Citat:
Ursprungligen postat av
JoeBidenLuktarBajs
Måste säga att den senaste gäddan var lite av en ögonöppnare. Tidigare har jag inte fattat hur pervona kan gå på dumpens bluff. Men den här snubben intygar ju att han faktiskt känner två vuxna kvinnor som delar hans intresse. Den här skiten kanske är vanligare än man tror. Känns läskigt att läsa hans chatt.
Jag har haft mina tvivel på det dumpen gör. Men med tanke på att de fångar fler och fler gäddor av den här typen, så blir jag allt mer sympatiskt inställd till deras verksamhet. De här sjuka människorna måste stoppas på något sätt. Den senaste snubben är ju som tagen ur en True Crime-dokumentär.
Förhoppningsvis är väl dessa två kvinnor något han hittar på för att "normalisera" och verka mer "erfaren"?
Om det verkligen vimlar av "peddomammor" som bjuder ut sina barn till vem som helst enbart för sitt höga nöjes skull så är det ju
riktigt illa. För dessa är ju Dumpen i så fall numera en ganska diger
kontaktannons-sida. Det är bara att leta upp nån som man gillar ålders-, utseende- och läggningsmässigt. Namn och adress går ju sen lätt att få tag på om man är rebuskunnig.
Triathlon-mannen, exempelvis, kan säkert attrahera en del labila kvinnor.