2022-05-23, 14:52
Medlem
Kan han ha tillbringat voltan på isoleringen?
Enligt hans vloggar verkar han ju ha en benägenhet och hamna där.
Citera
2022-05-23, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saralundin
Kan han ha tillbringat voltan på isoleringen?
Enligt hans vloggar verkar han ju ha en benägenhet och hamna där.

Förmodligen. Därav så sliten. Sjukt att han valde att festa med startklar det första han gör 😩 borde han inte ha velat ha det mysigt i den nya lägenheten som hans tjej ansträngt sig för att fixa? Hänga med henne? Fy fan lågt av honom. Hon förtjänar fan inte det där.
Det är extremt tyst från dom båda nu.
Garanterat återfall från hans sida. Det är inget som går att dölja, annars har dom ju kameran med exakt överallt.
Lämna han Alva. Han kommer aldrig ändras
Citera
2022-05-23, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Förmodligen. Därav så sliten. Sjukt att han valde att festa med startklar det första han gör 😩 borde han inte ha velat ha det mysigt i den nya lägenheten som hans tjej ansträngt sig för att fixa? Hänga med henne? Fy fan lågt av honom. Hon förtjänar fan inte det där.
Garanterat återfall från hans sida. Det är inget som går att dölja, annars har dom ju kameran med exakt överallt.
Man kan ju tycka att han skulle göra det men men. Tycker oxå synd om Alva. Du har nog helt rätt i återfall med tanke på tystnaden.
Tyvärr tror jag det kommer bli extremt svårt för han om inte omöjligt för han och bryta helt med det gamla livet.
Citera
2022-05-23, 16:44
Medlem
Usch! Det är så synd om Alva, hur kan man hänga med och leva på en 10 år äldre kriminell och förvänta sig något annat än rosor? Stackars Alva!
Citera
2022-05-23, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Hon vet precis vem han är och det är ju därför hon är attraherad av honom. Hon får ta ansvar för sitt eget liv och sina egna relationer som alla andra vuxna människor. Hon är inget barn så sluta behandla henne som det.
Citera
2022-05-23, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Usch! Det är så synd om Alva, hur kan man hänga med och leva på en 10 år äldre kriminell och förvänta sig något annat än rosor? Stackars Alva!

Synd??
Hon blev tillsammans med honom när han var som värst, vad hade hon förväntat sig?
Hon är ju en gangster bitch så det är ju detta hon attraheras av.

Sen att hon blivit tjockis är inte heller en fördel för henne, Alex kan få mycket snygga brudar så dax för henne att börja ta hand om sig och sluta äta donken, annars kan jag lova att det tar slut
Citera
2022-05-23, 18:52
Medlem
Men man sitter väl inte på isol ( för övrigt bara min egna hypotes) en hel volta bara för upvägran el?
Citera
2022-05-23, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Hon vet precis vem han är och det är ju därför hon är attraherad av honom. Hon får ta ansvar för sitt eget liv och sina egna relationer som alla andra vuxna människor. Hon är inget barn så sluta behandla henne som det.
Hon är född 2000. Säkert haft en trasslig uppväxt. Uppenbarligen så är hon inte hjärndöd men hon hamnade fel bara. Bara medberoende och liknande problem som fått henne i hennes sits idag. Därför tycker jag synd om henne. Hon är inte närheten på samma låga nivå som Alex Ceesay, fastän hon tror det bara för att hon drack lite för mycket alkohol i nåt år *suck*. Alex förtjänar verkligen inte henne och hon förtjänar mycket, mycket bättre.
Citera
2022-05-23, 20:44
Medlem
GeleZachas avatar
Om det inte läggs upp någon video eller fler insta-inlägg inom en vecka är jag övertygad om att Alex börjat ladda igen
Citera
2022-05-23, 21:05
Medlem
Någon som hann screena bilderna på Alex och Andreas "Startklar" som kan lägga upp?
Citera
2022-05-23, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Om det inte läggs upp någon video eller fler insta-inlägg inom en vecka är jag övertygad om att Alex börjat ladda igen

Tro mig, han är på laddet redan.
Citera
2022-05-23, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Synd??
Hon blev tillsammans med honom när han var som värst, vad hade hon förväntat sig?
Hon är ju en gangster bitch så det är ju detta hon attraheras av.

Sen att hon blivit tjockis är inte heller en fördel för henne, Alex kan få mycket snygga brudar så dax för henne att börja ta hand om sig och sluta äta donken, annars kan jag lova att det tar slut

Hon har varit jätte tjock hela deras förhållande??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in