2022-05-24, 23:42
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Nu pratar vi inte om Mohammed i Sverige.

Alla i USA med lationiklingande namn tillhör inte folkgruppen/folkgrupperna som brukar falla under begreppet latinos. Möjligt att GM gör det, vet ej.

Nej, men vi vet att det rör sig om en invandrare eller en med invandrade föräldrar/förfäder... Det ser vi på hans foto och via hans namn... Förstår att du icke vill se detta.
Citera
2022-05-24, 23:42
Medlem
Masingas avatar
Så den här grabben hade skjutit ihjäl sin farmor innan? Vad var det för psykiskt sjuk människa egentligen.
Citera
2022-05-24, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qup
De skjuter när det inte finns risk att verkanseld förvärrar situationen. Påskupploppen hade eskalerat utom kontroll vid skott och då hade poliser faktiskt dött. Samma med BLM. Även poliser har en självbevarelsedrift som står över rädslan för en reprimand.

Men det gör det inte. Dom har specialammunition som stannar i det första som de skjuter.. Så det finns ingen risk att någon oskyldig skulle träffats..

Så varför sköt man inte? Mer än att dom inte råkade vara vita..
Citera
2022-05-24, 23:44
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Det liknar Sandy Hook

Säkert något weirdo som var intresserad av vapen och skolskjutningar som ville göra något liknande.
Citera
2022-05-24, 23:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av qup
Löjligt spel?! Jag vill ju veta vad du menar!

Jepp, löjligt spel! Vi säger så, jag svarar dig ej mer i detta spörsmål då du enkom trollar, eller är för dum i huvudet för att förstå, ändå...
Citera
2022-05-24, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Det ser du ju på hans namn. Hade vi inte den diskussionen nyss? Du tycker inte att jag ska gå ifrån ämnet, men bryr dig inte om att vi sitter här och korspostar?

Sug min kuk först blatte.. Sen ska jag ge dig en chans att fortsätta diskutera.

Och dessutom säger namnet tydligt att han är närmare en nignog..
Namnet spelar ju ingen roll… Parkland skytten hade ett liknande latinskt namn Cruz, han var Amerikan.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Nej det ser vi verkligen inte. Du ser det eftersom du är korkad

Okey - ännu en halvblind idiot - vi säger så!
Citera
Medlem
qups avatar
Citat:
Men det gör det inte. Dom har specialammunition som stannar i det första som de skjuter.. Så det finns ingen risk att någon oskyldig skulle träffats..

Så varför sköt man inte? Mer än att dom inte råkade vara vita..

Den kollektiva ilskan under ett upplopp triggas om nån i den egna grupperingen blir skjuten. Enkel psykologi. Men du vill se en rasbias i polisens agerande. Jag tillskriver dem ett mer gediget strategiskt tänk. Där är vi olika.
Citera
2022-05-24, 23:47
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Jepp, löjligt spel! Vi säger så, jag svarar dig ej mer i detta spörsmål då du enkom trollar, eller är för dum i huvudet för att förstå, ändå...

Men skit i det då! Jag var genuint intresserad av dina tankar.
Citera
Medlem
Citat:
Fortfarande invandrad då.. Din fucking jävla retard..
Var mer invandrare det bästa du kom på?

Han var en latinamerikansk nignog..
Vad är inte ett invandrarnamn? Ted Cruz måste ju vara invandrare, eller hur? Det hörs på namnet. Du är så jävla dum
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Namnet spelar ju ingen roll… Parkland skytten hade ett liknande latinskt namn Cruz, han var Amerikan.

Vad babblar du om? Namn kan ge otroligt mycket information...

Det där säger mig att han skulle kunna ha en plastfarsa som råkade vara ingift och spansk.. Förmodligen åkte han på en massa däng där hemma. Och sen blev han mobbad i skolan.

Jävlar du vad info man kan ta reda på med namn..!

Men nejdå, sånt ger ingen information till alla er andra som är RETARDS.
Citera
2022-05-24, 23:48
Medlem
Någon simp som insåg att vara feminist inte är attraktivt för en man bland kvinnorna?

Incel när man är 18 år? Nej… Var inte det rätt många som var ”incels” vid 18 i så fall? Folk har förbrukat den termen något rejält. Är en 13 årig oskuld också en incel då? Haha…

Psykisk ohälsa är snarare problemet och det blir bara värre och värre i västvärlden…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in