Två avsnitt till å sen garanterat aldrig mer robinsontittande för min del - det blev aldrig bättre som jag hoppades på utan hela tiden för varje avsnitt bara sämre - skönt det är över på söndagkväll
Det blir första och sista gången jag följer programmet. Jag började titta för jag tyckte Isabelle var konstig. Nu vill jag helst att det tar slut
Den enda som jag hejade på Linn är nu ute. Skittråkigt. Men eftersom det ska vara öråd så hade hon väl åkt ändå. Nu är det inte kul längre och jag hejar på ingen
Ja nu kan man sluta att titta. För mig måste en Robinson vinnare vara med i spelet och aktivt försöka splittra pakter eller skapa egna. Henrik är ju en super fegis som hoppade över till det säkra nord tåget när det gungade. Filip har ratt i ryggen av Hanna. Klart tråkigaste Robinson någonsin!!
Oerhört roligt klippt från Jessicas sorgesamma tal om saknaden av Peter och ätandet av "gravmango" till Linns totalt osentimentala "NÄEJ asså, jag kommer inte sakna nån.." samtidigt som hon obrytt slafsar i sig sin mango.
Har aldrig samlats så många så oerhört korkade deltagare som denna säsong. Undrar om dom ens inser det själva när dom nu sitter och kollar på tv:n. Antagligen inte.
Lite tråkigt att tävlingarna alltid ska avgöras på pussel. Alla ska med.
MEN, blev förvånad över hur svårt de hade med grundläggande lågstadiematte. Fattar att de kan vara trötta i huvudet, men 101 - 9 borde väl inte vara så svårt att räkna ut?
Senast redigerad av -SchmergliN- 2022-05-25 kl. 09:34.
Lite tråkigt att tävlingarna alltid ska avgöras på pussel. Alla ska med.
MEN, blev förvånad över hur svårt de hade med grundläggande lågstadiematte. Fattar att de kan vara trötta i huvudet, men 101 - 9 borde väl inte vara så svårt att räkna ut?
Det var ju typ 5 olika uträkningar? inte bara 101-9..