2022-05-24, 16:30
Medlem
ziggarillens avatar
Henrik är den enda värdiga bland detta patrask. Om inte han vinner hoppas jag det blir Filip. Hade varit mer intressant om dom haft personer med som var skapta för fysiska tävlingar och hade intellekt. Så djävla trist att sitta och titta på folk som äter och paktar i varenda avsnitt. Även dom här puzzlen börjar bli riktigt tjatigt. Vad har såna med Robinson att göra kan man undra. Om nästa säsong består av samma skit kan dom lägga ner. Jag går bara och hoppas på att den australienska ska börja men hitills verkar inget tyda på det. Någon som vet? Gärna en från USA också vilken var jättebra när den gick.
2022-05-24, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Henrik är den enda värdiga bland detta patrask. Om inte han vinner hoppas jag det blir Filip. Hade varit mer intressant om dom haft personer med som var skapta för fysiska tävlingar och hade intellekt. Så djävla trist att sitta och titta på folk som äter och paktar i varenda avsnitt. Även dom här puzzlen börjar bli riktigt tjatigt. Vad har såna med Robinson att göra kan man undra. Om nästa säsong består av samma skit kan dom lägga ner. Jag går bara och hoppas på att den australienska ska börja men hitills verkar inget tyda på det. Någon som vet? Gärna en från USA också vilken var jättebra när den gick.

https://bstsrs.one/show/australian-survivor
Australien gick i mål för några veckor sedan..
Australiens Survivor är överlägsen USA och SWE
2022-05-24, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Skönt att bli av med jättebebisen. Härnäst vill jag bli av med den dryga Jessica men det verkar bli mer pussel. Hanna borde lämna snart då hon ser ut att ha suttit i ett koncentrationsläger. Även fyllot Anders. Bara en tidsfråga innan Desiree med sin svengelska ryker då hon varit urusel i precis alla tävlingar.

Hon är dålig på balans så man kanske kan hoppas på först ner från plankan ryker?
2022-05-24, 17:01
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
https://bstsrs.one/show/australian-survivor
Australien gick i mål för några veckor sedan..
Australiens Survivor är överlägsen USA och SWE
Gick i mål för några veckor sedan? Vad menar du? Vet du om den börjar sändas i Sverige så småningom? Jag tycker USA gjorde en bra säsong när det begav sig och framför allt gillar jag dom lugna och nyktra programledarna. Har aldrig hört eller sett någon av dom i USA/Australien bete sig som vår egen fjant.
2022-05-24, 17:56
Medlem
Finalen går ut på att lösa en rubriskkub medans man står på plankan
2022-05-24, 19:24
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Vem blev utröstad i söndags? Var det Joel?
2022-05-24, 19:33
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen

Jag hade velat se mer fokus på överlevnad. Svält, samlande, jakt, fiske osv. Någon som kan tipsa om någon sådan version?
2022-05-24, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Vem blev utröstad i söndags? Var det Joel?

Joel var aboslut inget hot, så självklart flög han ut.
2022-05-24, 19:46
Medlem
Svidmyras avatar
Min favorit bland tjejerna, den ganska gapiga Isabella (?) som blev första lagledare i Syd, åkte ju tyvärr på covid och försvann redan efter några avsnitt. Synd. Hon verkade vara en jobbig men schysst typ som jag gillade. Hoppas hon får vara med i nästa omgång istället för hon var den enda av årets tjejer som jag vill se mer av.
2022-05-24, 19:51
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Jag hade velat se mer fokus på överlevnad. Svält, samlande, jakt, fiske osv. Någon som kan tipsa om någon sådan version?

Verkligen. Sånt existerar inte här och produktionen kommer dit med mat och hängmattor. Hanna har dom cyniskt tagit med för att det ska se ut som om dom svälter.
2022-05-24, 19:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Min favorit bland tjejerna, den ganska gapiga Isabella (?) som blev första lagledare i Syd, åkte ju tyvärr på covid och försvann redan efter några avsnitt. Synd. Hon verkade vara en jobbig men schysst typ som jag gillade. Hoppas hon får vara med i nästa omgång istället för hon var den enda av årets tjejer som jag vill se mer av.
Jag gillade också Isabella och tyckte hon var en skön person. Naturligtvis försvann hon precis som övriga vilka var av intresse. Kvar blev klena gnällspikar och matvrak. Ingen man ens vill ska vinna mer än Henrik då som skiljer sig från mängden. Filip verkar väl också ha något av det som krävs för att vara en potentiell vinnare.
2022-05-24, 20:01
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio

Inte riktigt Robinson, men extremaste som finns är nog serien Alone. 10 deltagare filmar sig själva med kamerautrustning. Alla är utspridda med några mils radie. Man får själv välja 10 saker att ta med sig. Bygger hydda, lägger fällor, jagar älg, fiskar, renar vatten, allt möjligt. I några avsnitt har stora brunbjörnar och vargar strosat runt i lägrenosv. Det bästa med serien är att nästan alla deltagare redan besitter överlevnadskunskap.

Den som överlever längst vinner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in