Citat:
Ursprungligen postat av
Bollee
Vad skrev du till dem efter att du fått svar från zimpler? Har ett liknande problem då jag spärrat mig hos winbig men kunde öppna konto hos 18bet. Rör sig om 4770 euro. Skickade ett Mail till dem för 1.5 vecka sen, men fortfarande inget svar. Och chatten säger bara att relevant avdelning ska kolla på det.
Grejen va att efter Pratat med zimpler kom vi på att de 200e jag satte in den datumen jag vann så mkt på Big Win, gick insättningen istället till bet 18! (Som de så stenhårt förnekar att de har samarbete med) Och Zimpler ser ju allvarligt på detta. Och big win blir ju oroliga, det är deras största betalnings metod, därför öppna de kontot snabbt och helt plötsligt svara på massa mejl, men inte hänt mkt mer fortf inte fått pengarna. Sjukt.
Har du förlorat på 18bet? Du ska ju inte få spela där alls när du är spärrad på BW. Men de förnekar ju att de har samarbete! Men kör på denna som vi kom på, att insättningen gick till helt annan sida än den jag spela på, det är väl bevis om ngt att de har samband!