2022-05-23, 11:07
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ser inget fel alls i att runka på hörnflaggan när det är några minuter kvar. Varför riskera en titel som kommer vara i ens händer om några minuter? Jag skrek dock på tv:n när Ederson låtsades ha ont i 91 minuten. Det förlänger bara tiden och är totalt onödigt.

Olsen sölade med bollen under hela matchen. Därför han fick ta i mot fula slag när matchen var över (försvarar absolut inte fansens beteende och hoppas dom får rejält med straff).

Hur känns det?

Det är Manchester Citys bästa epok någonsin.

Fortsätter det så här så lär laget också till sist vinna CL, såvida inte ägarna tappar intresset.

Fast som det är nu skulle de nog kunna finna andra ägare som inte heller är några fattiglappar.

Det var en väldigt bra säsong, och spännande till sista minuten, både i botten- och i toppstriden.
Citera
2022-05-23, 11:34
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Hur känns det?

Det är Manchester Citys bästa epok någonsin.

Fortsätter det så här så lär laget också till sist vinna CL, såvida inte ägarna tappar intresset.

Fast som det är nu skulle de nog kunna finna andra ägare som inte heller är några fattiglappar.

Det var en väldigt bra säsong, och spännande till sista minuten, både i botten- och i toppstriden.

Skönt att det äntligen är över nu. Minns inte hur många poäng vi låg före liverpool som bäst men ja det blir svettigt när man har en Liverpool haj bakom sig så länge.
Citera
2022-05-23, 11:35
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Skönt att det äntligen är över nu. Minns inte hur många poäng vi låg före liverpool som bäst men ja det blir svettigt när man har en Liverpool haj bakom sig så länge.
14 p men med 2 matcher mer spelade.
Citera
2022-05-23, 11:37
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
14 p men med 2 matcher mer spelade.

Och 95% utav världen trodde det var över redan då. Ingen verkar riktigt fatta att bollen är rund.
Citera
2022-05-23, 11:42
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Och 95% utav världen trodde det var över redan då. Ingen verkar riktigt fatta att bollen är rund.
Rätt förståeligt att folk trodde det.

Hur tidigt avgör ni ligan nästa säsong?
Räknar med att ni även köper en back/mittfältare.
Citera
2022-05-23, 11:49
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Rätt förståeligt att folk trodde det.

Hur tidigt avgör ni ligan nästa säsong?
Räknar med att ni även köper en back/mittfältare.

En riktigt vänsterback kanske. En mittfältare då Dinho försvinner och Rodri är ensam cdm.

Hur tidigt ligan avgörs nästa säsong har jag ingen aning om. Kul och se om andra lag orkar hålla tempo med oss och liverpool.
Citera
2022-05-23, 11:54
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
En riktigt vänsterback kanske. En mittfältare då Dinho försvinner och Rodri är ensam cdm.

Hur tidigt ligan avgörs nästa säsong har jag ingen aning om. Kul och se om andra lag orkar hålla tempo med oss och liverpool.
Blir lite klurigt för er åtminstone på förhand då Pep säger att ni ska mer spela efter Haaland’s egenskaper så tar lite tid att ställa om.

Ska Liverpool hänga på måste de köpa in 2 mittfältare av mycket hög klass som orkar springa.

Blir nog på förhand en spännande säsong för många lag då de behöver steppa upp alt fortsätta utveckla sitt lag. Men det slutar väl som vanligt 🤣
Citera
2022-05-23, 11:58
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Blir lite klurigt för er åtminstone på förhand då Pep säger att ni ska mer spela efter Haaland’s egenskaper så tar lite tid att ställa om.

Ska Liverpool hänga på måste de köpa in 2 mittfältare av mycket hög klass som orkar springa.

Blir nog på förhand en spännande säsong för många lag då de behöver steppa upp alt fortsätta utveckla sitt lag. Men det slutar väl som vanligt 🤣

Kan du skriva din elva du hoppas Liverpool spelar med till nästa säsong?
Citera
2022-05-23, 12:15
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Kan du skriva din elva du hoppas Liverpool spelar med till nästa säsong?
Alisson
Trent Konate VvD Robertson
Blank Blank Blank
Salah Mané Diaz

Fabinho, Henderson & Thiago är bra men men för att sig förbi er måste det handlas nytt.

Fabinho - går för långsamt i löpningar och vändningar
Henderson - brister i tekniken, orka löpa 90 min straffområde - straffområde vecka in vecka ut
Thiago - ”orkeslös” i löpningar (vill lägga till Diaz arbetsinsats på honom så hade det varit kanon)

Söker egentligen 2 Gerrad/De Bruyne men Liverpool har inte de pengarna och finns ingen att köpa på marknaden heller tycker jag.

Dagens mittfält räcker inte riktigt till att backa upp anfallet och täcka framför backarna så som jag vill att de ska spela. Vet att Klopp söker ny mittfältare men Aurelien Tchouameni verkar välja Real Madrid.
Citera
2022-05-23, 12:23
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Alisson
Trent Konate VvD Robertson
Blank Blank Blank
Salah Mané Diaz

Fabinho, Henderson & Thiago är bra men men för att sig förbi er måste det handlas nytt.

Fabinho - går för långsamt i löpningar och vändningar
Henderson - brister i tekniken, orka löpa 90 min straffområde - straffområde vecka in vecka ut
Thiago - ”orkeslös” i löpningar (vill lägga till Diaz arbetsinsats på honom så hade det varit kanon)

Söker egentligen 2 Gerrad/De Bruyne men Liverpool har inte de pengarna och finns ingen att köpa på marknaden heller tycker jag.

Dagens mittfält räcker inte riktigt till att backa upp anfallet och täcka framför backarna så som jag vill att de ska spela. Vet att Klopp söker ny mittfältare men Aurelien Tchouameni verkar välja Real Madrid.

Carvalho?
Citera
2022-05-23, 12:32
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Carvalho?
Han kommer från Championchip och är ung så svårt att kräva han ska axla första året. Hoppas på Elliott kan leverera som innan skadan så han kan avlasta med bibehållen kvalitet.

Vilka 2 vill du värva? Vänsterback & mittfältare.
Citera
2022-05-23, 12:45
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Han kommer från Championchip och är ung så svårt att kräva han ska axla första året. Hoppas på Elliott kan leverera som innan skadan så han kan avlasta med bibehållen kvalitet.

Vilka 2 vill du värva? Vänsterback & mittfältare.

Cucurella och Nunes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in