2022-05-22, 13:32
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Frankrike är betydligt vanligare än de andra, men det är också den svagaste av de 5 största ligorna, det kanske hade varit ett bra steg för honom, även om det hade varit roligare att se honom i t ex Serie A.

Det handlar nog som sagt om vilka klubbar dom spelar i nu, Ajax, PSV och Feyenoord. Framförallt Ajax ses förmodligen som en typ av kvalitetsstämpel av bra lag från större ligor.
Lär väl bli Nice eller något och det är absolut inget dåligt steg.
Citera
2022-05-22, 21:31
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Galen svenskdag!
Citera
2022-05-22, 21:36
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Galen svenskdag!
Något speciellt du tänkte på? Förutom Kulans 2 strutar
Citera
2022-05-22, 21:46
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Något speciellt du tänkte på? Förutom Kulans 2 strutar

Zlatans scudetto. Och Isak's soon to come hat-trick.
Citera
2022-05-22, 22:34
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Zlatans scudetto. Och Isak's soon to come hat-trick.
Och Olsen som fixade ligatiteln för City
Citera
2022-05-23, 09:11
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Och Olsen som fixade ligatiteln för City
Bragden i Manchester
Citera
2022-05-29, 16:10
Medlem
OvissFramtids avatar
Jesper Karlsson just nu med assist och mål mot Vitesse, sista matchen som avgör om AZ får kvala till Europa league eller ej som jag tolkat det.
Citera
2022-05-29, 16:28
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Jesper Karlsson just nu med assist och mål mot Vitesse, sista matchen som avgör om AZ får kvala till Europa league eller ej som jag tolkat det.

En grym assist och två mål varav ett snyggt frisparksmål. AZ lyckades med dagens vinst att kvalificera sig för Europa Conference League.
Citera
2022-05-29, 17:41
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
En grym assist och två mål varav ett snyggt frisparksmål. AZ lyckades med dagens vinst att kvalificera sig för Europa Conference League.

Väldigt fin assist och mål som du skrev, frågan är vad som händer nu. Kommer han bli kvar? Hade gärna velat se honom ta ytterligare ett steg, han känns lite för stor för ECL.
Citera
2022-05-29, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Väldigt fin assist och mål som du skrev, frågan är vad som händer nu. Kommer han bli kvar? Hade gärna velat se honom ta ytterligare ett steg, han känns lite för stor för ECL.

Med tanke på att han har kontrakt till 2026 så krävs det ett jävligt saftigt bud för att Karlsson ska komma iväg nånstans. Håller med förövrigt, vore kul att se Karlsson briljers i en topp 5 liga.
Citera
2022-05-29, 20:08
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Med tanke på att han har kontrakt till 2026 så krävs det ett jävligt saftigt bud för att Karlsson ska komma iväg nånstans. Håller med förövrigt, vore kul att se Karlsson briljers i en topp 5 liga.
Lär väl landa på 200 miljoner eller dylikt tror jag. Tror på Italien.
Citera
2022-05-29, 20:17
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404

Jag verkligen hoppas att han hamnar i Serie A, tror han skulle passa utmärkt där. Jag hoppas inte det blir Nice som visat intresse, tycker han är klippt och skuren för en större klubb i Serie A.

Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Lär väl landa på 200 miljoner eller dylikt tror jag. Tror på Italien.

På tal om saftigt bud, AZ sägs vilja ha 150-200 miljoner vilket absolut inte är orealistiskt. Som jag förstod det efter att ha kollat highlightsen idag så låg han bakom 4 av de 6 målen samt 2 riktigt farliga målchanser som kunde slutat i mål också. Han ser otroligt grym ut just nu, Janne är dum om han inte startar honom istället för Forsberg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in