2022-05-23, 08:48
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det episka är ju att det är Liverpool själva som säljer dessa ”Champions 21/22” och ”Quadruple” tröjor Beställde 2x, som jag tänker att skänka till en kollega som är Liverpool-supporter

Manisk och hatar Liverpool.

Beställer 2 tröjor från officiella shoppen enligt mongot och på så vis stöttar klubben.

Bra där!

Hoppas kollegan på samhall uppskattar tröjan mer än Arse tröjan du gav senast.

Utan dig hade det varit 0 snack om mittenklubben. Det får jag ge dig och det är väl din enda agenda här?
Citera
2022-05-23, 08:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Nej, det som kommer vevas på repris är ju målen, i synnerhet KdBs passning till 3-2. Maskandet, simulerandet och smällarna "fansen" delar ut till Olsen kommer inte med på hyllningsdokumentären "10 years later".

Andra LFC-fans får påminna mig, men kan inte minnas att LFC ska ha agerat som City gjorde igår. När man fick det förlösande 2-1 igår gjorde man sen 3-1 istället, t.ex. Skillnad i agerande.

LFC borde kunna fortsätta vara på denna nivå något år till, men jag tror generationsväxlingen från Henderson, Thiago, Mané, VvD, Firmino, Matip och Salah blir klurig. Visst ser återväxten bra ut just nu, men du ersätter inte den sortens ryggrad hursomhelst. Man har inte samma transferstrategi som City eller United. Det kan bli några jobbiga säsonger.

"tekniskt sett hade jag rätt" - hade fel
"jag hade 100% rätt" - hade 100% fel

Du är en levande konstinstallation. Arbetstitel: "Skamlös".
Du får mena vad du än vill, Lilla Frysen. Men det ändrar inte på det faktum att tekniskt sätt så hade 100% rätt i min försäsongsanalys, trots att The Gunners sopade bort 4:e platsen (p g a skador, samt en Tottenham-domare i NLD).
Citera
2022-05-23, 08:52
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Du får mena vad du än vill, Lilla Frysen. Men det ändrar inte på det faktum att tekniskt sätt så hade 100% rätt i min försäsongsanalys, trots att The Gunners sopade bort 4:e platsen (p g a skador, samt en Tottenham-domare i NLD).

Eftersom Arse återigen missa topp 4 så hade du 130 procent fel.
Citera
2022-05-23, 09:05
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Manisk och hatar Liverpool.

Beställer 2 tröjor från officiella shoppen enligt mongot och på så vis stöttar klubben.

Bra där!

Hoppas kollegan på samhall uppskattar tröjan mer än Arse tröjan du gav senast.

Utan dig hade det varit 0 snack om mittenklubben. Det får jag ge dig och det är väl din enda agenda här?
(Vet att man inte ska ge kött i tänderna till troll som ”MartinsDahlinsMamma” eller ”Rojjen”, men ibland så blir det bara för svårt att låta bli.)

Jag hatar inte Liverpool, har bara svårt för deras deras fans - precis som 90% av England.

Min kollega är distriktschef för Scania i stora delar av västra Sverige, och som lastbilssäljare, så är han min boss. Men han är även en helhjärtad Liverpoolare. Och för skoj skull, så beställde jag dessa tröjor till han
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Eftersom Arse återigen missa topp 4 så hade du 130 procent fel.
Lägg av med knarkandet, och se till att skaffa dig ett vettigt liv istället.
Citera
2022-05-23, 09:22
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
(Vet att man inte ska ge kött i tänderna till troll som ”MartinsDahlinsMamma” eller ”Rojjen”, men ibland så blir det bara för svårt att låta bli.)

Jag hatar inte Liverpool, har bara svårt för deras deras fans - precis som 90% av England.

Min kollega är distriktschef för Scania i stora delar av västra Sverige, och som lastbilssäljare, så är han min boss. Men han är även en helhjärtad Liverpoolare. Och för skoj skull, så beställde jag dessa tröjor till (1)han

Lägg av med knarkandet, och se till att skaffa dig ett vettigt liv istället.

Stammar du. (1) honom. Du om någon borde nyktra till och skaffa dig ett vettigt liv utanför flashback.

Är du i London nästa säsong så titta in på Tottenham Hotspur Stadium för kommer det att spelas Champion League fotboll där.
Citera
2022-05-23, 09:28
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Stammar du. (1) honom. Du om någon borde nyktra till och skaffa dig ett vettigt liv utanför flashback.

Är du i London nästa säsong så titta in på Tottenham Hotspur Stadium för kommer det att spelas Champion League fotboll där.
Haha. Nej, det gör jag nog inte serru föredrar bara att göra texter/svar så korta som möjligt, samt att jag har en tendens till att strula till texten då och då när jag skriver från mobilen. Tack för tipset, men jag har redan mer än ett fullvärdigt liv utanför Flashback.

Nix. Hade hellre sett ngn match i ett land som typ Iran e.l framför att se en Tottenham match live (Förutom derbyn som vi spelar mot de, förstås).
Senast redigerad av Generalandersson 2022-05-23 kl. 09:31.
Citera
2022-05-23, 10:02
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Ser inget fel alls i att runka på hörnflaggan när det är några minuter kvar. Varför riskera en titel som kommer vara i ens händer om några minuter? Jag skrek dock på tv:n när Ederson låtsades ha ont i 91 minuten. Det förlänger bara tiden och är totalt onödigt.

Olsen sölade med bollen under hela matchen. Därför han fick ta i mot fula slag när matchen var över (försvarar absolut inte fansens beteende och hoppas dom får rejält med straff).
Citera
2022-05-23, 10:11
Medlem
Citat:
Du hade 75% rätt - ungefär som resterande värld - grattis
Citera
2022-05-23, 10:23
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Du hade 75% rätt - ungefär som resterande värld - grattis
Han hade fanimej enbart 50% rätt. Plats ett och två.
Citera
2022-05-23, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Han hade fanimej enbart 50% rätt. Plats ett och två.
Nä, han har sagt
1 City, 2 Pool, 3 Chelsea, 4 Arsenal så bara sista CL-platsen som var fel. Sedan att de tre första inte skulle vara någon större skräll är en annan diskussion men rätt skall vara rätt.
Citera
2022-05-23, 10:42
Medlem
Tänk bara om Arsenal hade fått Conte och en Vlahovic.

Då hade man säkert hittat andra anledningar när man missat 4e platsen..
Citera
2022-05-23, 11:03
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Absolut! Ut med Leeds SCUM och upp med Nottingham Forest.

Viktig match för Burnley imorgon. De behöver en pinne borta mot Aston Villa. Inte omöjligt men då får man inte släppa in första målet efter 7 minuter som i hemmamötet för någon vecka sedan.

Nu åkte de ut. Fansen är oroliga inför framtiden då ägarna har jobbat upp en relativt stor skuld.

Burnley ligger runt plats 54 på listan över UKs största tätorter, och tänker man på det får de nog vara nöjda med sex år i PL. De senaste tio åren har varit lagets bästa sedan 50-60-talet.

För ligan är det nog bättre om lag från större städer spelar där, och min nostalgi för något sorts inbillat Åshöjden är i jämförelse kanske inte värd så mycket.

Med det sagt är det ingen dum idé ifall Nottingham tar sig upp. Ett lag ifrån Sheffield borde också vara i PL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in