2022-05-22, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boboboxbox
Vad är lögnen du retar dig på just nu?
Full är avklarat, så 200km/t återstår och det borde du veta eller hur!
Citera
2022-05-22, 18:50
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuluser
Jag har inte sett något från polisrapporten ed som säger att dom körde 200 km/t vid olyckstillfället.

Läs FUP så tas det upp att hon föll för grupptrycket, har du inte läst den?

Nu frågar jag ju dig om källa. Så då kan du väl enkelt återge det.

T.ex. att Lovisa påstår att det var grupptryck är givetvis inte en bra källa.
Citera
2022-05-22, 19:00
Medlem
Citat:
För femtielfte gången, så fungerar det inte med ungdomar, det är problemet
Det beror på vem man är. Det finns de som inte faller för grupptryck och går sina egna vägar.
Citera
2022-05-22, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Nu frågar jag ju dig om källa. Så då kan du väl enkelt återge det.

T.ex. att Lovisa påstår att det var grupptryck är givetvis inte en bra källa.
Har du inte läst FUP men har så mycket åsikter,skärp dig. Läs den och återkom.
Citera
2022-05-22, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Det beror på vem man är. Det finns de som inte faller för grupptryck och går sina egna vägar.
Absolut så är det, jag gör så oftast men jag faller eller föll för grupptryck ändock på den tiden ibland och gör nog det än idag faktiskt, det gör nog de allra flesta om vi tänker efter.

Det är först när det går åt h-e som en del kommer fram och börjat visa sina ordningsmansfasoner, dvs de som alltid öppnar käften efteråt och säger vad-var-det-jag-sa.
Citera
2022-05-22, 19:10
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Har du inte läst FUP men har så mycket åsikter,skärp dig. Läs den och återkom.

Jag ber ju dig om källa till dina påståenden. Så fram med källan eller knip igen nu.
Citera
2022-05-22, 20:26
Medlem
Citat:
Absolut så är det, jag gör så oftast men jag faller eller föll för grupptryck ändock på den tiden ibland och gör nog det än idag faktiskt, det gör nog de allra flesta om vi tänker efter.

Det är först när det går åt h-e som en del kommer fram och börjat visa sina ordningsmansfasoner, dvs de som alltid öppnar käften efteråt och säger vad-var-det-jag-sa.

För det första, den som sitter vid ratten har ansvaret för hastigheten, grupptryck eller ej.

För det andra, hon var flera år äldre än de andra i bilen, hon skulle därför haft pondus nog att inte lyssna på de andra.

Och det var en 70-väg, det var inte direkt en liten överträdelse hon gjorde sig skyldig till. Om vi ska gå på din linje så körde hon 120, vilket bara det är extremt, i synnerhet med fyra obältade 16-åringar i baksätet, och en 14-åring i framsätet.
Citera
2022-05-22, 22:28
Bannlyst
Citat:
Jag ber ju dig om källa till dina påståenden. Så fram med källan eller knip igen nu.
Har du inte läst FUP men har så mycket åsikter,skärp dig. Läs den och återkom eller knip igen nu.
Citera
2022-05-22, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
För det första, den som sitter vid ratten har ansvaret för hastigheten, grupptryck eller ej.

För det andra, hon var flera år äldre än de andra i bilen, hon skulle därför haft pondus nog att inte lyssna på de andra.

Och det var en 70-väg, det var inte direkt en liten överträdelse hon gjorde sig skyldig till. Om vi ska gå på din linje så körde hon 120, vilket bara det är extremt, i synnerhet med fyra obältade 16-åringar i baksätet, och en 14-åring i framsätet.

Suck
Citera
2022-05-22, 22:36
Medlem
Citat:
Suck

Mm, förstår att man blir trött när man blir överbevisad om totalt uppenbara saker.
Citera
2022-05-22, 22:37
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Har du inte läst FUP men har så mycket åsikter,skärp dig. Läs den och återkom eller knip igen nu.

Jag har läst FUP.

Tycker du seriöst att det är rimligt att andra ska söka upp information och belägga dina påståenden?

Samtidigt sitter du här och kräver att andra ska "bevisa" och lämna källor på självklara saker

Visa nu hur och varför Lovisa föll för grupptryck. Dvs. din åsikt är helt irrelevant. Belägg med faktum eller stäng truten.

Din insats att rädda Lovisa's anseende går inget vidare. Det är uppenbart för alla som läst tråden att Lovisa gjort bort sig ordentligt. Dina patetiska försök till att försvara Lovisa's ansvar är dock även det på en vidrigt låg nivå.
Citera
2022-05-22, 22:42
Bannlyst
Citat:
Jag har läst FUP.

Tycker du seriöst att det är rimligt att andra ska söka upp information och belägga dina påståenden?

Samtidigt sitter du här och kräver att andra ska "bevisa" och lämna källor på självklara saker

Visa nu hur och varför Lovisa föll för grupptryck. Dvs. din åsikt är helt irrelevant. Belägg med faktum eller stäng truten.

Din insats att rädda Lovisa's anseende går inget vidare. Det är uppenbart för alla som läst tråden att Lovisa gjort bort sig ordentligt. Dina patetiska försök till att försvara Lovisa's ansvar är dock även det på en vidrigt låg nivå.
Om du läser FUP så kommer du att se fakta för det jag påstod, så öppna FUPn och läs noga inte bara det smaskiga om L utan läs allt.

Vilka är de ALL du talar för, inte göra så inte prata för andra, har inte mamma lärt dig det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in