2022-05-22, 19:36
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Ja. Glasrunkgäddan undrar man ju,
Har anmält till Facebook att de ska ta ned hans sida för barnens skull nu iaf
Bra gjort!
Citera
2022-05-22, 19:37
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Måste säga att den senaste gäddan var lite av en ögonöppnare. Tidigare har jag inte fattat hur pervona kan gå på dumpens bluff. Men den här snubben intygar ju att han faktiskt känner två vuxna kvinnor som delar hans intresse. Den här skiten kanske är vanligare än man tror. Känns läskigt att läsa hans chatt.

Jag har haft mina tvivel på det dumpen gör. Men med tanke på att de fångar fler och fler gäddor av den här typen, så blir jag allt mer sympatiskt inställd till deras verksamhet. De här sjuka människorna måste stoppas på något sätt. Den senaste snubben är ju som tagen ur en True Crime-dokumentär.
Förhoppningsvis är väl dessa två kvinnor något han hittar på för att "normalisera" och verka mer "erfaren"?

Om det verkligen vimlar av "peddomammor" som bjuder ut sina barn till vem som helst enbart för sitt höga nöjes skull så är det ju riktigt illa. För dessa är ju Dumpen i så fall numera en ganska diger kontaktannons-sida. Det är bara att leta upp nån som man gillar ålders-, utseende- och läggningsmässigt. Namn och adress går ju sen lätt att få tag på om man är rebuskunnig.

Triathlon-mannen, exempelvis, kan säkert attrahera en del labila kvinnor.
Senast redigerad av LightFandango 2022-05-22 kl. 19:39.
Citera
2022-05-22, 19:37
Medlem
Thegns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Ja och sen är det ju han själv som verkar ha skrivit IQ testen då det är hans eget bolag som skapat dem

Det är inte säkert. Där var flera internationella testsidor han hade publicerat resultat ifrån.

Utan att avslöja mitt IQ, provade jag att göra ett av testerna han hade publicerat bild av på sin FB. Andra gången fick jag 16 enheter högre (och det första var på intet sätt dåligt).
Citera
2022-05-22, 19:38
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Runk i glas-gäddan gjorde ju ingen damage control på fejan på länge. Så detta behöver inte betyda att han sitter bakom galler. Men denna jobbar ju med It-säkerhet. Tar typ 10 sek att inaktivera sin facebook. Och med en viss riskmedvetenhet, så kunde han inaktiverat den inför mötet.

Tillåt mig att friska upp ditt guldfiskminne!

Radhusliv sa att Runk-i-glas-mannen delade barnporr. Citat radhusliv: "lita på mig". Kan det inte vara så att han också fick sitta någon dag och vila ut medans polisen kollade den saken?

Båda är ju gifta... Svårt att motivera varför man inaktiverat facebook för att man ska åka till affären.

Tror man att det är Dumpen man åker för att möta så är det nog bättre att hoppa det mötet.
Citera
2022-05-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Men fall där dom har erkänt begångna övergrepp och pågående övergrepp i sitt snack med fiskarna, då borde Dumpen kunna gripa idioten.

Skäl för envarsgripande är att man ska ta personen på bar gärning eller flyende fot. Jag tror inte en chatt klassificerar sig som något av ovanstående.
Citera
2022-05-22, 19:48
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Tack.

Måste vara extremt psykiskt påfrestande att konversera med dessa avarter, kände mig väldigt olustig efter att ha läst den senastes loggar.
Citera
2022-05-22, 19:49
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Ja det där är inte bra. Många har väldigt mycket att förlora, de är uppenbart psykiskt sjuka och kan både ge sig på henne med slag och sparkar men även ha n stor kniv eller en pistol på sig. Det finns absolut inga garantier för att det bara ska fortsätta att gå bra varje gång. Jag hoppas ju att inget händer henne eller dom båda men jag ser stora risker med det där.

Nog borde väl åtminstone Sara ha laglig försvarsspray i fickan.
Citera
2022-05-22, 19:56
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Väldigt behaglig tanke att denna gris förmodligen fått tillbringa natten med sin egen ångest i en konstant upplyst arrest.
Nu blir ju jag lite förvirrad, det är alltså inte gäddor längre uan grisar?
Citera
2022-05-22, 20:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarBaronen
Nu vet jag inte om Patrik och Sara är här inne och läser , men är dom/ni det så har jag några tips!

* Ladda upp mobilsamtal om ni spelar in dessa, om ni inte spelar in dem så börja gärna göra det!

* Ha som regel att ALLTID ringa dit Polisen när ni plockat någon och gör detta i slutet på konfrontationen, skit i om de inte kommer, ring dit dom ändå...det är deras plikt att ringa om medborgare behöver deras hjälp.

* Be pedofilerna att ta med något till barnen, något specifikt, t.ex be dom om en Pepsi och en påse Ahlgrens bilar mot utbyte av sexuella tjänster....tar dom med sig detta till konfrontationen, så kan ni använda det som ett bevis till uppsåt för Grooming...det är straffbart!

"Genom bekräftelse, mutor och utpressning försöker förövaren få barnet att posera naket eller att träffas så att förövaren kan begå sexuella övergrepp. Grooming kan ge böter eller fängelse i upp till ett år.”

Men det kvittar. Det är inte olagligt eftersom det aldrig fanns med ett riktigt barn. Vet inte vilken gång det måste poängteras men kan bara bli grooming om det var ett riktigt barn och inte Patrik 57 som låtsades vara ett barn.

Det de möjligen kan sätta dit gäddorna för är om de delar BP. Men det kan de å andra sidan själva åka dit på om de tagit emot detta.
Citera
2022-05-22, 20:08
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Skäl för envarsgripande är att man ska ta personen på bar gärning eller flyende fot. Jag tror inte en chatt klassificerar sig som något av ovanstående.

Fan då....
Citera
2022-05-22, 20:08
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Nog borde väl åtminstone Sara ha laglig försvarsspray i fickan.

Och det tror du ger henne ett bra skydd om hon har det ?
Citera
2022-05-22, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men det kvittar. Det är inte olagligt eftersom det aldrig fanns med ett riktigt barn. Vet inte vilken gång det måste poängteras men kan bara bli grooming om det var ett riktigt barn och inte Patrik 57 som låtsades vara ett barn.

Det de möjligen kan sätta dit gäddorna för är om de delar BP. Men det kan de å andra sidan själva åka dit på om de tagit emot detta.

Det är väl bara för Patrik och Sara att säga att dom "identifierar sig" som 9 åringar då?

Kan folk springa omkring och identifiera sig som kvinnor/män, kylskåp och tvekönade torktumlare och fan och hans moster, ska väl deras "identitet" också tas på lika stort allvar kan man ju tycka?.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in