2022-05-24, 17:55
Medlem
Rasseltasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SittningDrolvia
Håller med. Att själva sexet ska vara så laddat. Ett knull är bara ett knull, det är vissa känslor i sig som är otroheten, enligt mig.
Denna konservativa tvåsamheten som vi envisas med att upprätthålla som något slags ideal, det funkar ju inte i dagens samhälle.
Fine by me, om din partner nu accepterar detta. Men stå då heller inte i kyrkan och lova evig trohet mm. Sedan får ni väl jobba med konceptet att skapa stabilitet, ordning och förutsägbarhet för era barn samtidigt som ni har lösa partners till höger och vänster. Lycka till med detta.
Citera
2022-05-24, 18:24
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejmedpondus
Men om man skulle säga i ett traditionellare äktenskap när kvinna är mer hemma osv tror du dom är mer trogna i ett sådant äktenskap ?
Mjaa, i en sådan situation finns det åtminstone någon slags balans.
Visst, knulla brevbäraren när mannen i huset är på jobbet.
Men blir du påkommen får du kallt räkna med att du åker på en date med asfalten under balkongen.
Se det som lite spänning i situationen, sexet blir säkert bättre.
Citera
2022-05-24, 18:28
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ålder ? Har ni bra sexliv och hur håller ni er levande ? Om du vill berätta då
Javisst, jag är 30 och hon 40, förut så hade jag sex och relationer med olika tjejer och kvinnor..jag var otrogen och kunde inte sluta knulla runt. Mycket oktrollerad kåthet är frustration och alkohol är som bensin på elden.

Träffade en kvinna och vi fick ihop allting, både hon och jag var struliga innan (både hon och jag låg runt osv) Men efter allt strul så insåg vi lite saker: Hon vill bara ha sex med mig och jag vill bara ha sex med henne. Så fort vi var ifrån varandra länge så kunde vi inte sluta prata med varandra.
Vi bråkar aldrig, stör oss aldrig på varandra och har rejält kul och också tänder på varandra, delar allt.
Citera
2022-05-24, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Då har du nog inte varit förälskad, kär och i ett sunt förhållande. Har själv upptäckt det med mig och de andra man pratat om. De flesta klassas fantasier med andra som att förhållande är i sin sista vers. Fråga din farsa framför din morsa och se hur hennes reaktion är.
Det där är ju rent skitsnack. Jag är gift sedan många år tillbaka. När man är nykär kan man tänka som du gör, men sedan går förhållandet över till något annat. Älskar min fru över allt annat och skulle aldrig kunna vara otrogen. Det betyder ju inte att jag har förlorat alla mina drifter i reptilhjärnan. Naturligtvis kollar jag på andra tjejer och fantiserar om andra tjejer. Det gör 99% av alla män.

Och nej, jag tänker inte fråga min farsa framför min morsa. Vad skulle jag vinna på det? Att man fantiserar om andra är inget man kanske sitter och pratar dagligen med sin partner om.
Citera
2022-05-24, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Det där är ju rent skitsnack. Jag är gift sedan många år tillbaka. När man är nykär kan man tänka som du gör, men sedan går förhållandet över till något annat. Älskar min fru över allt annat och skulle aldrig kunna vara otrogen. Det betyder ju inte att jag har förlorat alla mina drifter i reptilhjärnan. Naturligtvis kollar jag på andra tjejer och fantiserar om andra tjejer. Det gör 99% av alla män.

Och nej, jag tänker inte fråga min farsa framför min morsa. Vad skulle jag vinna på det? Att man fantiserar om andra är inget man kanske sitter och pratar dagligen med sin partner om.

Du säger ju att alla tänker som du... förstår du hur knäppt det låter. 1 % av männen tänker olikt dig resten tänker som du och du för 99% av männens talan.
Citera
2022-05-24, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Du säger ju att alla tänker som du... förstår du hur knäppt det låter. 1 % av männen tänker olikt dig resten tänker som du och du för 99% av männens talan.
Jag tror att i princip alla i denna tråden håller med mig. Menar du på allvar att du lyckas lura din reptilhjärna att aldrig tänka en sexuell tanke om någon annan än den du är tillsammans med? Att klassa tankar som otrohet är helt sinnessjukt. Dessa idéer brukar bara finnas hos bokstavstroende sektmedlemmar.
Citera
2022-05-24, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass
Fine by me, om din partner nu accepterar detta. Men stå då heller inte i kyrkan och lova evig trohet mm. Sedan får ni väl jobba med konceptet att skapa stabilitet, ordning och förutsägbarhet för era barn samtidigt som ni har lösa partners till höger och vänster. Lycka till med detta.

Absolut. Ifall jag nu skulle engagera mig i ett tvåsamt förhållande, så är det helt rimligt det du skriver. Tack för inlägg utan hån eller ohövligheter.
Citera
2022-05-24, 21:01
Medlem
zeligs avatar
Citat:
Hur vanligt är det med otrohet oss småbarnsföräldrar?

Skulle säga väldigt vanligt.

Har en vän som nyligen blivit singel och är i tindersvängen och 4 av 5 av de kvinnor han dejtat är mammor som lever i förhållanden.

Jag har även noterat att många kvinnor tappar lusten till just fadern av deras avkomma.
Han är världens bästa pappa men jag kan inte förmå mig att ligga med honom är en kommentar jag hört bland flera kvinnliga bekanta.

Tror även att du får bättre svar på forumet familjeliv.se när det gäller detta ämne än här på flashback.
Citera
2022-05-24, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zelig

Har en vän som nyligen blivit singel och är i tindersvängen och 4 av 5 av de kvinnor han dejtat är mammor som lever i förhållanden.

Jag har även noterat att många kvinnor tappar lusten till just fadern av deras avkomma.
Han är världens bästa pappa men jag kan inte förmå mig att ligga med honom är en kommentar jag hört bland flera kvinnliga bekanta.

Tror att du får bättre svar på forumet familjeliv.se när det gäller detta ämne än här på flashback.

Oh no inte familjeliv tack .
Citera
2022-05-24, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zelig

Tror även att du får bättre svar på forumet familjeliv.se när det gäller detta ämne än här på flashback.

Vill ju inte höra naiva tjejer vill höra från ärliga killar och kanske tjejer.
Citera
2022-05-24, 21:05
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass

Suck. Att inte vilja dela sin hona med någon annan alfa är ett biologiskt fenomen. Det är bara ni vänsterstollar som på sedvanligt vis tror att hela mänskligheten är en social konstruktion.
Citera
2022-05-24, 21:07
Medlem
Kh4ns avatar
Har ganska svårt att förstå otrohet. Varför inte bara skilja sig om man vill ligga med andra?
Eller är det någon lätt pådrivande sadistkänsla som gör detta mera upphetsande när man vet att någon omedvetet blir bedragen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in