Citat:
Ursprungligen postat av
PastorBolognese
Jag kan tycka att det är OK i vissa fall att skydda politikers familj mot smutskastning. De har inte valt att vara en del av det politiska spelet så om hunter biden eller trumps barn röker crack och har sex med prostituerade så är det inget som ska vara offentligt. De är inte offentliga personer så det är rätten som ska hantera dessa fall om de gör något olagligt.
Enligt uppgift i datorn så finns det tunga droger, pedofili och grov korruption samt som det verkar - landsförräderi! Det verkar som om Hunter fått sina uppdrag utomlands pga att Joe Biden var USA vice-president. Av de korruptionspengar som Hunter fick gick 25% till
"The Big Guy" aka Joe Biden. Helt plötsligt blir det en helt annan dignitet än att en toppolitikers son har ett drogberoende som tex landsförrädaren Reinfeldts ena son.
Någonting säger mig dock att hade det varit Trumps barn som var så snedseglade så skulle du haft en helt annan åsikt och retorik.
Det finns många laptops som rättsapparaten och black hats lyckats gömma länge, men det kommer nog brisera förr eller senare. HRC verkar nu sitta i rättegång även om MSM bara skriver om Johnny Depp/Amber Heard.
Hunter Bidens laptop
HRCs laptop
Huma (Weiner) Abedins laptop
Weiners laptop
Dessutom borde man granska alla trafik och alla ekonomiska transaktioner med Nancy Pelosi, Mitt Romney, John Kerry och alla deras tre söner, vilka alla verkar ha arbetat i Ukraina. Det kanske kommer.