2022-05-25, 20:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Sant att Hanna nog inte hade kommit så långt och inte Joel heller om inte så många både intelligenta, viljestarka och fysiskt starka hade droppat av som de nu gjorde på grund av både sjukdom och andra övriga avhopp och Tommy som blev diskad etc.
Var det inte du som skrev tidigare att det omöjligt att skatta begåvningen hos människor vi inte känner i teve
2022-05-25, 20:06
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Var det inte du som skrev tidigare att det omöjligt att skatta begåvningen hos människor vi inte känner i teve

Jo men med mitt tidigare inlägg så menar jag överlag. I det senaste - nu - så menar jag intelligens i hur de har löst sina uppgifter i tävlingen Robinson som vi alla har sett. Det är skillnaden på vad jag åsyftar.
2022-05-25, 20:25
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Äntligen så åkte hon ut Linn, detta ska skålas ikväll

Den enda värdiga vinnaren som var kvar åkte ut. Du är väl en mobbare och falsk precis som de människorna som är kvar.
2022-05-25, 20:35
Medlem
Jag slutade kolla efter att Joel åkte ut, men jag följer fortfarande med på sociala medier, och på grund av det har jag noterat ett par grejer.

1. Det påstås att Desirée fuskade. Är det så? Hon tittade tydligen på lådan brevid för det rätta svaret.
Dessutom så hade någon frågat henne i en Q/A för ett tag sen ifall hon fuskade nån gång i Robinson, varpå hon svarade: "Beror på hur man ser det. Jag har vissa färdigheter jag använde mig av." Så att, tolka det som ni tolka vill.

2. Hanna avföljde Desirée nyligen. På grund av det påstådda fusket kanske?
2022-05-25, 20:43
Medlem
plumba69s avatar
Om mattegenierna som är kvar röstar bort det största hotet i örådet så ryker väl Desirée
2022-05-25, 20:44
Medlem
Hur kan de ha så många pusseltävlingar? Det heter Robinson inte Pusselton men tyvärr är programmet byggt för att hjälpa Hanna och Jessica denna säsong tyvärr.
2022-05-25, 21:16
Medlem
TheGhostLords avatar
Fy fan vad RIGGED. FYRA pusseltävlingar I RAD?

Vad hände med den berömda plankan? Tävlingen där alla håller andan under vattnat? Tända eld? Springa? Klätta? KASTA SAKER? Knyta upp rep, sitta fastkedjad etc.

Må bästa mobbare vinna!

Nu när Linn är ute försvann det lilla intresset jag hade. Fy fan. Det är så rigged att jag är lite äcklad. Om de så gärna vill att en kvinna ska vinna kunde Joanna vunnit förra året, den krigaren. Det är inte jämställt om kvinnor och män inte tävlar på samma villkor. Det är ingen värdig vinst om tävlingen är riggad så Hanna eller Jessica ska vinna. Fan, låt de kötta lite. En av kvinnorna är ju en 'maskin'.

Fan jag avskyr Jessica. Jävla mobbare. Klagar hela tiden, sur, tror hon är kung och manipularar folk.
2022-05-25, 21:19
Medlem
TheGhostLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Den enda värdiga vinnaren som var kvar åkte ut. Du är väl en mobbare och falsk precis som de människorna som är kvar.

Håller med. Det är bara mobbare och falska folk kvar i finalen, och mesar och fegisar som saknar egen personlighet.
2022-05-25, 21:23
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unicornlife97
Jag slutade kolla efter att Joel åkte ut, men jag följer fortfarande med på sociala medier, och på grund av det har jag noterat ett par grejer.

1. Det påstås att Desirée fuskade. Är det så? Hon tittade tydligen på lådan brevid för det rätta svaret.
Dessutom så hade någon frågat henne i en Q/A för ett tag sen ifall hon fuskade nån gång i Robinson, varpå hon svarade: "Beror på hur man ser det. Jag har vissa färdigheter jag använde mig av." Så att, tolka det som ni tolka vill.

2. Hanna avföljde Desirée nyligen. På grund av det påstådda fusket kanske?

Svårt att avgöra om Dessie fuskade eller inte. Tror nog inte att hon gjorde det.

1. Det faller sig naturligt att springa till kodlåset framför sig. Den enda som fanns kvar var närmare Linn.
2. När hon springer mot fel kodlås kan man se hur hon sneglar ner mot metallpinnen och upptäcker att det inte är där och väjer då av mot rätt kodlås.
3. Ville hon fuska kunde hon gjort samma sak flera minuter tidigare.
2022-05-25, 21:32
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlyingPanda24
Hur kan de ha så många pusseltävlingar? Det heter Robinson inte Pusselton men tyvärr är programmet byggt för att hjälpa Hanna och Jessica denna säsong tyvärr.

Ska de inte snart göra tävlingen Plankan? Eller ligga under ett galler i vattnet och hålla andan längst medan tidvattnet kommer in? Jag har inte sett dessa tävlingar ännu i varje fall
2022-05-25, 21:32
Medlem
Vilken jäkla totalt sämst säsong detta är. Är ju absolut ingen som sticker ut som en vinnare.
Äntligen åkte apan Linn ut i alla fall. Och hur fan kan hon fortfarande vara så fet när tex Hanna ser ut som ett vandrande skellett
2022-05-25, 21:50
Medlem
kommer inte titta på några fler avsnitt och hoppas tittarsiffrorna går ner nu de sista avsnitten. Det kvittar totalt vem som vinner tycker de är fruktansvärda alla som är kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in