2022-05-24, 11:24
Medlem
OliverCromwells avatar
Reparatören som hade hand om Hunter Bidens laptop talar ut i FOX NEWS.

John Paul Mac Isaac, reparatören som tog emot Hunter Bidens laptop sommaren 2019 och som sedan skulle slå larm om dess innehåll, talar ut hos Fox News för första gången.

Det visar sig att FBI gjorde allt för att till varje pris skydda Hunter Biden. Och det var även då som Mac Isaac upptäckte hur politiserad den amerikanska underrättelsetjänsten var.

Hör Mac Isaac-intervjun: totalt 43:19 lång.

https://www.youtube.com/watch?v=kGoCW1prXs4

Vilka uppgifter tyckte ni var mest intressanta i händelseförloppet som Mac Isaac berättar?
Citera
2022-05-24, 11:35
Medlem
Jag kan tycka att det är OK i vissa fall att skydda politikers familj mot smutskastning. De har inte valt att vara en del av det politiska spelet så om hunter biden eller trumps barn röker crack och har sex med prostituerade så är det inget som ska vara offentligt. De är inte offentliga personer så det är rätten som ska hantera dessa fall om de gör något olagligt.
Citera
2022-05-24, 11:38
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Jag kan tycka att det är OK i vissa fall att skydda politikers familj mot smutskastning. De har inte valt att vara en del av det politiska spelet så om hunter biden eller trumps barn röker crack och har sex med prostituerade så är det inget som ska vara offentligt. De är inte offentliga personer så det är rätten som ska hantera dessa fall om de gör något olagligt.
".... har sex med prostituerade, sina släktingar eller megastjärnor inom musiken" tror jag du menar.
Citera
2022-05-24, 11:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
John Paul Mac Isaac, reparatören som tog emot Hunter Bidens laptop sommaren 2019 och som sedan skulle slå larm om dess innehåll, talar ut hos Fox News för första gången.

Det visar sig att FBI gjorde allt för att till varje pris skydda Hunter Biden. Och det var även då som Mac Isaac upptäckte hur politiserad den amerikanska underrättelsetjänsten var.

Hör Mac Isaac-intervjun: totalt 43:19 lång.

https://www.youtube.com/watch?v=kGoCW1prXs4

Vilka uppgifter tyckte ni var mest intressanta i händelseförloppet som Mac Isaac berättar?
Ett stående skämt är att Hunter behövde hjälp med sin Mac laptop och sökte på "mac repair shop" och hamnade så hos "Mac's repair shop".

Ska kolla på det här o återkomma.
Citera
2022-05-24, 11:44
Medlem
OliverCromwells avatar
Förresten för de som är nyfikna på Hunter Bidens kod som Mac Isaac inte kunde nämna på TV så var det: "AnalFuck69".
Citera
2022-05-24, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haubits77
Written like a true jew. Nu är det så att Hunter även har hand om politiska aspekter och därmed är det relevant att veta vem fan det är som har hand om sidopolitiken, business och annat på högnivå.
Vilka politiska aspekter, går det att rösta på honom? Vad har mitt inlägg att göra med judar?
Citera
2022-05-24, 12:42
Medlem
hydrols avatar
Citat:

Exempelvis SÄPO skulle inte hålla med dig här.

Nu när detta kommit fram så skulle Joe Biden inte ens kunna stå i luckan och ta bilder till pass i Sverige, han hade sorterats bort direkt.

Det är inte det politiska spelet i första hand som det handlar om lilla vän.
Citera
2022-05-24, 13:03
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:

Enligt uppgift i datorn så finns det tunga droger, pedofili och grov korruption samt som det verkar - landsförräderi! Det verkar som om Hunter fått sina uppdrag utomlands pga att Joe Biden var USA vice-president. Av de korruptionspengar som Hunter fick gick 25% till "The Big Guy" aka Joe Biden. Helt plötsligt blir det en helt annan dignitet än att en toppolitikers son har ett drogberoende som tex landsförrädaren Reinfeldts ena son.

Någonting säger mig dock att hade det varit Trumps barn som var så snedseglade så skulle du haft en helt annan åsikt och retorik.

Det finns många laptops som rättsapparaten och black hats lyckats gömma länge, men det kommer nog brisera förr eller senare. HRC verkar nu sitta i rättegång även om MSM bara skriver om Johnny Depp/Amber Heard.
Hunter Bidens laptop
HRCs laptop
Huma (Weiner) Abedins laptop
Weiners laptop

Dessutom borde man granska alla trafik och alla ekonomiska transaktioner med Nancy Pelosi, Mitt Romney, John Kerry och alla deras tre söner, vilka alla verkar ha arbetat i Ukraina. Det kanske kommer.
Citera
2022-05-24, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Enligt uppgift i datorn så finns det tunga droger, pedofili och grov korruption samt som det verkar - landsförräderi! Det verkar som om Hunter fått sina uppdrag utomlands pga att Joe Biden var USA vice-president. Av de korruptionspengar som Hunter fick gick 25% till "The Big Guy" aka Joe Biden. Helt plötsligt blir det en helt annan dignitet än att en toppolitikers son har ett drogberoende som tex landsförrädaren Reinfeldts ena son.

Någonting säger mig dock att hade det varit Trumps barn som var så snedseglade så skulle du haft en helt annan åsikt och retorik.

Det finns många laptops som rättsapparaten och black hats lyckats gömma länge, men det kommer nog brisera förr eller senare. HRC verkar nu sitta i rättegång även om MSM bara skriver om Johnny Depp/Amber Heard.
Hunter Bidens laptop
HRCs laptop
Weiners laptop

Dessutom borde man granska alla trafik och alla ekonomiska transaktioner med Nancy Pelosi, Mitt Romney, John Kerry och alla deras tre söner, vilka alla verkar ha arbetat i Ukraina. Det kanske kommer.
Ärligt talat så är jag inte ett dugg imponerad av varken biden eller trump så det gör mig samma om vem som är mest korrupt, men min princip gäller ändå. Om det finns bekräftat att de är en del en politisk konspiration så är det en sak. Men nu låter det som du får dina nyheter från alex jones.
Citera
2022-05-24, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hydrol
Exempelvis SÄPO skulle inte hålla med dig här.

Nu när detta kommit fram så skulle Joe Biden inte ens kunna stå i luckan och ta bilder till pass i Sverige, han hade sorterats bort direkt.

Det är inte det politiska spelet i första hand som det handlar om lilla vän.
Vad handlar det om då "stora" vän? Gränsen för mig är ju om politikern i sig är korrupt men man kan inte ansvara för vad familjemedlemmar gör.
Citera
2022-05-24, 14:42
Medlem
hydrols avatar
Citat:
Vad handlar det om då "stora" vän? Gränsen för mig är ju om politikern i sig är korrupt men man kan inte ansvara för vad familjemedlemmar gör.

POTUS är en säkerhetsrisk till följd av vad hans son håller på med. Vidare finns det belägg för att POTUS har utfört affärer (förmedlade av hans son) där han och hans son tillsammans gynnas då dom delat bankkonton, betalat varandras utgifter och dyl. Men tro inte på vad jag skriver, kolla upp det.

Jag skulle hävda att politikern i sig är korrupt och åtminstone delvis bär ansvaret för vad familjemedlemmar gör/gjort.
Citera
2022-05-24, 15:08
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Hunter Bidens laptop
HRCs laptop
Weiners laptop

När det kommer till amerikanska kanaler så är det nog främst Tucker Carlson jag lyssnar på. Det är ju dock inte min enda källa i det flödet jag följer.

När man läser kommentarer på diverse sidor så länkar dessa ibland till klipp, tidningar osv som man aldrig själv skulle ha hittat. Då kan man höra vad de själva säger och det slår MSM/alt media alla gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in