra en lans för Manchester Citys tränare för att få in en ”smäll” på Liverpool. Inte ditt stoltaste ögonblick.

Vi som håller på klubben du försöker pissa på har viktigare saker att fokusera på, en CL-final tex.

———-

LFC-nytt:

Fabinho tränade med resten av truppen idag (även Gomez, men han lär ju inte spela i finalen om allt går som det ska).

Thiago tros kunna träna med laget imorgon.

Jag är ändå skeptisk, kan vara rökridåer inför finalen. Ska de spela ska de vara fit för 90+30.

Kontraktsnytt:

Salah säger att han planerar att spela för Liverpool nästa säsong oavsett vad. ”Bra nyheter” kanske man spontant som röd tänker, jag är mer cynisk. Det Salah gör är förhandla inför öppen ridå och säger i princip: ”antingen förlänger ni eller så släpper ni mig som Bosman, jag går ingenstans i sommar”. Det bör ha föresvävat LFCs ledning att sälja i sommar om rätt bud inkommer, men Salah försöker stänga den dörren.

Har sagt det förr, säger det igen: förhandling i media är som regel värdelöst. Man förhandlar bakom lyckta dörrar och håller tyst om det som sägs därinne.

Mane meddelar att han ger besked om sin LFC-framtid efter finalen. Jag gissar det blir samma besked som Salah, han stannar sista året. Som jag skrivit tidigare förstår jag Manes irritation, helt uppenbart att LFC vill ha Salah-situationen klar före man gör något med Mane/Firmino och det blir ju ohållbart efter en stund.

Hur hade ni velat lösa det?

Transfer-nytt: Tchouameni ryktas klar för Real och då är frågan vad LFC hittar på för att stärka mittfältet. Bellingham är väl uteslutet i sommar. Blir intressant att se.

Men först finalen så tar vi resten sen!
Citera
2022-05-25, 22:11
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Du är som en Brommapojkarna-supporter som försöker elda igång en hätsk rivaliserande stämning med aikare som bara gäspar.

Chelsea är en av världens största klubbar, så när du drar in BP i ditt meningslösa inlägg visar det din begränsade hjärnkapacitet.
Citera
2022-05-25, 22:20
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Chelsea är en av världens största klubbar, så när du drar in BP i ditt meningslösa inlägg visar det din begränsade hjärnkapacitet.

Tycker nog ändå att EnLitenFrys är en av de klokare användarna i denna tråd. De allra flesta är okej, men det finns en liten flock nykastrerade pitbulls som ska gå lös på allt och alla hela tiden
Citera
2022-05-25, 22:22
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

YOU SCOUSE BASTARDS!

Så panelen & förbundet är alltså partiska för att dom inte tycker som dig?
Citera
2022-05-25, 22:23
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
men det finns en liten flock nykastrerade pitbulls som ska gå lös på allt och alla hela tiden

Det där stämmer väldigt bra överens med Liverpoolmaffian.
Citera
2022-05-25, 23:02
Medlem
Är så fruktansvärt besviken på Arsenal. Fick höra från flera säkra källor under säsongen att fjärdeplatsen var säkrad till både 100, 130 och 160% och så går lillebror Tottenham förbi…Skandal!

Helt otroligt att Europas största och vackraste klubb, uppbackad av den mest ödmjuka skara supportrar vi sett i modern tid, faller ihop som ett korthus för att två spelare skadade sig.
Tierney och Partey måste ha en vansinnig ångest nu när de måste leva med att de förstörde hela säsongen med sina skador. Jag hade inte velat vara i deras skor. Tur att Nicolas Pepe finns där på läktaren och tröstar.

Men störst skuld har ändå legenden Vieira. Hade inte hans Crystal Palace rövknullat Arteta och hans gäng så hade fjärdeplatsen varit Arsenals.

Lider med alla som håller på Gunners. Kramar till er!
Citera
2022-05-25, 23:05
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Är så fruktansvärt besviken på Arsenal. Fick höra från flera säkra källor under säsongen att fjärdeplatsen var säkrad till både 100, 130 och 160% och så går lillebror Tottenham förbi…Skandal!

Helt otroligt att Europas största och vackraste klubb, uppbackad av den mest ödmjuka skara supportrar vi sett i modern tid, faller ihop som ett korthus för att två spelare skadade sig.
Tierney och Partey måste ha en vansinnig ångest nu när de måste leva med att de förstörde hela säsongen med sina skador. Jag hade inte velat vara i deras skor. Tur att Nicolas Pepe finns där på läktaren och tröstar.

Men störst skuld har ändå legenden Vieira. Hade inte hans Crystal Palace rövknullat Arteta och hans gäng så hade fjärdeplatsen varit Arsenals.

Lider med alla som håller på Gunners. Kramar till er!

Höj dig. Du är inte ett dugg bättre än personen du ironiserar över.
Citera
2022-05-26, 09:15
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Jag liknar alltså dig vid en BP-supporter, inte Chelsea vid BP. En annan metafor är en argt skällande liten chihuahua som försöker provocera en Grand Danois, men den stora hunden bara ignorerar.

Men det förstod du kanske? Osäker, på tal om hjärnkapacitet då.

Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Höj dig. Du är inte ett dugg bättre än personen du ironiserar över.

Och när sa du ifrån mot personen radiopanna ironiserar över sist? När stod du upp mot hans deludedness, arrogans och hyckleri? Show me, jag måste ha missat det. För här var du snabb på bollen att säga ifrån.

Jag unnar radiopanna att göra tillbaka-kaka efter en hel säsong av textbaserad dynga som kommit från snubben du delar supporterskap med. Plus, he does it funny.

Gällande individuella trophies: zzzz.

Fick mess av en Spurs-supporter på the final day som, lite på skoj men lite på allvar, hoppades Salahs mål mot Wolves skulle skrivas som självmål (så Son vann skytteligan). Now, I get it, det kan ju vara en liten ljusglimt kanske, men ändå... nää, vilket piss. Förstår att det betyder något för spelarna, men jag håller ju på Liverpool, inte på Salah i skytteligan. Vem som gör det I don't care, så länge man vinner matchen.
Citera
2022-05-26, 09:32
Medlem
Citat:

YOU SCOUSE BASTARDS!

Inget konstigt att Klopp fick priset. Två cup-segrar, tvåa i ligan och final i CL!

Nästa år kommer de att ringa din mamma, som meddelar dig och du får bestämma vem som får priset!
Blir du nöjd!
Citera
2022-05-26, 09:39
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jag liknar alltså dig vid en BP-supporter, inte Chelsea vid BP. En annan metafor är en argt skällande liten chihuahua som försöker provocera en Grand Danois, men den stora hunden bara ignorerar.

Men det förstod du kanske? Osäker, på tal om hjärnkapacitet då.

Och när sa du ifrån mot personen radiopanna ironiserar över sist? När stod du upp mot hans deludedness, arrogans och hyckleri? Show me, jag måste ha missat det. För här var du snabb på bollen att säga ifrån.

Jag unnar radiopanna att göra tillbaka-kaka efter en hel säsong av textbaserad dynga som kommit från snubben du delar supporterskap med. Plus, he does it funny.

Gällande individuella trophies: zzzz.

Fick mess av en Spurs-supporter på the final day som, lite på skoj men lite på allvar, hoppades Salahs mål mot Wolves skulle skrivas som självmål (så Son vann skytteligan). Now, I get it, det kan ju vara en liten ljusglimt kanske, men ändå... nää, vilket piss. Förstår att det betyder något för spelarna, men jag håller ju på Liverpool, inte på Salah i skytteligan. Vem som gör det I don't care, så länge man vinner matchen.

Har sagt till honom ett flertal gånger, men det gick inte in så jag har gett upp det projektet. Däremot är det trist att användare som slår sig för bröstet att dom håller en mycket högre nivå än den vi pratar om oftast själva är en stor bidragande orsak till att det blir dagisnivå härinne.

Väldigt låg lust att posta här längre.
Citera
2022-05-26, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Har sagt till honom ett flertal gånger, men det gick inte in så jag har gett upp det projektet. Däremot är det trist att användare som slår sig för bröstet att dom håller en mycket högre nivå än den vi pratar om oftast själva är en stor bidragande orsak till att det blir dagisnivå härinne.

Väldigt låg lust att posta här längre.
Efter ett års smutskastning och skitsnack riktat mot mig och mitt lag unnar jag mig att få vara lite jävlig såhär veckan efter avgörandet. Så resonerar jag.
Men jag hör dig och ska lägga ner. Jag ska villigt erkänna att man tappar det ibland och jag påstår inte att jag är bättre än någon annan.

Jag tror samtidigt du kan förstå att när man lägger upp emot en timme på att knåpa ihop ett underbyggt inlägg med statistik etc. för att göra en poäng och direkt möts av ologik och någon som gör sig omöjlig och rolig på ens bekostnad - då lessnar man. Tror flera här inne kan känna igen sig i det.

Men absolut, jag har ännu en gång fallit i fällan och ska skärpa mig. Lovar att höja mig från och med nu och hoppas vi kan hjälpas åt att göra nästa tråd till den bästa någonsin. Tack för att du påminner!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in