2022-05-25, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
"Jag vet att om Linn varit kvar så hade hon rykt före mig..."

"Nu är jag ensam kvar med ett par Nordare..

Jadu Henrik. Om du inte hade svikit Linn och Joel, för att spela "säkert", hade du kanske inte befunnit dig i den här prekära situationen.

Han får skylla sig själv nu att han var dum-feg.
Medlem
Tommie är vinnaren av Robinson oavsett vem som tar hem fliset. Han vann allt han tävlade i och gjorde det ibland på halvfart.
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo7890
Äntligen åkte apan Linn ut i alla fall. Och hur fan kan hon fortfarande vara så fet när tex Hanna ser ut som ett vandrande skellett

Är väl inte så konstigt.

Linn har känts väldigt målmedveten när det kommer till hennes överlevnadsstrategi- konstant äta mat och få god sömn. Dessutom har det sett ut som att hon är en av få som alltid har ätit mangoskalet. Många bäckar små.

Hanna var ju spinkig från start, så konstigt att ens jämföra. Sen brukar man väl säga att hjärnan använder 20% av kroppens energiförbrukning på en dag. Så jävla upprörd som Hanna varit lär den ha slukat det dubbla. Konstant på högvarv.
2022-05-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicornlife97
Jag slutade kolla efter att Joel åkte ut, men jag följer fortfarande med på sociala medier, och på grund av det har jag noterat ett par grejer.

1. Det påstås att Desirée fuskade. Är det så? Hon tittade tydligen på lådan brevid för det rätta svaret.
Dessutom så hade någon frågat henne i en Q/A för ett tag sen ifall hon fuskade nån gång i Robinson, varpå hon svarade: "Beror på hur man ser det. Jag har vissa färdigheter jag använde mig av." Så att, tolka det som ni tolka vill.

2. Hanna avföljde Desirée nyligen. På grund av det påstådda fusket kanske?
jag tänkte på det idag, det såg faktiskt ut som att hon tittade där en tidigare deltagare redan skrivit in sina siffrorna och försökte memorera. De borde ha gett deltagarna lite olika tal, men på samma nivå förstås.
2022-05-25, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dopesdopes
kommer inte titta på några fler avsnitt och hoppas tittarsiffrorna går ner nu de sista avsnitten. Det kvittar totalt vem som vinner tycker de är fruktansvärda alla som är kvar.
Alla vet vad som kommer att hända nu: Arga Drickaren kommer att diskvalificera alla män pga en ny påhittad regel och sedan möts Jessica och Hanna i Fia med knuff. Som Linn hade vunnit om hon bara hade fått chansen, enligt henne själv.
Senast redigerad av Binary 2022-05-25 kl. 22:08.
2022-05-25, 22:14
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Alla vet vad som kommer att hända nu: Arga Drickaren kommer att diskvalificera alla män pga en ny påhittad regel och sedan möts Jessica och Hanna i Fia med knuff. Som Linn hade vunnit om hon bara hade fått chansen, enligt henne själv.

Fast det slutar inte där.. Patt-riarkatet ser sedan till att Arga Drickaren blir permanent utröstad.. och ”Pam” blir nästa lekledare..
2022-05-25, 22:19
Medlem
Nu håller jag på Filip. Snackar minst skit och verkar genuint snäll.

Dessutom satt han i karantän i 12 dagar och levde Robinson på riktigt. Under den tiden gjorde Hanna inte upp eld en enda gång, det sa hon inför eld-tävlingen. Dessutom var det Filip som fixade mat osv, det sa Hanna i synk. Könsroller, hallå?!

Heja Filip, en Robinson.
2022-05-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Fast det slutar inte där.. Patt-riarkatet ser sedan till att Arga Drickaren blir permanent utröstad.. och ”Pam” blir nästa lekledare..
Jag tror faktiskt att hon är bättre och mer rättvis än golfbilsfyllot med sitt vilda lynne, så det är ok för mig. Men det är upp till bevis.
2022-05-25, 22:24
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag tror faktiskt att hon är bättre och mer rättvis än golfbilsfyllot med sitt vilda lynne, så det är ok för mig. Men det är upp till bevis.

Startar nya säsongen med att hon slänger ut deltagarna från en helikopter är jag beredd att hålla med Och skär ner på maten.. de ser ju inte ut att ha tappat ett kilo i år..
2022-05-25, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zimbabwe9
Nu håller jag på Filip. Snackar minst skit och verkar genuint snäll.

Dessutom satt han i karantän i 12 dagar och levde Robinson på riktigt. Under den tiden gjorde Hanna inte upp eld en enda gång, det sa hon inför eld-tävlingen. Dessutom var det Filip som fixade mat osv, det sa Hanna i synk. Könsroller, hallå?!

Heja Filip, en Robinson.
Jag håller med om att han skulle vara en värdig vinnare.
Han har bevisat sin kompetens i pussel i dag, och då har han en ärlig chans
2022-05-25, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Startar nya säsongen med att hon slänger ut deltagarna från en helikopter är jag beredd att hålla med Och skär ner på maten.. de ser ju inte ut att ha tappat ett kilo i år..
Yes. Jag vill se att hälften hoppar av pga utmattning. Detta kan Pam från Elitstyrkans Hemligheter ordna.
2022-05-25, 22:31
Medlem
Lakkajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zimbabwe9
Tommie är vinnaren av Robinson oavsett vem som tar hem fliset. Han vann allt han tävlade i och gjorde det ibland på halvfart.
Förutom i det sociala spelet där han eliminerade hela sitt lag första dagen i sammanslagningen trots att de hade ett röstningsövertag med Joels extra röst. Han vill inte vara en i mängden, han hade kunnat tagit fyra från sitt egna lag och Hanna & co hade rykt en efter en.

Men nej han är ju en snowflakehippie som ska vara unik och sticka ut, bättre att ta med Philip och Peter till högborgen. Låt de största hoten från motståndarsidan äta upp sig. I det ögonblicket raserades allting och Nordarna kunde åka räkmacka genom hela sammanslagningen till finalveckan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in