2022-05-24, 15:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Jo, det hade hon. Du har fått felaktig info från falsk källa. Hon hade det inte just då hon sköt honom då de planerade att flytta. Men då Emil blev pressad utav andra, så blev det inte så här. Men det känner du väl till hoppas jag.

Vill du prata om brodern mer? Ska vi prata om Emils broder också eller är det lika ointressant som Lydias bror. Jag vet fakta, du vet nothing! Du vet inget om vad han gjort eller inte gjort.
Informationen kommer från svenska myndigheter
2022-05-24, 15:50
Avslutad
Citat:
Nej, jag skvallrar inte. Ifrånsett från dig så svarar jag åtminstone på frågor och jag känner henne.

Du kan vara helt lugn, Vemdalen 62 Allt om vad Lydia gjort, rätt som fel, dumt som bra - Kommer att komma ut, så att alla kan ta del utav det.
Och tack vare bland annat dig som man valt att lyssna extra mycket på då du tjatat så mkt om detta, - så kommer allt som hennes ex också att komma ut - vad de har gjort. Alla sms, bilder på hur hon sett ut efter att ha fått stryk, sms som skickats till andra för att skada henne, allt kommer att komma ut. Just nu är mycket information samlad och mer bara väller in, toppen.

Bra va? Allt läggs på bordet. Och mycket beror faktiskt tack vare att just DU som sagt tjatat om det, man har alltså förstått att det finns en innerlig önskan att berätta allt om exen.
Åh, är det en självbiografi du pratar om?
Högsta domstolen har ju nekat prövning
2022-05-24, 15:53
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Nej, jag skvallrar inte. Ifrånsett från dig så svarar jag åtminstone på frågor och jag känner henne.

Du kan vara helt lugn, Vemdalen 62 Allt om vad Lydia gjort, rätt som fel, dumt som bra - Kommer att komma ut, så att alla kan ta del utav det.
Och tack vare bland annat dig som man valt att lyssna extra mycket på då du tjatat så mkt om detta, - så kommer allt som hennes ex också att komma ut - vad de har gjort. Alla sms, bilder på hur hon sett ut efter att ha fått stryk, sms som skickats till andra för att skada henne, allt kommer att komma ut. Just nu är mycket information samlad och mer bara väller in, toppen.

Bra va? Allt läggs på bordet. Och mycket beror faktiskt tack vare att just DU som sagt tjatat om det, man har alltså förstått att det finns en innerlig önskan att berätta allt om exen.
Först får vi väl se att det inte bara är ännu en "vänta bara,ni kommer att få se" Väntar fortfarande på vad som skulle hända i HD hehe.

Sen vet jag inte riktigt hur stort allmänhetens intresse egentligen är mer än max 4-5 personer i denna tråd.

Man får ju hoppas att det även inkluderas exens historier o inte bara hennes syn på saken
2022-05-24, 16:17
Medlem
Citat:

Du har fortfarande inte berättat hur hon försörjt sig. Vad har hon jobbat med? Vem betalade alla skönhetsoperationer?
2022-05-24, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Först får vi väl se att det inte bara är ännu en "vänta bara,ni kommer att få se" Väntar fortfarande på vad som skulle hända i HD hehe.

Sen vet jag inte riktigt hur stort allmänhetens intresse egentligen är mer än max 4-5 personer i denna tråd.

Man får ju hoppas att det även inkluderas exens historier o inte bara hennes syn på saken

Du kan vara helt säker på att det kommer inkludera sms, mms, bilder, filmer m.m. Sen är det väl ganska troligt att ex:en inte blir så glada då, men så får det ju vara när allt kommer fram.
Jag vet inte vad du menar med det andra du skriver, men jag bryr mig inte om HD eller annat.
2022-05-24, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Du har fortfarande inte berättat hur hon försörjt sig. Vad har hon jobbat med? Vem betalade alla skönhetsoperationer?

Nämen kan inte du berätta vem som betalat för det istället. Du som har all info?!

Sen är du inne mkt på att hon aldrig haft ett riktigt jobb, eller hur? Något du inte alls känner till sanning om heller.

Men en sak du insinuerar är när hon jobbade hos Kimmo. På hans företag. Alltså det du vill ha sagt som alla i tråden bör veta är att Lydia jobbade där, men enligt Vemdalen62 är det inte ett RIKTIGT jobb hon utförde, utan ett hittepå jobb. Så, till alla kvinnor men även män därute som jobbar hos sina sambos eller äkta makars företag eller familjeföretag, ni har inga RIKTIGA jobb. Ni kvinnor som går hemma ( fött barn) medan era män gör karriär, ni är dåliga kvinnor och ännu sämre om ni sedan börjar jobba på familjeföretaget. Det är detta Vemdalen62 vill ha fram om Lydia. Något mer skit du vill insinuera?

Sen kan du kanske berätta om vad hon och hennes ex kom fram till och vem som betalade vad eller vem som gjorde dit eller datt i hemmen. Var så välkommen att lägga fram all info som du sitter och skriver om så kanske du framstår som mer trovärdig.
2022-05-24, 16:41
Avslutad
Citat:
Du kan vara helt säker på att det kommer inkludera sms, mms, bilder, filmer m.m. Sen är det väl ganska troligt att ex:en inte blir så glada då, men så får det ju vara när allt kommer fram.
Jag vet inte vad du menar med det andra du skriver, men jag bryr mig inte om HD eller annat.
Ska hon ge ut p-rullar
Stackars barn, räcker det inte med skit från henne redan?
Sen vet du också att K*mmo även han är dömd, flera gånger och är också väldigt törstig
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-05-24 kl. 16:54.
2022-05-24, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ska hon ge ut p-rullar
Stackars barn, räcker det inte med skit från henne redan?
Sen vet duocså att K*mmo även han är dömd, flera gånger och är också väldigt törstig

Vad är detta för dumheter?
2022-05-24, 16:54
Avslutad
Citat:
Vad är detta för dumheter?
Dumheter? Du skriver att det ska komma fram, det samlas ihop sms, bilder och filmer osv.
Vad är det för vidrigheter hon tänker utsätta sina barn för, det är dem som kommer bli lidande
2022-05-24, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Dumheter? Du skriver att det ska komma fram, det samlas ihop sms, bilder och filmer osv.
Vad är det för vidrigheter hon tänker utsätta sina barn för, det är dem som kommer bli lidande

Dumheter är att skriva p-rullar. Men det har du inte förstånd att förstå.
Vidrigheterna som du skriver är sanningen, om alla inblandade och om hennes själv och det är ingen sanning som kommer visa henne i ett vackert sken, men tammejfan inte dom andra heller. Ok! Och det kommer backas upp av vittnen, sms, brev, samtal, bilder med mycket mera. Ok!
2022-05-24, 20:21
Avslutad
Citat:
Vidrigheterna som du skriver är sanningen, om alla inblandade och om hennes själv och det är ingen sanning som kommer visa henne i ett vackert sken, men tammejfan inte dom andra heller. Ok! Och det kommer backas upp av vittnen, sms, brev, samtal, bilder med mycket mera. Ok!
Varför är du så engagerad?
Om du känner Lydia så pass bra, varför har inte du sett till så att hennes vapen togs omhand?

Du menar alltså att Lydia via dig samlar in "bevis", för vad?
Ska hon smida planer för att kaosa mer än hon redan gjort?
Söker hon upprättelse, för vad?
2022-05-25, 06:58
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Hur blev hon så totalt misslyckad som person? Var det någon annans fel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in